het stomme is dat dit met anthem zo makkelijk te fixen is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop eerder dat er nog een bioware bestaat na de zoveelste faal (al is dat puur uit deadline obsessie van EA). Aandeelhouders moeten blij zijn, waarom zou je om de gamers geven? Niet dat die je games uiteindelijk moeten blijven kopen of zo
Weet iemand hoeveel Anthem nu ongeveer heeft verkocht?quote:
Ik vond 'm vrij matig, verhaal en sfeer zijn wel goed maar gameplay not so much. Tientjesgame.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:55 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb Get Even opgepikt voor een tientje, geen idee of het was is
Cijfers vielen tegen, weet ff niet hoeveel het er waren.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Weet iemand hoeveel Anthem nu ongeveer heeft verkocht?
Succes in ieder geval om die zes miljoen in zes weken te halen......
https://gematsu.com/2019/(...)ogma-animated-seriesquote:Based on a world-famous action RPG set in an open world, Dragon's Dogma from Capcom will be brought to life as a Netflix original anime series. The story follows a man's journey seeking revenge on a dragon who stole his heart. On his way, the man is brought back to life as an 'Arisen'. An action adventure about a man challenged by demons who represent the seven deadly sins of humans.
Jammer van de laatste games van Bioware.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Cijfers vielen tegen, weet ff niet hoeveel het er waren.
Logisch wel gezien er sinds de 15e niets anders dan gejank op de game is geweest. Gooi daar nog een dev team bij die niet naar de community luistert en een paar ps4's die overhitten en het is wel gedaan met de hype
Dat was al dood na ME:Aquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jammer van de laatste games van Bioware.
Mass Effect hoort in ieder geval niet zo te sterven.....
Een lekker hoog “fuck you-gehalte”quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat was al dood na ME:A
Wat een kut spel was dat
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vond 'm vrij matig, verhaal en sfeer zijn wel goed maar gameplay not so much. Tientjesgame.
Zo zonde, de eerste waren echt wel leukquote:
Yepquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zo zonde, de eerste waren echt wel leuk
Toch ben ik benieuwd wat je vond uitblinken aan de gamequote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk zo dat reviews day one zijn en de game echt niet maanden later nog spelen. Net zoals The Division, die later echt wel een upgrade heeft gehad. Het leed is dan al geschied op metacritic, reviews, of wat dan ook. En terecht natuurlijk, je koopt een game omdat het af hoort te zijn.
Dus ja zonder alle content patches etc was wildlands meh, net zoals the division 1. Wat ik zeg, Ubisoft heeft daar een handje van (gehad), The Division 2 zou endgame vanaf dag 1 moeten hebben. Daar hoop ik snel te zijn om dat aan de tand te voelen. Beloftes maken kan namelijk iedereen
Tja daar hadden ze wel eerst een deel 1 voor nodig..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:39 schreef Jimbo het volgende:
https://www.forbes.com/si(...)n-ages/#27ded2e84616
zo zo div2..
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:39 schreef Jimbo het volgende:
https://www.forbes.com/si(...)n-ages/#27ded2e84616
zo zo div2..
quote:the game is not (as of yet) broken so you can easily play through it
shots firedquote:
quote:
In het begin voelde het niet lekker, later werd het beter.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]vond het heel erg onnatuurlijk aanvoelen qua schieten, voelde meer als alsof ik een muis pointer had en daarmee aan het schieten was ipv een lekkere vloeiende crosshair
Dat zei je vriendin gister ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
In het begin voelde het niet lekker, later werd het beter.
Weg met die Nintendo meuk. Lees de topic pointerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:45 schreef MMaRsu het volgende:
Mario x Rabbids echt de uitzondering op de regel tho.
Er is wel content bijgekomen maar echte gameplay improvements waren er ook niet echt in Wildlands. Had de game voor het laatst gespeeld toen ze die super teleurstellende "splinter cell content" hadden toegevoegd..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk zo dat reviews day one zijn en de game echt niet maanden later nog spelen. Net zoals The Division, die later echt wel een upgrade heeft gehad. Het leed is dan al geschied op metacritic, reviews, of wat dan ook. En terecht natuurlijk, je koopt een game omdat het af hoort te zijn.
Dus ja zonder alle content patches etc was wildlands meh, net zoals the division 1. Wat ik zeg, Ubisoft heeft daar een handje van (gehad), The Division 2 zou endgame vanaf dag 1 moeten hebben. Daar hoop ik snel te zijn om dat aan de tand te voelen. Beloftes maken kan namelijk iedereen
We moeten daar echt vanaf, zolang het geen system wars is kan je best competitie enz bespreken en games van uitgevers enz :p. Maarja dat vind ik hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weg met die Nintendo meuk. Lees de topic pointer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |