Ik speel die game met gemak uit, kill.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:49 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Jullie gaan hard geowned worden door die game.
ik heb deze post gereport aan de mods. Doe eens liefquote:Op zondag 10 maart 2019 18:49 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Jullie gaan hard geowned worden door die game.
DMC5 schijnt goed te zijn dus dan heb je wat te doen.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:37 schreef RickoKun het volgende:
IK WIL NU DIE GAME JIMBO.
NIET NOG TWEE WEKEN HUILEND UIT HET RAAM STAREN.
Ik ga ook keihard geowned worden door die gamequote:Op zondag 10 maart 2019 20:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb deze post gereport aan de mods. Doe eens lief
Ik twijfelde, en heb de demo maar eens gedownload.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:47 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
DMC5 schijnt goed te zijn dus dan heb je wat te doen.
Bayonetta lijkt op Devil May Cry.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik twijfelde, en heb de demo maar eens gedownload.
Die vond ik vrij saai. Weg twijfel.
(al is een demo niet altijd de juiste representatie).
Na jouw zeer kwetsende comment mag ik dat ook wel hopen ook zegquote:Op maandag 11 maart 2019 08:44 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik ga ook keihard geowned worden door die game
Op Roy Mode (easy) misschienquote:Op maandag 11 maart 2019 10:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bayonetta lijkt op Devil May Cry.
Grappige games, maar je speelt ze zo uit. Leuke tussendoor games.
Ik zag iemand door DMC5 heenwalsen op de hoogste moeilijkheidsgraad door uitsluitend twee rakettenwerpers (quote:Op maandag 11 maart 2019 12:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Op Roy Mode (easy) misschien
De game is hard bro, zeker op true devil mode of hoe ze die ook noemen
quote:
Zin anquote:
Ik vind het beter, co-op breekt een stealth game. Voor co-op gewoon weer bloodborne aanslingeren.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zin an
Enige wat ik wel kut vind is dat coop eruit gehaald is. Niet alleen was dat handig voor als je ergens écht écht maar daan ook ééééécht niet langs kwam (git gud) maar ik vond het ook altijd gezellig de games samen met een maat door te lopen
helaas kan dat nu niet meer
Ik heb je gerapporteerd per ongelukquote:Op maandag 11 maart 2019 13:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zin an
Enige wat ik wel kut vind is dat coop eruit gehaald is. Niet alleen was dat handig voor als je ergens écht écht maar daan ook ééééécht niet langs kwam (git gud) maar ik vond het ook altijd gezellig de games samen met een maat door te lopen
helaas kan dat nu niet meer
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb je gerapporteerd per ongeluk
Dat rapporteer knopje zit te dicht bij de quote voor mijn worstenvingers.
Maar goed, origineel had ik dit geschreven, soort van:
Al mijn bois spelen voornamelijk bagger spellen als Anthem, Fifa of Fortnite. Die vinden Souls games geen poep aan, dus kan ik nooit met maten spelen
Derhalve wel blij dat er geen co op zit of invasies. Hoef ik mij daar ook niet aan te storen.
Net zoals die vage pvp regels enzulks.
maar ik wil een notequote:
Nou vooruitquote:Op maandag 11 maart 2019 16:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar ik wil een note
zo kom ik nooit ana de 200+ he..
<3quote:
Het is opgelost trouwens. Net voorbij 2de baasquote:Op zondag 10 maart 2019 16:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oef man is echt lang geleden dat ik die game speelde.
Heb het net gecheckt en ik blijk gelogen te hebben tegen jeik heb geen plat voor die game, ik heb wel die 20 portals
Was er geen upgrade of iets voor dat compass toevallig?
Jij bent veel te lief voor zoveel notes. Beetje stoer doen maar van binnen een schattige puppy.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar ik wil een note
zo kom ik nooit ana de 200+ he..
Mag ik nu zoals afgesproken die 20 euro van jou? Straks krijgen de mods nog door dat ik dit expres doequote:
En WEG is zijn imago!quote:Op maandag 11 maart 2019 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij bent veel te lief voor zoveel notes. Beetje stoer doen maar van binnen een schattige puppy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |