quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:20 schreef mazaru het volgende:
Tim nog maar een keer zeggen dat hij niet denkt dat hij gaat.
Zeker zijn vriendinquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:19 schreef mazaru het volgende:
Als Tim weg moet dan gaat hij niet eens meer naar het programma kijken want dan is er niets meer aan. Zonder hem is het en natteschetenbrigade.
Dat kan hij zo wie zo niet als zijn Franny daar nog rondhuppelt onbeschermd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:19 schreef mazaru het volgende:
Als Tim weg moet dan gaat hij niet eens meer naar het programma kijken want dan is er niets meer aan. Zonder hem is het en natteschetenbrigade.
Kijk en daarom moet ik die gozer echt niet. Maanden dan alleen maar op zijn nest gelegen of gezeten. Alles tegenwerken en geld achterover drukken dat was zijn aktiviteit daar. En nu hij alleen staat ineens gaan werken en zich inhouden deze laatste week. Vorige week ontploft hij nog regelmatig zelf tegen Franny was op tv te zien En dan andere natte scheten noemen. Alles liever dan een grote leugenaar, agressief en manipulatieve inwoner.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:19 schreef mazaru het volgende:
hij is ontzettend spraakmakend, zorgt ervoor dat mensen blijven volgen en mailenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou na alle ellende van vorige week is dit voor mij het bewijs dat ze niet van zijn gedrag gediend zijn. Hij zorgt niet voor kijkcijfers. Heb je die wel eens goed bekeken.
Eens.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:21 schreef Giggio het volgende:
kunnen we ff doorspoelen naar maandagnamiddag
hebben we dit gezeik weer gehad
Jens speelt tegenover iedereen een rol.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:21 schreef Giggio het volgende:
kunnen we ff doorspoelen naar maandagnamiddag
hebben we dit gezeik weer gehad
ik ook niet, dus Jens mag ook weg.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:22 schreef mazaru het volgende:
Ik hou niet van mensen die met iedereen mee lullen. Onbetrouwbare flapdrollen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:24 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
ik ook niet, dus Jens mag ook weg.
Samen met Mylene fijn buiten spelen met Tim.
Nou hij is gewoon heel niet geliefd in de buiten wereld. Dat was ook zijn doel riep hij eens. Maar waar ik gewoon vanaf het begin problemen mee heb is het liegen en bedriegen en het tegenwerking in alles. En nu de laatste tijd vooral hoe hij met Franny doet. Ik wil neuken en als je dat niet wil dat wens ik je een kutdag. Dat soort dingen van hemquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:22 schreef Verida het volgende:
[..]
hij is ontzettend spraakmakend, zorgt ervoor dat mensen blijven volgen en mailen
Ik zeg niet dat ik Tim zo geweldig vindt, maar alleen maar hiskes en Christels zorgen niet voor spraakmakende tv.
Gewoon zadel er af en er op gaan zitten Franny. Dan heb je Tim ook niet meer nodigquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny over de hometrainer;hoe werkt dit?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Gewoon zadel er af en er op gaan zitten Franny. Dan heb je Tim ook niet meer nodig
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Gewoon zadel er af en er op gaan zitten Franny. Dan heb je Tim ook niet meer nodig
Ik hoop dat ie daar nog een flinke klap voor krijgt als ie buiten is, want ik heb hem al eens horen zeggen dat het sex hebben geblurd werdquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou hij is gewoon heel niet geliefd in de buiten wereld. Dat was ook zijn doel riep hij eens. Maar waar ik gewoon vanaf het begin problemen mee heb is het liegen en bedriegen en het tegenwerking in alles. En nu de laatste tijd vooral hoe hij met Franny doet. Ik wil neuken en als je dat niet wil dat wens ik je een kutdag. Dat soort dingen van hem
Franny dacht ook dat het niet uitgezonden werd want het is toch een familie programma.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:27 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie daar nog een flinke klap voor krijgt als ie buiten is, want ik heb hem al eens horen zeggen dat het sex hebben geblurd werd
Die woensdagavond sloeg echt alles wat mij betreft met die dwang van hem. We krijgen het echt niet voor niets meer te zien gelukkig.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:27 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie daar nog een flinke klap voor krijgt als ie buiten is, want ik heb hem al eens horen zeggen dat het sex hebben geblurd werd
Wat een idioten bij elkaar.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Franny dacht ook dat het niet uitgezonden werd want het is toch een familie programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |