Ik stop geen 170 uur in een matige game. Als ie matig is dan is de backlog al snel aan de beurtquote:
Ook hier weer is er veel toegevoegd, later. Tier-systeem, PvP, de hele bende. Ubisoft heeft daar nogal een handje van. Hopelijk is de endgame van Division 2 beter vanaf dat je ermee mag starten, niet dat je de eerste (gratis) dlc mag afwachtenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Na 12-20 uur had ik totaal geen zin meer in dat spel. Slecht vond ik het niet, maar ik miste iets.
Vooral die aankondigingstrailer was ik van onder de indruk.
Redelijk schrikken hoe het later eruit zag![]()
Concept is heel goed en hopelijk ze ervan in een nieuw deel.
Volgens mij is Wildlands wel ontzettend goed verkocht toch?
Jimbo heeft ook ongeveer zoveel uur in Anthem gestoken en was dat maar een matige game![]()
Maar het is echt wel middelmoot gameplay hoor. Er is niets wat uitblinkt aan die game.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik stop geen 170 uur in een matige game. Als ie matig is dan is de backlog al snel aan de beurt
Twee maanden na de release voor ¤35,- gekocht.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook hier weer is er veel toegevoegd, later. Tier-systeem, PvP, de hele bende. Ubisoft heeft daar nogal een handje van. Hopelijk is de endgame van Division 2 beter vanaf dat je ermee mag starten, niet dat je de eerste (gratis) dlc mag afwachten
Probeer je mening eens niet als feit te presenterenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar het is echt wel middelmoot gameplay hoor. Er is niets wat uitblinkt aan die game.
WOLLAH WAT PRAAT JE OVER MIJquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook hier weer is er veel toegevoegd, later. Tier-systeem, PvP, de hele bende. Ubisoft heeft daar nogal een handje van. Hopelijk is de endgame van Division 2 beter vanaf dat je ermee mag starten, niet dat je de eerste (gratis) dlc mag afwachten
Jimbo is gewoon een grindmaster en een completionist of zo, geen idee
EN DAT GELD DUBBEL VOOR JOU SCHORUMquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Na 12-20 uur had ik totaal geen zin meer in dat spel. Slecht vond ik het niet, maar ik miste iets.
Vooral die aankondigingstrailer was ik van onder de indruk.
Redelijk schrikken hoe het later eruit zag![]()
Concept is heel goed en hopelijk lerenze ervan in een nieuw deel.
Volgens mij is Wildlands wel ontzettend goed verkocht toch?
Jimbo heeft ook ongeveer zoveel uur in Anthem gestoken en was dat maar een matige game![]()
Was trouwens gewoon een prima game dat wildlandsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik stop geen 170 uur in een matige game. Als ie matig is dan is de backlog al snel aan de beurt
Je hebt doorzettingsvermogen man!quote:
Je moet iets als werkeloze hequote:
Af en toe lijkt me dat wel lekker. Zoveel te gamen, zo weinig tijd.quote:
kan je nu al vertellen, dat gamen is 1,2 weken leuk daarna is het puur tijdsverderf zodat de dagen sneller omgaan zodat je weer kan slapen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Af en toe lijkt me dat wel lekker. Zoveel te gamen, zo weinig tijd.
Mja, dat geloof ik dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je nu al vertellen, dat gamen is 1,2 weken leuk daarna is het puur tijdsverderf zodat de dagen sneller omgaan zodat je weer kan slapen.
Ach ja, misschien binnenkort weer een nieuwe webshop erbij, heb ik weer wat te doenquote:
Nu is het natuurlijk zo dat reviews day one zijn en de game echt niet maanden later nog spelen. Net zoals The Division, die later echt wel een upgrade heeft gehad. Het leed is dan al geschied op metacritic, reviews, of wat dan ook. En terecht natuurlijk, je koopt een game omdat het af hoort te zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:25 schreef MMaRsu het volgende:
Als we voor de lol even de meta erbij pakken, heeft het gemiddeld een 7 van veel reviews, en een 6.2 van de users.
Dat is mijn mening wel de definitie van middelmoot. Niet slecht maar ook niet fantastisch.
https://www.metacritic.co(...)host-recon-wildlands
En voor het wordt gevraagd ja ik heb de game
quote:
op naar Anthem 2quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk zo dat reviews day one zijn en de game echt niet maanden later nog spelen. Net zoals The Division, die later echt wel een upgrade heeft gehad. Het leed is dan al geschied op metacritic, reviews, of wat dan ook. En terecht natuurlijk, je koopt een game omdat het af hoort te zijn.
Dus ja zonder alle content patches etc was wildlands meh, net zoals the division 1. Wat ik zeg, Ubisoft heeft daar een handje van (gehad), The Division 2 zou endgame vanaf dag 1 moeten hebben. Daar hoop ik snel te zijn om dat aan de tand te voelen. Beloftes maken kan namelijk iedereen
Ik hoop eerder dat er nog een bioware bestaat na de zoveelste faal (al is dat puur uit deadline obsessie van EA). Aandeelhouders moeten blij zijn, waarom zou je om de gamers geven? Niet dat die je games uiteindelijk moeten blijven kopen of zoquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:06 schreef DKUp het volgende:
Ik vind het echt wel tijd worden voor nieuwe consoles
het stomme is dat dit met anthem zo makkelijk te fixen is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop eerder dat er nog een bioware bestaat na de zoveelste faal (al is dat puur uit deadline obsessie van EA). Aandeelhouders moeten blij zijn, waarom zou je om de gamers geven? Niet dat die je games uiteindelijk moeten blijven kopen of zo
Weet iemand hoeveel Anthem nu ongeveer heeft verkocht?quote:
Ik vond 'm vrij matig, verhaal en sfeer zijn wel goed maar gameplay not so much. Tientjesgame.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:55 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb Get Even opgepikt voor een tientje, geen idee of het was is
Cijfers vielen tegen, weet ff niet hoeveel het er waren.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Weet iemand hoeveel Anthem nu ongeveer heeft verkocht?
Succes in ieder geval om die zes miljoen in zes weken te halen......
https://gematsu.com/2019/(...)ogma-animated-seriesquote:Based on a world-famous action RPG set in an open world, Dragon's Dogma from Capcom will be brought to life as a Netflix original anime series. The story follows a man's journey seeking revenge on a dragon who stole his heart. On his way, the man is brought back to life as an 'Arisen'. An action adventure about a man challenged by demons who represent the seven deadly sins of humans.
Jammer van de laatste games van Bioware.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Cijfers vielen tegen, weet ff niet hoeveel het er waren.
Logisch wel gezien er sinds de 15e niets anders dan gejank op de game is geweest. Gooi daar nog een dev team bij die niet naar de community luistert en een paar ps4's die overhitten en het is wel gedaan met de hype
Dat was al dood na ME:Aquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jammer van de laatste games van Bioware.
Mass Effect hoort in ieder geval niet zo te sterven.....
Een lekker hoog “fuck you-gehalte”quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat was al dood na ME:A
Wat een kut spel was dat
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vond 'm vrij matig, verhaal en sfeer zijn wel goed maar gameplay not so much. Tientjesgame.
Zo zonde, de eerste waren echt wel leukquote:
Yepquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zo zonde, de eerste waren echt wel leuk
Toch ben ik benieuwd wat je vond uitblinken aan de gamequote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk zo dat reviews day one zijn en de game echt niet maanden later nog spelen. Net zoals The Division, die later echt wel een upgrade heeft gehad. Het leed is dan al geschied op metacritic, reviews, of wat dan ook. En terecht natuurlijk, je koopt een game omdat het af hoort te zijn.
Dus ja zonder alle content patches etc was wildlands meh, net zoals the division 1. Wat ik zeg, Ubisoft heeft daar een handje van (gehad), The Division 2 zou endgame vanaf dag 1 moeten hebben. Daar hoop ik snel te zijn om dat aan de tand te voelen. Beloftes maken kan namelijk iedereen
Tja daar hadden ze wel eerst een deel 1 voor nodig..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:39 schreef Jimbo het volgende:
https://www.forbes.com/si(...)n-ages/#27ded2e84616
zo zo div2..
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:39 schreef Jimbo het volgende:
https://www.forbes.com/si(...)n-ages/#27ded2e84616
zo zo div2..
quote:the game is not (as of yet) broken so you can easily play through it
shots firedquote:
quote:
In het begin voelde het niet lekker, later werd het beter.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]vond het heel erg onnatuurlijk aanvoelen qua schieten, voelde meer als alsof ik een muis pointer had en daarmee aan het schieten was ipv een lekkere vloeiende crosshair
Dat zei je vriendin gister ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
In het begin voelde het niet lekker, later werd het beter.
Weg met die Nintendo meuk. Lees de topic pointerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:45 schreef MMaRsu het volgende:
Mario x Rabbids echt de uitzondering op de regel tho.
Er is wel content bijgekomen maar echte gameplay improvements waren er ook niet echt in Wildlands. Had de game voor het laatst gespeeld toen ze die super teleurstellende "splinter cell content" hadden toegevoegd..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
We moeten daar echt vanaf, zolang het geen system wars is kan je best competitie enz bespreken en games van uitgevers enz :p. Maarja dat vind ik hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weg met die Nintendo meuk. Lees de topic pointer
Het is beter dat we Nintendo hier gewoon niet bespreken. Dat is veel te frustrerend als er weer eens een PlayStation Pro opstijgt door de luide fan of als er iemand problemen heeft met het ontzettend trage dashboard van de PS4.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
We moeten daar echt vanaf, zolang het geen system wars is kan je best competitie enz bespreken en games van uitgevers enz :p. Maarja dat vind ik haha
In ieder geval niet die van Sony, want die breken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:19 schreef MMaRsu het volgende:
Weet iemand nog een goede headset voor de ps4?
Ik heb recent de oude Gold Wireless Headset geruild voor de nieuwe Gold Wireless Headset omdat de kussen losliepen, zat nog garantie op.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:19 schreef MMaRsu het volgende:
Weet iemand nog een goede headset voor de ps4?
Heb echt zin om lekker onderop te liggen en mijn kinnetje langs je bezwete banus te schurken terwijl ik je staaf afslobberquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Huh, we zouden toch even muteel stokslobberen was de afspraak?
Dit dus. Het aimen zelf ging ook niet fijn overigens. Nee, niet echt iets voor mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]vond het heel erg onnatuurlijk aanvoelen qua schieten, voelde meer als alsof ik een muis pointer had en daarmee aan het schieten was ipv een lekkere vloeiende crosshair
NO NETFLIX PLS DONTquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:13 schreef wdn het volgende:
https://media.netflix.com(...)production-line-deal
Dragon’s Dogma - Sublimation Inc.
Based on a world-famous action RPG set in an open world, Dragon’s Dogma from CAPCOM will be brought to life as a Netflix original anime series. The story follows a man’s journey seeking revenge on a dragon who stole his heart. On his way, the man is brought back to life as an ‘Arisen’. An action adventure about a man challenged by demons who represent the seven deadly sins of humans.
Oh, thnx! Mooie tip!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:27 schreef DKUp het volgende:
“Is er een PS Plus-aanbieding ergens?”
Ja, goede vraag. Vrijdag ¤45,- voor een jaar bij in ieder geval de Game Mania.
Geen probleemquote:
Gewoon meedoen met de fok! formule1-manager en de GAM subleague. Gaat de tijd ook weer wat sneller.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je nu al vertellen, dat gamen is 1,2 weken leuk daarna is het puur tijdsverderf zodat de dagen sneller omgaan zodat je weer kan slapen.
Ik ben hier echt te beelddenkend voorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb echt zin om lekker onderop te liggen en mijn kinnetje langs je bezwete banus te schurken terwijl ik je staaf afslobber
Jammer wel, een goede loot/shooter had weer leuk geweestquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dit dus. Het aimen zelf ging ook niet fijn overigens. Nee, niet echt iets voor mij.
Alsof je een mmo speelt alleen dan wel met je crosshair je dingetje moet doen en geen gevoel van immersie hebt.
Maar, ik heb een hekel aan de formule1quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon meedoen met de fok! formule1-manager en de GAM subleague. Gaat de tijd ook weer wat sneller.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar, ik heb een hekel aan de formule1
De Smerige Smork is geroosterd brood.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen probleem![]()
Spyro heeft eindelijk een patch voor ondertiteling, bugfixes en motionblur kan nu “uit”
Gewoon meedoen joh. Ik kijk ook alleen voor de crashesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar, ik heb een hekel aan de formule1
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Zo word de GAM subleague nooit groot
Dat is echt een van de weinige sporten waarvan ik zo iets heb van... 'jééézus waar verdoe je je tijd aan'.. en dat komt van iemand die z'n deur ooit open heeft laten staan zodat de pizzabezorger naar boven kon komen ipv dat ik naar beneden moest...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon meedoen joh. Ik kijk ook alleen voor de crashes
Als dit iets anders is dan Borderlands 3 dan ga ik flippen.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:14 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Als dit iets anders is dan Borderlands 3 dan ga ik flippen.
Nee. Geen remakes meer, ik wil BL3.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:15 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik ook.
Laatst was er gerucht voor een Borderlands 1 remaster
Remake voor deze generatie en een nieuw deel voor de volgende generatie consolesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:15 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik ook.
Laatst was er gerucht voor een Borderlands 1 remaster
Maar ONZE Max danquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is echt een van de weinige sporten waarvan ik zo iets heb van... 'jééézus waar verdoe je je tijd aan'.. en dat komt van iemand die z'n deur ooit open heeft laten staan zodat de pizzabezorger naar boven kon komen ipv dat ik naar beneden moest...
Heb niks met die gozer, gehalve dat wel allebij geilen op de immature fictieve docher van frank lammers in de jumbo reclamequote:
Er staat exit 3. Dat is een teken. Vraag maar aan @vosssquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:14 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Als dit iets anders is dan Borderlands 3 dan ga ik flippen.
half life 3 confirmed?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er staat exit 3. Dat is een teken. Vraag maar aan @:vosss
Sorry. Ik blijf dit doen totdat ik niet meer kan typen Vosss
Mijn broer is er helemaal gek van. Maar ik zie er de fun ook niet van in om telkens dezelfde rondjes te moeten zien.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is echt een van de weinige sporten waarvan ik zo iets heb van... 'jééézus waar verdoe je je tijd aan'.. en dat komt van iemand die z'n deur ooit open heeft laten staan zodat de pizzabezorger naar boven kon komen ipv dat ik naar beneden moest...
precies.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mijn broer is er helemaal gek van. Maar ik zie er de fun ook niet van in om telkens dezelfde rondjes te moeten zien.
Immatuurquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb niks met die gozer, gehalve dat wel allebij geilen op de immature fictieve docher van frank lammers in de jumbo reclame
of die dikke van de plus toen ze nog veel dikker wasquote:
quote:Borderlands: Game of the Year Edition duikt weer op voor de PlayStation 4
https://www.psx-sense.nl/(...)or-de-playstation-4/
Zij is nakend te bewonderen in de film Loft.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of die dikke van de plus toen ze nog veel dikker was![]()
De nederlandse ripoff van het origineel of?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:46 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Zij is nakend te bewonderen in de film Loft.
De remaster of remake eind maart en dan een teaser voor 3 kan ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:46 schreef MMaRsu het volgende:
Haha ik geloof er niks van
Zou het geweldig vinden, maar is dat niet het type game die je bij een E3 presentatie wil laten zien ofzo?
De remake, in de Belgische zaten lekkere wijven volgens mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De nederlandse ripoff van het origineel of?
dit is een geintje toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:46 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Zij is nakend te bewonderen in de film Loft.
Idd en was ook nog eens een betere movie.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:47 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
De remake, in de Belgische zaten lekkere wijven volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |