Één van de vermoeiendste users die actief is op dit forum.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:30 schreef Flamarande het volgende:
Wow naast dietist en betweter is crack ook arts echt niet te geloven
Jullie hebben echt allebei een vent nodig in je leven hequote:
Nee klopt je hebt gelijk, griep is iets wat zelden voorkomt namelijk en dan kan je echt niet eten hoor hahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet wat griep is haha
Eigenlijk alleen een dickquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jullie hebben echt allebei een vent nodig in je leven he
Wat kan ik niet hebben?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wowowow ober kan shit weer niet hebben wowowowow
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee klopt je hebt gelijk, griep is iets wat zelden voorkomt namelijk en dan kan je echt niet eten hoor haha
Want je hebt natuurlijk altijd dezelfde mate van griep en dan moet je aan alle symptomen voldoen want anders heb je geen griep hoor haha
sexist...quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jullie hebben echt allebei een vent nodig in je leven he
Mijquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:32 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wat kan ik niet hebben?
Inb4 ga ik het nu niet over hebben want blablabla
Volgende keer gewoon crack vragen ahahquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:32 schreef Zosk het volgende:
Kom je bij de huisarts en zeg je dat je denkt dat je griep hebt, vraagt de huisarts wat je gisteren hebt gegeten en zeg je friet, zegtie haha dan heb je geen griep hoor
Ja en met griep kan je echt geen friet eten hoor stel je voorquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]griep heeft inderdaad een vast rijtje waar je aan moet voldoen, heel goed. Maar als je wil dat ik zeg dat je griep hebt dan ahw arme jongen toch zielig hoor ahw
Trek jouw domme posts wel slecht jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mij
inb4 haha kijk hoe je cared want je reageert op mijn reacties
Ahw arme jongen ahw gaat ie ahwww echt zieligquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja en met griep kan je echt geen friet eten hoor stel je voor
Ik heb jou niet nodig om te weten of ik wel of geen griep heb hoor no worries haha, leef al wat langer dan vandaag
Meid, vooral aandacht blijven geven want dan houdt het vanzelf opquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:33 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Trek jouw domme posts wel slecht ja
Je moet je laptop ook niet mee onder de douche nemenquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:34 schreef Trollscience het volgende:
als ik uit de douche komt werkt mijn muispad op laptop niet fatsoenlijk vet kut :S
jij bent zo kapotdroog altijd xDquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet je laptop ook niet mee onder de douche nemen
Geen griep iig want dan krijg je geen karretjequote:Op donderdag 7 maart 2019 21:34 schreef Zosk het volgende:
Sommige mensen die op de longafdeling liggen gaan naar buiten om te roken incl zo'n karretje en al, zouden die eigenlijk ook niets hebben lol
Oh shitquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:35 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Geen griep iig want dan krijg je geen karretje
Hahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij bent zo kapotdroog altijd xD
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:36 schreef Zosk het volgende:
Ik ga morgen sowieso werken want heb geen griep
Heb vandaag ook gewerkt dat kan natuurlijk echt niet met griep haha
Ben echt zoveel wijzer geworden vandaag
Forum Opties | |
---|---|