Die hebben hun hersencellen en smaak verloren van de carnavalquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:25 schreef Guanabana het volgende:
Is er al een buitenlandse reacties topic?
Ik ga deze post even opslaan voor later.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:25 schreef VeX- het volgende:
Mannen die bleren.
Nu hebben wij nog een zwak voor em omdat ie de NLse inzending is, maar in het buitenland horen ze het liedje puur alleen voor wat het is: kattengejank.
En wat vind jij goede nederlandse muziek?quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:25 schreef VeX- het volgende:
Mannen die bleren.
Nu hebben wij nog een zwak voor em omdat ie de NLse inzending is, maar in het buitenland horen ze het liedje puur alleen voor wat het is: kattengejank.
Reacties op YouTube worden vast wel tof.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:26 schreef FruitofUtopia het volgende:
Ok ik ga stoppen met reacties lezen.
YouTube ís enthousiastquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Reacties op YouTube worden vast wel tof.
quote:Arcade is very pretty and has a fantastic hook. This is very much one to watch.
quote:@songfestival @dunclaurence @Eurovision Just wow... what a song! It’s so so so good 😲😍😍 congratulations and thank you 🇳🇱💙
Hopelijk ik live in Tel Aviv!quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
In de kroeg op groot scherm kijken de 16e
Ik ook!quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:27 schreef Guanabana het volgende:
Doet Matt eigenlijk nog reactievideo's van inzendingen, ja toch? (ook al mocht hij geen fragmenten meer laten zien toch?)
Ben heel benieuwd wat hij vindt
Winnen ben ik altijd heel sceptisch in, maar top 3 is natuurlijk al realistischer. Mijn hart maakte gewoon een sprongetje bij de gedachte dat het dit jaar ECHT kan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb serieus sinds jaren het gevoel dat dit het wel eens kan gaan worden. Ik zeg top 3 in de finale.
Volgens mij is er zowiezo over nagedachtquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:29 schreef libranl het volgende:
Ik hoop echt dat hij live dit goed kan uitvoeren en dat er een mooie act omheen is bedacht. Juries gaan dit sowieso belonen.
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Winnen ben ik altijd heel sceptisch in, maar top 3 is natuurlijk al realistischer. Mijn hart maakte gewoon een sprongetje bij de gedachte dat het dit jaar ECHT kan.
Ik denk het ook wel, ook omdat Ilse erbij betrokken is en die heeft hier ook eerder mee te maken gehad. Hij kwam wel wat nerveus over en optreden op het ESF is natuurlijk niet niets. Daar maak me meer zorgen over.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:30 schreef Momo... het volgende:
[..]
Volgens mij is er zowiezo over nagedacht
Dat dus ja! Ik heb en had vrij weinig met de inzendingen van de afgelopen jaren, zelfs Calm after the storm deed me vrij weinig.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Winnen ben ik altijd heel sceptisch in, maar top 3 is natuurlijk al realistischer. Mijn hart maakte gewoon een sprongetje bij de gedachte dat het dit jaar ECHT kan.
Mijn kat liep over de laptop en stapte op de mute knopquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:27 schreef Dave het volgende:
1 minuut in het nummer belt Mn moeder.![]()
Ik luister nu opnieuw
twitter:CalmAfterTheTim twitterde op donderdag 07-03-2019 om 19:18:03#DagVanDeErectie gaat dit over de videoclip van Duncan Laurence? #DWDD #Eurovision reageer retweet
Het valt dit jaar echt enorm tegen. Maar gevaar is dat een hoop ook wel in eenzelfde richting zit.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nog geen enkele inzending gehoord voor dit jaar, maar als ik jullie moet geloven is het allemaal niks? Dus extra kans
Mwah, niet allemaal, maar het is wel echt een matig jaar welquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nog geen enkele inzending gehoord voor dit jaar, maar als ik jullie moet geloven is het allemaal niks? Dus extra kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |