quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet wel wie je bedoelt ja
Iets met pinman ofzo dacht ik :s
En weet ook niet of je op je balkon mag bbqenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is goed, zullen we dat dan op mijn balkon doen of in een park want ik weet niet of ze het tof vinden als je bij een terras eigen ice tea meeneemt..
Ik neem jullie allemaal hartstikke serieusquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja wat, alsof je jezelf echt een note geeft
Je neemt mn reactie niet serieus
Is goedquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik neem jullie allemaal hartstikke serieus
VUILLAKquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik neem jullie allemaal hartstikke serieus
Weet ik ook niet. Nog nooit geprobeerd eigenlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En weet ook niet of je op je balkon mag bbqen
Hey Cronometer.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:39 schreef scrupuleus het volgende:
crack wat gaat er mis in je leven waardoor je hier bent?
Dat is ergens anders van hahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]dacht even aan grimlock maar weet niet meer...
/carequote:Op donderdag 7 maart 2019 13:39 schreef Crack_ het volgende:
Maar als ik nu gewoon reageer op jullie posts en zijn naam noem, dan gaat 2nutz weer zeggen dat ik super hard care omdat ik reageer, help
Maar ik ben geobsedeerdquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:39 schreef Crack_ het volgende:
Maar als ik nu gewoon reageer op jullie posts en zijn naam noem, dan gaat 2nutz weer zeggen dat ik super hard care omdat ik reageer, help
Nouja, het gaat nog steeds over een periode waarin jij helemaal niet in de sc postte en het is serieus 8 jaar geledenquote:
henlooquote:
caren is goedquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:41 schreef Crack_ het volgende:
En ik reageer letterlijk op jouw post over mij en dan care ik, ja uhhhh
Ik zal je eens een donkey punch gevenquote:
Dat mag. Voor mij is het niets meer dan een hele chanante situatie die hier daarna veeluit en breeduit besproken is en waar iedereen om moest lachen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, het gaat nog steeds over een periode waarin jij helemaal niet in de sc postte en het is serieus 8 jaar geledenvind dat best obsessief
nounouquote:
Negatief oplossen met negatief, hier kunnen mensen nog van lerenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:42 schreef Driepink het volgende:
In de gevangenis, door 15 man, achter elkaar door
*zullenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat mag. Voor mij is het niets meer dan een hele chanante situatie die hier daarna veeluit en breeduit besproken is en waar iedereen om moest lachen.
Al deze boze uitspattingen zal daar ook niks aan veranderen ben ik bang.
Boosquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat mag. Voor mij is het niets meer dan een hele chanante situatie die hier daarna veeluit en breeduit besproken is en waar iedereen om moest lachen.
Al deze boze uitspattingen zal daar ook niks aan veranderen ben ik bang.
Positieve wel dan toch.quote:
Nee hoor, Nederland is een vrij land dus laat die mensen gewoon met rustquote:
Bijvoorbeeld al die e's, dat is een duidelijke teken van iets te vaak onderdrukte boosheidquote:
Ik bedoelde dan ook het uitschelden van een van de moderatoren op het FOK! forum.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, Nederland is een vrij land dus laat die mensen gewoon met rust
Normaal praat ik indd helemaal niet zoquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld al die e's, dat is een duidelijke teken van iets te vaak onderdrukte boosheid
Nagel aan de doodskist des Fok!squote:Op donderdag 7 maart 2019 13:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk dat die niet meer bestaan anno 2019
Is ook nog geen week geleden sukkel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
Nadat die zogenaamde policy aangepast is heb ik nog geen nieuwe notes
Oh, ja maar hij is aangenomen als soort centraal uitscheldpersoon zodat er minder verdeeld gescheld zou zijn. Best slimquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook het uitschelden van een van de moderatoren op het FOK! forum.
O.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Normaal praat ik indd helemaal niet zo
Kom je gezellig biertje doen dan? Kun je me haarfijn alles uitleggen.quote:
Haha ja lekker hequote:Op donderdag 7 maart 2019 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
Moet de hele tijd denken aan crack beffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |