Je snapt het hele concept van een market en hoeveel geld er momenteel inzit totaal niet he...quote:
Vooral in het donker, tussen de weilanden door! En dan keihard meezingen, heerlijkquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik fietste net naar huis. Nummertje knetterhard. Dawaspasgaaf
We stonden op 2 hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je snapt het hele concept van een market en hoeveel geld er momenteel inzit totaal niet he...
Dat ja, gewoon geen mensen om je heen. Lekker doorrijden en dan... *bam* 2:18quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vooral in het donker, tussen de weilanden door! En dan keihard meezingen, heerlijk
Ach laat mensen lekker blij zijn toch. Iedereen hier weet hoe het werkt, dat de odds nu nog weinig zeggen maar we vinden het alsnog leuk dat we niet zinken als een baksteen na de bekendmaking zoals veel andere landen deden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je snapt het hele concept van een market en hoeveel geld er momenteel inzit totaal niet he...
Goeie!quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:20 schreef Em31 het volgende:
Als de Nederlandse media weer negatief is sturen we gewoon de link naar het buitenlandse reacties topic![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach laat mensen lekker blij zijn toch. Iedereen hier weet hoe het werkt, dat de odds nu nog weinig zeggen maar we vinden het alsnog leuk dat we niet zinken als een baksteen na de bekendmaking zoals veel andere landen deden.
Niks is zeker inderdaad, uiteindelijk zijn ook de odds pas echt interessant tijdens de rehearsalweek.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:16 schreef marsan het volgende:
Ik denk dat dit geen top 10 nr zal blijken te zijn.
Televaag is positief!quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:20 schreef Em31 het volgende:
Als de Nederlandse media weer negatief is sturen we gewoon de link naar het buitenlandse reacties topic![]()
twitter:Maikeeel twitterde op donderdag 07-03-2019 om 20:11:20Duncan's creative team consists of Hans Pannecoucke (staging), Ignace d’Haese (light) & Ilse DeLange. #Songfestival #Eurovision reageer retweet
YASSSSSSSquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:24 schreef Em31 het volgende:
twitter:Maikeeel twitterde op donderdag 07-03-2019 om 20:11:20Duncan's creative team consists of Hans Pannecoucke (staging), Ignace d’Haese (light) & Ilse DeLange. #Songfestival #Eurovision reageer retweet
Blijkbaar niet 4 jaar op Betfair... anders snapte je wel beter hoe deze bewegingen niets zeggen met de lage bedragen die momenteel in de markt aan de back kant staan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:19 schreef Niels93 het volgende:
[..]
We stonden op 2 hoor
En ik ken het, ik zit al 4 jaar in Eurovisie. Dan leer je wel wat.
Bye
Dit doet me toch wel een beetje vermoeden dat Ilse uiteindelijk de grootste invloed heeft gehad op de staging van Cats.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:24 schreef Em31 het volgende:
Ik vind dat epische einde er toch redelijk inzitten vanaf 2:18quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:21 schreef Unites het volgende:
Het nummer is niet verkeerd. Zeker dat riedeltje in het begin klinkt fijn. Ik mis alleen de opbouw en een 'episch' einde. Het blijft wel érg klein, vind ik.
Denk dat we dat inderdaad moeten doen.quote:Is geen probleem. Ik vergelijk het met Calm After The Storm en Birds.
En dat kan hier inderdaad het verschil maken. Maar ik heb zo'n vermoeden dat ze daar al een stukje zekerder over zijn dan met Trijntje.quote:Maar dit nummer vraagt wel om een hele goede performance en regie, anders wordt het saai en valt het weg tussen het andere gegil.
Reageer eens normaal. Ben gewoon enthousiast.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Blijkbaar niet 4 jaar op Betfair... anders snapte je wel beter hoe deze bewegingen niets zeggen met de lage bedragen die momenteel in de markt aan de back kant staan.
Een polen kan je al met 200 euro van 2 na laatste naar de top 3 zetten...
Ik zou zeggen lees betfair voor noobs een keer en kom 2 weken voor esf keer terug
Met je bookie opmerkingen.
Dit gaat goedkomenquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:24 schreef Em31 het volgende:
Je kunt ook gewoon normaal doen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Blijkbaar niet 4 jaar op Betfair... anders snapte je wel beter hoe deze bewegingen niets zeggen met de lage bedragen die momenteel in de markt aan de back kant staan.
Ik zou zeggen lees betfair voor noobs een keer en kom 2 weken voor esf keer terug
Dat mag ;-)quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:25 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Reageer eens normaal. Ben gewoon enthousiast.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon ff gezellig houdenquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach laat mensen lekker blij zijn toch. Iedereen hier weet hoe het werkt, dat de odds nu nog weinig zeggen maar we vinden het alsnog leuk dat we niet zinken als een baksteen na de bekendmaking zoals veel andere landen deden.
Huhhhhhhhhquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:24 schreef Em31 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |