Vervelend voor jequote:
Echt een man ook jij he. Btje verkouden en je gaat doodquote:
Griep is niet alleen verkouden maar is goedquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt een man ook jij he. Btje verkouden en je gaat dood
owquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dit niet lief of cute of aantrekkelijk
Oh oké sorry kus op je boosquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Griep is niet alleen verkouden maar is goed
Je hebt geen griep hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Griep is niet alleen verkouden maar is goed
Wowowow hoezo weet jij dit, ben je bij zosk omgquote:
Heb jij dat niet dat je mensen ook echt moet zien bewegen voordat je ze lekker kan vindenquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:26 schreef Trollscience het volgende:
nu heb je mijn Gevoel gekwetst -.-
nee niet echt maar t helpt welquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij dat niet dat je mensen ook echt moet zien bewegen voordat je ze lekker kan vinden
Hij heeft toch frietjes zitten vreten, dat doe je niet echt met griepquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wowowow hoezo weet jij dit, ben je bij zosk omg
Met griep kun je idd niet eten haha, even vergetenquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij heeft toch frietjes zitten vreten, dat doe je niet echt met griep
Kijk deze Sherlockquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij heeft toch frietjes zitten vreten, dat doe je niet echt met griep
Trek je er maar niks van aan hoor poepiequote:Op donderdag 7 maart 2019 21:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Met griep kun je idd niet eten haha, even vergeten
Ja echt he, wowquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:30 schreef Flamarande het volgende:
Wow naast dietist en betweter is crack ook arts echt niet te geloven
Volgens mij weet je niet wat griep is hahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Met griep kun je idd niet eten haha, even vergeten
Wowowow ober kan shit weer niet hebben wowowowowquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:30 schreef Flamarande het volgende:
Wow naast dietist en betweter is crack ook arts echt niet te geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |