SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]Deze liedjes heb ik hier nu sinds gisteren de hele tijd op staan voor mini-ToT!
Hij reageert er echt op en heeft duidelijk zijn favorieten!
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]Deze liedjes heb ik hier nu sinds gisteren de hele tijd op staan voor mini-ToT!
Hij reageert er echt op en heeft duidelijk zijn favorieten!
quote:
Deze mix is wel handig!quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En natuurlijk de Radiofähige versie:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:59 schreef just me het volgende:
baby shark is een favoriet van de oudste kabouters en ze doen dan echt mee
nu snel 'n hapje eten dan zit ik mooi op tijd klaar voor DJ Symph![]()
En de Tandenborsteljive!quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:14 schreef Symphonic het volgende:
Gezien de TT met ik vanavond maar Strepto en Kokkie - Tooth Tooth, Boing Boing draaien
quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:46 schreef Doedezemaar het volgende:
We hadden een korte stroomstoring hier. Gelukkig doet alles het weer, het modem ging zich meteen herstarten
Heel irritant inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word helemaal niet goed van het feit dat de PI door de tekst heen zit
Kan me voorstellen dat het mooi geworden is hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:06 schreef livelink het volgende:
Mijn oom heeft een album van Ede Staal 'vertaald' naar het Limburgs. Niet haten, want het is echt heel mooi geworden en tevens een eerbetoon een Ede Staal.
Staat ook nergens bij dat dat op een iPad was.quote:
40 dagen geen drank is wel een uitdagingquote:
En dat je het askruisje eraf moet zweten met hard werken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Jij nepkatholiek, je wist niet eens dat Aswoensdag de afsluiter van carnaval en de start van de vastentijd is
het is er gewoon afgeregendquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
En dat je het askruisje eraf moet zweten met hard werken.
Ik heb de tafel van 2 al veel langer onthouden dan 40 dagen.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb de tafel van 2 al veel langer onthouden dan 40 dagen.
Whehe, ff tussendoor.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niet met volle mond praten, jij!
Ja maar kan hem niet zo snel plaatsen.quote:
Ja en nee. Klinkt bekend, maar ik kan het niet thuisbrengen.quote:
Nou weet ik nog niet wat we zullen drinken.quote:
Omdat je bent vergeten wat je al op hebtquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou weet ik nog niet wat we zullen drinken.
zeven dagen lang..quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, zolang het maar samen en niet alleen is.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Best veel thee vandaag.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Omdat je bent vergeten wat je al op hebt
Ja hoor. Ze is alleen 's ochtends chagrijnig omdat ik wel 10x vraag of ze echt wakker is.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:19 schreef just me het volgende:
livelink is je dochter alweer lief voor je ?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor. Ze is alleen 's ochtends chagrijnig omdat ik wel 10x vraag of ze echt wakker is.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor. Ze is alleen 's ochtends chagrijnig omdat ik wel 10x vraag of ze echt wakker is.
ben jij dat livelink?quote:
meisje, meisje, trek eens wat warms aanquote:
ik dacht het omgekeerdequote:Op donderdag 7 maart 2019 19:26 schreef just me het volgende:
[..]
meisje, meisje, trek eens wat warms aan
waarom?quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:26 schreef just me het volgende:
[..]
meisje, meisje, trek eens wat warms aan
Oh? Had je een liefde met carnaval?quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:33 schreef just me het volgende:
carnaval is over, carnavals liefdes ook
nog een paar keer langs de dokter om het aan te laten stippen en dan is dat ook weer klaarquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:33 schreef just me het volgende:
carnaval is over, carnavals liefdes ook
iemand die steeds aan mijn nek bleef hangenquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh? Had je een liefde met carnaval?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
iemand die steeds aan mijn nek bleef hangen
Nou die oudste is wel een kleffe kabouterquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat er een kabouter verliefd op je was hè?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
Nou die oudste is wel een kleffe kabouter
natte kabouterkusjesquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
Nou die oudste is wel een kleffe kabouter
goed bezig Madquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:43 schreef MadMaster het volgende:
Geweldig, die training on the job...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het eerder vandaag ook al gemeld, maar Danny kon het niet nabootsen ofzoquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag het, heb hem er met die afbeelding maar weer even aan herinnert...quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb het eerder vandaag ook al gemeld, maar Danny kon het niet nabootsen ofzo
Heerlijke stemquote:
Correct, de Denon doet draadloos mee...quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en Mad heeft een koptelefoon aangesloten zie ik op het screenshot
quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
eet smakelijkquote:
funtwoquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De snelle afhalen, gauw thuis Koreaan dan...
Je kan er avonden mee vullen met dat soort nummers.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Na honderd pogingen om mij uit te leggen hoe het nou zit met die Canon in D hoor ik nu voor het eerst dat deze twee nummers wat van elkaar weg hebben
Ik hoor het toch het liefst gewoon op solo piano.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Na honderd pogingen om mij uit te leggen hoe het nou zit met die Canon in D hoor ik nu voor het eerst dat deze twee nummers wat van elkaar weg hebben
Mijn broer heeft die nog gebruikt toen hij trouwde.quote:
Jij hebt dan weer 80 paar schoenen, je kan niet alles hebben...quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb echt nul muzikaal gevoel of inzicht
Succes.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:55 schreef livelink het volgende:
Ik moet even afsluiten. Hopelijk ben ik voor 21.00 weer terug.
Precies, uiteindelijk is de opbergruimte ook eindigquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt dan weer 80 paar schoenen, je kan niet alles hebben...
quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt dan weer 80 paar schoenen, je kan niet alles hebben...
Heb ik Ede gemist?quote:
Ligt eraan welke kant je op gaat!quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Beep Beep Love van Gruppo Sportivo kan hier naadloos achteraan...
dat geloof ikquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Binnenkort weer bezoeken in Amstelveen...![]()
Nog steeds een feestje na al die jaren.
ik heb ze ooit geïnterviewd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Binnenkort weer bezoeken in Amstelveen...![]()
Nog steeds een feestje na al die jaren.
ik was met een klasgenoot.. kende ze helemaal niet..quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mocht zonder reden met ze praten.
Vriendjes van mijn neef...
Het is een bij elkaar geraapt zooitje met Max, de drummer, als absolute malloot.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik was met een klasgenoot.. kende ze helemaal niet..![]()
wel het inspelen gezien en met ze in de kleedkamer gehangen.
ze hadden destijds een blijkbaar bekende donkere (bas)gitarist erbij uit Amerika. Geen idee meer wie dat wasquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een bij elkaar geraapt zooitje met Max, de drummer, als absolute malloot.
Tegenwoordig zit er zelfs een Lutz bij de band:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:10 schreef MadMaster het volgende:
De PI bagger is weer verholpen.
Snel op weg naar de volgende vernaggeling...
Dat zegt me dan weer niks, alleen Hans heeft altijd gitaar gespeeld en ik ken alleen maar blanke bassisten van ze...quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze hadden destijds een blijkbaar bekende donkere (bas)gitarist erbij uit Amerika. Geen idee meer wie dat was
misschien was het wel voor 1 optreden. is te lang geleden om het nog precies te weten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zegt me dan weer niks, alleen Hans heeft altijd gitaar gespeeld en ik ken alleen maar blanke bassisten van ze...
Never mind, de kern van de band is gelukkig intact gebleven.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien was het wel voor 1 optreden. is te lang geleden om het nog precies te weten.
zo goed ken ik ze niet, jij kent ze beter, dat is duidelijk te lezen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Never mind, de kern van de band is gelukkig intact gebleven.
Vroeger met Meike en Josee als backing vocals, nu met de geweldige Inge en Lies...
Ja, zo makkelijk is dit tegenwoordig niet meer.quote:
Je moet ze echt weer eens opzoeken, is echt de moeite waard.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo goed ken ik ze niet, jij kent ze beter, dat is duidelijk te lezen.
Ja duh... ze flikken het elk jaar om hem achter te latenquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo makkelijk is dit tegenwoordig niet meer.
Dat jongetje van Home Alone is na deze clip ook nooiit meer de oude geworden.
Ik snap dat nu wel...
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet ze echt weer eens opzoeken, is echt de moeite waard.
Desnoods voor weer een interview...
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ja duh... ze flikken het elk jaar om hem achter te laten
In de kerk hebben ze ook veel kunst, ja...quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:16 schreef peaceman het volgende:
Kunst blijft kunst, ongeacht hoe kwalijk we hem ook in zijn prive-leven vinden.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ja duh... ze flikken het elk jaar om hem achter te laten
dat wist ik niet...quote:
Jeuh...quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is nu een junk, niks meer van over.
Zie hier boven..,
ja die is niet helemaal goed terecht gekomenquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is nu een junk, niks meer van over.
Zie hier boven..,
Die is kinderliedjes aan het zingen voor mini ToTquote:
Gewoon om 21.00 uur in je bed liggen met zo'n wedstrijd...quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:27 schreef Melting het volgende:
Ik had er weinig vertrouwen in dinsdag. Maar ze hebben een erg mooie prestatie neergezet.
of talent.quote:
Dat is toch wel heel ergquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon om 21.00 uur in je bed liggen met zo'n wedstrijd...
Symph riep dat ze er met 8-0 af zouden gaanquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:27 schreef Melting het volgende:
Ik had er weinig vertrouwen in dinsdag. Maar ze hebben een erg mooie prestatie neergezet.
20.30quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was een goed oefenpotje voor de topper tegen Fortuna zondag.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:27 schreef Melting het volgende:
dat kunnen er maar weinigquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph riep dat ze er met 8-0 af zouden gaan
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was een goed oefenpotje voor de topper tegen Fortuna zondag.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
de meeste mensen niet...quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder wedstrijd lukt het me niet eens...
Alleen als ik ziek ben....quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder wedstrijd lukt het me niet eens...
Diaan, ga jij weer proberen een Efteling-meet te organiserenquote:
Als ik ziek ben of hoofdpijn heb, kan ik altijd slapen. Dat is wel heel fijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs dan niet.
In bed wordt je alleen maar beroerder...
Wil ik best, maar ik denk dat wij zelf niet komen. Ik hoef niet zo nodig weer naar de Efteling dit jaar.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:31 schreef just me het volgende:
[..]
Diaan, ga jij weer proberen een Efteling-meet te organiseren
Ideeën mogen altijd geopperd worden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wil ik best, maar ik denk dat wij zelf niet komen. Ik hoef niet zo nodig weer naar de Efteling dit jaar.Misschien ergens anders naartoe?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ideeën mogen altijd geopperd worden.
als je er een m tussen plakt komt Oscar ookquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
De Waarbeekquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was het meest positievequote:Op donderdag 7 maart 2019 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daarna nooit meer iets van vernomen
Zo voelde het niet en de assistente was een oude vrouwquote:
Ik ga er even over nadenken. Als jullie suggesties hebben, hoor ik het graag. Mag wel per Pm/dm dan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Weekendje Barcelona?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wil ik best, maar ik denk dat wij zelf niet komen. Ik hoef niet zo nodig weer naar de Efteling dit jaar.Misschien ergens anders naartoe?
De kroon op z'n werk...quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Je tandarts kon niet kiezen tussen de werkzaamheden? Hij loopt op het tandvlees.
Ieuw, reizenquote:
Gooi met je schoen...quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om de Belgische smurfenversie te pakken ipv de gewone Nederlandse?
Het is beiden net zo ergquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om de Belgische smurfenversie te pakken ipv de gewone Nederlandse?
Smack your Bitch upquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:44 schreef peaceman het volgende:
Ik wilde eigenlijk na Symph een prodigy showtje doen...is daar interesse voor?
Ben wel benieuwd waar je mee komtquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:44 schreef peaceman het volgende:
Euh, die heb ik dinsdag al spontaan gedaan...quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:44 schreef peaceman het volgende:
ow laat dan maar..quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, die heb ik dinsdag al spontaan gedaan...
Oh, hebben we die gemist dan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vanmiddag nog, in de autoquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ow okequote:Op donderdag 7 maart 2019 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, leef je uit.
Was niet hier...
Such a Feeling heet hetquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit John?
Dit ken ik niet van hem...
Ik sta overal voor open.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
Maar... moet het een pretpark zijn? Of mag het ook een dierentuin zijn?
Geen idee. Eigenlijk heb ik niet zo'n beeld bij een prodigy-show. Ik ken een paar nummers van hen, maar helemaal niet zo veel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:44 schreef peaceman het volgende:
21:00 - 23:00 DJ Peaceman - The Prodigy singles in Nederlandquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee. Eigenlijk heb ik niet zo'n beeld bij een prodigy-show. Ik ken een paar nummers van hen, maar helemaal niet zo veel.
De hele dag naar de trek van de schildpadden kijken en je bent zo door de dag heen...quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik sta overal voor open.
Mits het redelijk dagvullend is. Ik ga niet voor 2 uur een eind reizen.
En De Aal met z'n barg dan...quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Dr Alban mag ook niet ontbreken nu, de zingende tandarts
Wadlopenquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik sta overal voor open.
Daar vul je geen 2 uur mee, ik was na ruim een uur klaar...quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
21:00 - 23:00 DJ Peaceman - The Prodigy singles in Nederland
High Five!quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
En voor Vout de andere zingende tandarts: De Aal
dat mag De Top 2000 'wat moet er in de lijst' lijst, de uitslag! heten, als het niet teveel gevraagd isquote:21:00 - 23:30
Dj D. - Muziek tot bijna middernacht
kom een heel eind....quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar vul je geen 2 uur mee, ik was na ruim een uur klaar...
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Dr Alban mag ook niet ontbreken nu, de zingende tandarts
quote:
Ja dat is ook de insteek.... dagvullend.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik sta overal voor open.
checkquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:52 schreef D. het volgende:
De Top 2000 'wat moet er in de lijst' lijst, de uitslag!
Ik denk dat ik met Diaan de polonaise ga doen op het dagje uit.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik sla over.... dat vind ik echt verschrikkelijk.
de barg ligt al op de snijplankquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:54 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met Diaan de polonaise ga doen op het dagje uit.
Mag jij voorop, zie je er niets vanquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
Diaan kiest nu expres iets in Den Helder of Groningenquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:54 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Een dansje wil ik best met je doen, maar geen polonaise hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:54 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
weet wat je zegtquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een dansje wil ik best met je doen, maar geen polonaise hoor
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Diaan kiest nu expres iets in Den Helder of Groningen
Geen polonaise aan your life.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, die beloftes kennen we...quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |