Vuurwerk kan je wel op één hoofd gooien, dat is juist het probleemquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:16 schreef ikbenrond het volgende:
Wat een achterlijke stelling. Ten eerste zijn het de provinciale verkiezingen en gaat het over zwarte piet_ Ten tweede kan je zulke verschillende dingen als zwarte piet en vuurwerk niet op één hoofd gooien, al helemaal niet met alle andere tradities. Alsof het zo zwart wit is. En vervolgens gaat elke politicus (tweede kamer politici, die vrij weinig met de provincie te maken hebben) hun standaard riedeltje opgooien.
Man man man
Dat is al zo. Alleen binnen de EU niet en als ze vluchten voor hun levenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:16 schreef KingRoland het volgende:
wacht wtf mijn idee is wel goed
iedereen die in nederland wil gaan wonen of werken als buitenlander moet slim zijn
Die zijn sws slim toch?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:16 schreef KingRoland het volgende:
iedereen die in nederland wil gaan wonen of werken als buitenlander moet slim zijn
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Truckers on icequote:Op donderdag 7 maart 2019 22:15 schreef Doublepain het volgende:
Heeft RTL uberhaupt nog programma's wat het kijken waard is?
Niks tegen noord gekquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
wacht
Amsterdam nieuw-west
Amsterdam oud-west![]()
Amsterdam Centrum![]()
Amsterdam noord
Amsterdam oost
Amsterdam zuidoost
Amsterdam zuid
Gebeurt al bij kennismigratie. Migratie vanuit Polen etc. is er juist voor banen die niet veel hersencapaciteit vereisenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:16 schreef KingRoland het volgende:
NOORD GESTOORTquote:
Nee, zo werkt het niet in de EU.quote:
Dan verneuk je die andere landen welquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:16 schreef KingRoland het volgende:
Da's hun probleemquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dan verneuk je die andere landen wel
VTBL en RTL Late Nightquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:15 schreef Doublepain het volgende:
Heeft RTL uberhaupt nog programma's wat het kijken waard is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |