7 dagen vertraging toch vriendquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Binnen een week kan je geen note krijgen?
Jonge dit was nog in de prehistoriequote:Op donderdag 7 maart 2019 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je niet eentje met een motortje, dit moet je nog zelf doen wtf
Dat weet ik toch niet domme sletquote:
Oke dan is het goed, carry on vriendquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:49 schreef Dven het volgende:
[..]
De note is technisch gezien niet geopenbaard
Volgens mij nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:50 schreef Crack_ het volgende:
En huh trouwens, je mocht notes toch openbaren tegenwoordig blabla
Zo weer latexrokje ophalen maar die is minder boeiend maar tooooooooooooochquote:
Oh, dacht met die privactywetquote:
Calm your tits ik kan dit niet aan hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo weer latexrokje ophalen maar die is minder boeiend maar toooooooooooooch
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Calm your tits ik kan dit niet aan hoor
Nee Crack_, ik heb niet eentje met een motortje.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en, dan klopt die vraag toch nog gewoon
Ik weet het ook allemaal niet meerquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dacht met die privactywettoen ging iedereen dat toch delen? Of mocht dat eigenlijk niet
NOUJA BOEIEND, die notes slaan toch nergens op
Oefquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
Ben overigens niet echt meer slet. Heb al sinds september geen intieme interactie met een vrouw gehad.
Voor wat hoort wat makkerquote:
Je hoeft geen seks te hebben om een slet te zijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
Ben overigens niet echt meer slet. Heb al sinds september geen intieme interactie met een vrouw gehad.
Weet je hoe fucking verslavend die troep isquote:
Oh ja zal wel kweenie heb uberhaupt niet echt contactenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hoeft geen seks te hebben om een slet te zijn
Als je die voor je verjaardag wil dan wil ik je wel steunenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee Crack_, ik heb niet eentje met een motortje.
haha nee maar hahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet het ook allemaal niet meer
Zie door al die regels de policy niet meer iykwim haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |