VK liket deze postquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Blijkbaar. En eten ook, dan spetter ik weer kwark op mezelf.
quote:
ik kan je met genoegen mededelen dat je nog steeds kans bij me hebt schatquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:37 schreef Okurr het volgende:
[..]
is dat een ja of een ik ga kapot van binnen ik haat je
I`m good maar wel liefquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan je met genoegen mededelen dat je nog steeds kans bij me hebt schat
hoop dat je mooie dromen erover hebtquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:39 schreef Rozevla het volgende:
Moet de hele tijd aan Crip der dicht genaaide kut denken
2edgy4mequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
boeit me niet[..]
dat is goed nieuws vriend
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
boeit me niet[..]
dat is goed nieuws vriend
Waarom gaat het altijd over hem? Heb je sinds hem niet meer geneukt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:38 schreef Cronometer het volgende:
Kunnen t over che hebben. Maar dan gaat er teveel credit naar hem
Hoeveel kwabben moest de arts daarvoor wegdouwenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:39 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb inmiddels heel Amsterdam geneukt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom gaat het altijd over hem? Heb je sinds hem niet meer geneukt.
Ik aan Okurr haar pisgatquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:39 schreef Rozevla het volgende:
Jullie zijn allemaal leuke venten.quote:
Had er ook gewoon een ventieltje in kunnen steken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:37 schreef Okurr het volgende:
[..]
mag hopen van niet anders moet ik tena luiers gaan dragen
ik had laatst 190 uur onbetaald verlof genomen en daar zijn ze achtergekomen en toen is er eigenlijk niet veel gebeurd dus dat ging van niet verstandig naar verstandigquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:40 schreef Okurr het volgende:
Maar gaat alles goed met iedereen, zijn we allemaal een n beetje ouder en verstandiger geworde
alleen jij weer hequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had laatst 190 uur onbetaald verlof genomen en daar zijn ze achtergekomen en toen is er eigenlijk niet veel gebeurd dus dat ging van niet verstandig naar verstandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |