Wel met iets anders aangezien je specifiek op vrouwen doelt?quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
Ben overigens niet echt meer slet. Heb al sinds september geen intieme interactie met een vrouw gehad.
Ohja, heb ik dikke tieten?quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben een beelddenker met dit soort dingen
Oh, dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ja zal wel kweenie heb uberhaupt niet echt contacten
Alleen als ik dan op willekeurige momenten filmpjes naar je mag DM'enquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je die voor je verjaardag wil dan wil ik je wel steunen[..]
haha nee maar haha
Ja hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen als ik dan op willekeurige momenten filmpjes naar je mag DM'en
wow goede bui vandaag ofzoquote:
DAAROM VRAAG IK TOCH OM FOTOS GLADIOOL, DAN KUNNEN WE OORDELENquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
ER STAAT TOCH EEN VRAAGTEKEN ACHTER MAFKLAPPER
Gedraag je eens naar je kleur manquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
DAAROM VRAAG IK TOCH OM FOTOS GLADIOOL, DAN KUNNEN WE OORDELEN
De kleinste tietjes van deze sc dus helaas.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
DAAROM VRAAG IK TOCH OM FOTOS GLADIOOL, DAN KUNNEN WE OORDELEN
Jij en ik hebben kleinere tieten hoor, Driepink niet denk ikquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De kleinste tietjes van deze sc dus helaas.
Haha see what you did therequote:Op donderdag 7 maart 2019 13:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die gedachten zijn gewoon realistisch hoor haha gekkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Touche en oefquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij en ik hebben kleinere tieten hoor, Driepink niet denk ik
Ja, zon schijntquote:
jouw tieten zijn groter, jij wintquote:
Jezus man dit kan nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij en ik hebben kleinere tieten hoor, Driepink niet denk ik
Ik vind Crack gewoon een lieve jongedame en ik kom voor haar op zonder dat ik daar zelf beter van wordquote:
Neequote:Op donderdag 7 maart 2019 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel met iets anders aangezien je specifiek op vrouwen doelt?
Wrm jammerquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, heb ik dikke tieten?[..]
Oh, dat hoeft ook nietmaar jammer
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind Crack gewoon een lieve jongedame en ik kom voor haar op zonder dat ik daar zelf beter van word
Als een echte gentleman
Toch een geruststellende gedachte dat we onder dezelfde zon verblijven.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zon schijntsoort van[..]
jouw tieten zijn groter, jij wint
Ah ok, precies het tegenovergestelde resultaat hadden we toen we penislengte gingen vergelijkenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zon schijntsoort van[..]
jouw tieten zijn groter, jij wint
Moet jij weten als jij daar maar blij van word.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind Crack gewoon een lieve jongedame en ik kom voor haar op zonder dat ik daar zelf beter van word
Als een echte gentleman
Die komt hier ook alweer een tijdje, kan me niet voorstellen dat dat nog een jongedame is.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als een echte gentleman
quote:
Weet eigenlijk niet, vaste seks is ook beter dan sletten vind ik maar ja dat ben ik maarquote:
Nog altijd een stuk jonger dan ik en daar komt geen verandering in hoor hahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Die komt hier ook alweer een tijdje, kan me niet voorstellen dat dat nog een jongedame is.
Dankjewel vriendquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet jij weten als jij daar maar blij van word.
Uhu, dan is mijn penis groter inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ah ok, precies het tegenovergestelde resultaat hadden we toen we penislengte gingen vergelijken
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dankjewel vriend
Ben blij dat we elkaar weer hebben gevonden
Eerder andersom. Vaste seks wordt maar saai op den duur. Of er in ieder geval niet beter op. Verandering van spijsquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..][..]
Weet eigenlijk niet, vaste seks is ook beter dan sletten vind ik maar ja dat ben ik maar
Laten we hopen van nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nog altijd een stuk jonger dan ik en daar komt geen verandering in hoor haha
Ik zie eruit als een 22-jarigequote:Op donderdag 7 maart 2019 14:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Die komt hier ook alweer een tijdje, kan me niet voorstellen dat dat nog een jongedame is.
Preciesquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu, dan is mijn penis groter inderdaad
Maar ik dus even helemaal nietsquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Weet eigenlijk niet, vaste seks is ook beter dan sletten vind ik maar ja dat ben ik maar
Net een paar jaar te jong naar mijn goestingquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zie eruit als een 22-jarigeen mn lichaam ongeveer 12 jaar, prr rawr rawr hngg come at me
Dat geneuzel weer? dat we af en toe van mening verschillen betekent niet dat we gelijk elkaar kwijt zijn vriendquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje het gevoel gehad dat ik je kwijt was
Ik vind 12 erg optimistisch hahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zie eruit als een 22-jarigeen mn lichaam ongeveer 12 jaar, prr rawr rawr hngg come at me
Oh, heb daar volgens mij niet zo snel last vanquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerder andersom. Vaste seks wordt maar saai op den duur. Of er in ieder geval niet beter op. Verandering van spijs
Trueeequote:Op donderdag 7 maart 2019 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar ik dus even helemaal nietsook wel even goed zo
Zullen we dan samen de hondjes uitlatenquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Net een paar jaar te jong naar mijn goesting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |