https://www.telegraaf.nl/(...)dwijning-lalla-salmaquote:Waar is de Marokkaanse prinses Lalla Salma? Deze vraag houdt de media de laatste tijd weer bezig, nadat ze schitterde van afwezigheid bij de officiële staatsbezoeken van de Spaanse koning Felipe en diens vrouw Letizia en van de Britse prins Harry met zijn vrouw Meghan. En nu het Marokkaanse koningshuis naar verluidt de publicatie van een artikel over de geaardheid van de koning heeft verboden, is dat extra voer voor de geruchtenmachine.
Koning Mohammed VI’s vrouw is ondertussen al twee jaar niet meer gezien. Volgens de geruchten zijn de twee in stilte gescheiden, iets waarover het koninklijk huis van Marokko zwijgt in alle talen.
De Spaanse journalist Ferran Sales Aige, die ruim dertig jaar voor de krant El País werkt, heeft het artikel geschreven dat door het koningshuis zou zijn verboden om te publiceren. Dit meldt Het Laatste Nieuws. Hierin beweert hij dat de koning en prinses Lalla Salma zijn gescheiden, omdat Mohammed homoseksueel zou zijn. In het stuk komen meerdere getuigen aan het woord en neemt Aige vroegere seksuele escapades van de koning tijdens zijn studie in Brussel onder de loep. Ook wordt er gesuggereerd dat Mohammed vaste klant zou zijn geweest bij een aantal bekende homobars in de Belgische hoofdstad.
Of al deze beweringen daadwerkelijk kloppen is nog maar de vraag. Duidelijk is dat het Marokkaanse koningshuis hier geen antwoord op zal geven, net als dat ze nog steeds met geen woord reppen over de verdwijning van Lalla Salma, die volgens de geruchten in een villa op het Griekse eiland Kea zou wonen.
Ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Onderzoek doen of iemand homo is. Ligt het aan mij of komt dit ietwat sneu over.
Nee, het is gewoon sneu.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Onderzoek doen of iemand homo is. Ligt het aan mij of komt dit ietwat sneu over.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:15 schreef Jellereppe het volgende:
Waarschijnlijk uit elkaar. Scheiding is enorm gezichtsverlies dus men blijft liever stil.
Nee, de vrouw van de koning is ernstig ziek en herstelt in Griekenland. Daarnaast heeft ze geen publieke functie meer.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:38 schreef DoubleUU het volgende:
Mensen zijn vermoord en goed verborgen/verwerktin zulke regimes gaat het altijd om moorden.
Ach, het betreft een koningshuis, daarover worden hele tijdschriften vol geschreven.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Met je eensquote:Op donderdag 7 maart 2019 18:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja, je hebt haar gezien?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:24 schreef p078 het volgende:
[..]
[..]
Nee, de vrouw van de koning is ernstig ziek en herstelt in Griekenland. Daarnaast heeft ze geen publieke functie meer.
Ze is in het verleden vaak in een ziekenhuis gezien en ze heeft een eigen kanker foundation.quote:
Sterker nog ik weet zo ongeveer met wie hij een relatie heeft.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:06 schreef the-eye het volgende:
[..]
Met je eens
Ik vind dat ook altijd met van die vreemde insinuaties over Rutte. Wie interesseert het of hij homo is?
Zijn hele land, hij is ook meteen de hoogste geestelijke in het land en die mogen geen homo zijn. Als hij homo blijkt te zijn dan wordt hij afgezet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:06 schreef the-eye het volgende:
[..]
Met je eens
Ik vind dat ook altijd met van die vreemde insinuaties over Rutte. Wie interesseert het of hij homo is?
Die gaat echt niet toegeven dat hij homo is hoor. Ten eerste verliest hij dan zijn riante positie, ten tweede denk ik dat er dan weer radicale gasten zullen opstaan die hem naar het leven staan. Dus de keus om uit de Marokkaanse kast te komen heeft hij eigenlijk niet. Gewoon stiekum doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zijn hele land, hij is ook meteen de hoogste geestelijke in het land en die mogen geen homo zijn. Als hij homo blijkt te zijn dan wordt hij afgezet.
Hij heeft kinderen dus hij kan geen homo zijn. Zegt het voort.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zijn hele land, hij is ook meteen de hoogste geestelijke in het land en die mogen geen homo zijn. Als hij homo blijkt te zijn dan wordt hij afgezet.
Ik hoop toch dat je sarcastisch bent.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij heeft kinderen dus hij kan geen homo zijn. Zegt het voort.
Tenzij hij koning is van een land waar 'normale' homo's vervolgd worden en een koninklijke homo zijn gang mag gaan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:44 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij heeft kinderen dus hij kan geen homo zijn. Zegt het voort.
Vertelquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sterker nog ik weet zo ongeveer met wie hij een relatie heeft.
Ik heb anders heel veel gingermocro’s in mijn leven gezien. Normale haarkleur daar.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:08 schreef Roces18 het volgende:
ik denk dat wim haar aan zijn harem heeft toegevoegd
[ afbeelding ]
wel raar haarkleurtje trouwens voor een mocro
en wat heeft lex veel badges op zijn vessie
doet net of die een oorlogsheld is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |