En dat alleen maar omdat die Dylan een tatoeëerder is? Vind hem ook niet echt een groepsmens. Heeft iemand hem al eens horen lachen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:33 schreef sjampoeh het volgende:
ze vinden jorge een heerlijke vent maar ze gaan er niet op stemmen
Die wacht tot volgende week dinsdag en gaat dan alsnog, of hij wacht op de 2 laatste nieuwe. Als daar niets bij zit om te bonden dan is ie weg.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter ook.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:47 schreef FOKoffieleut het volgende:
is de mic van jorge stuk, hoor hem niet lullen
Eric bond alleen maar met een krat bierquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die wacht tot volgende week dinsdag en gaat dan alsnog, of hij wacht op de 2 laatste nieuwe. Als daar niets bij zit om te bonden dan is ie weg.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:46 schreef Bonken het volgende:
[..]
En dat alleen maar omdat die Dylan een tatoeëerder is? Vind hem ook niet echt een groepsmens. Heeft iemand hem al eens horen lachen?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:50 schreef mazaru het volgende:
Adriaan beweert met een omafiets een wielrenner voorbij te kunnen gaan. Zeker 1 met een lekke band.
Hiske die überhaupt iets denkt overquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:51 schreef FOKoffieleut het volgende:
his tegen chris dat ze de deet niet echt romantisch vondt...mens ga lekker romantisch doen met chris
Hoe kan kleuterkegelen ook romantisch zijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:51 schreef FOKoffieleut het volgende:
his tegen chris dat ze de deet niet echt romantisch vondt...mens ga lekker romantisch doen met chris
Klopt geloof ik. Niet zo gevolgd, maar die dikke ouwehoer hoef ik helemaal niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:46 schreef Bonken het volgende:
[..]
En dat alleen maar omdat die Dylan een tatoeëerder is? Vind hem ook niet echt een groepsmens. Heeft iemand hem al eens horen lachen?
vind die gast ook niks aan,ik heb op jorge gestemdquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:46 schreef Bonken het volgende:
[..]
waarom altijd dat beter willen zijn met minder materiaalquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:50 schreef mazaru het volgende:
Adriaan beweert met een omafiets een wielrenner voorbij te kunnen gaan. Zeker 1 met een lekke band.
Verloren stem...quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:55 schreef krabje het volgende:
[..]
vind die gast ook niks aan,ik heb op jorge gestemd
Geen idee waar dat vandaan komt. Je kunt toch met gezond verstand wel snappen dat een omafiets geen racefiets in kan halen. De leugens van die man zijn zo verschrikkelijk dom.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:56 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom altijd dat beter willen zijn met minder materiaal
Vond hem gister in het gesprek met TIm zo goed bezig. En ook in de avond met Gerrit en Jens. Die jonge knul praat met iedereen mee. Maar alleei hebben ze gezegd dat ze Tim eruit stemmenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik wacht altijd tot de laatste dag voordat ik kies aar ik ben eruit, Jorge naar huis, met mijn geluk in kiezen zal het wel betekenen dat ie mag blijven
ik vind het een vorm van grootheidswaanzin wordenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee waar dat vandaan komt. Je kunt toch met gezond verstand wel snappen dat een omafiets geen racefiets in kan halen. De leugens van die man zijn zo verschrikkelijk dom.
Maar hij beweegt niet. Zodra die zijn plekje zou hebben veroverd komt die niet meer van zijn vette reet af.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vond hem gister in het gesprek met TIm zo goed bezig. En ook in de avond met Gerrit en Jens. Die jonge knul praat met iedereen mee.
Hij praat Adriaan volledig naar de mond.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:58 schreef snetje het volgende:
Dylan staat wel open om vegan te worden.....hoe dan? Met zijn leren stippel riemen....
Maar hij kan een aantal wel lekker irriteren.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar hij beweegt niet. Zodra die zijn plekje zou hebben veroverd komt die niet meer van zijn vette reet af.
Ik hoop dat hij blijft en terror maakt. Ik zou me ook genaaid voelen. Anders wel Petertjes. Hij is echt op en hij moet blijven zitten. Okay... prima, dan heb ik het niet naar mijn zin en ben ik boos.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die wacht tot volgende week dinsdag en gaat dan alsnog, of hij wacht op de 2 laatste nieuwe. Als daar niets bij zit om te bonden dan is ie weg.
Er bestaat veganinkt. daar werkt sea sheperd mee in de tatoostore.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:01 schreef snetje het volgende:
Oh de inkt is ook niet diervriendelijk....
Daar zijn heel veel inktvissen voor gesneuveld.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:01 schreef snetje het volgende:
Oh de inkt is ook niet diervriendelijk....
Gaat ook over Erik.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij blijft en terror maakt. Ik zou me ook genaaid voelen. Anders wel Petertjes. Hij is echt op en hij moet blijven zitten. Okay... prima, dan heb ik het niet naar mijn zin en ben ik boos.
Edit: wacht, ik dacht dat het over Erik ging.![]()
Boutje, en een moertje, en een schroefje en een nippeltje....quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:03 schreef snetje het volgende:
Adriaan: En bouwen kon je ook zei je ...
Dylan: Ja een beetje de basis dingen....
quote:
Daar is een liedje vanquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Boutje, en een moertje, en een schroefje en een nippeltje....
Dat denk ik juist niet. De doelgroep van Utopia gaat denk ik toch voor Dylan...quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:08 schreef snetje het volgende:
Jens: Ik denk heel eerlijk dat het publiek voor Jorge gaat...
Ik ben niet verbaasd. Ik heb op die andere gestemdquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:08 schreef snetje het volgende:
Jens: Ik denk heel eerlijk dat het publiek voor Jorge gaat...
Ja, een loopband met verschil in helling zou beter zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:00 schreef freaky40 het volgende:
Leuk hoor die hometrainer voor A3, maar zo ga je nooit leren een berg op te klimmen. Het mooiste zou zijn dat hij een simulator krijgt, met zo'n schermpje wat precies de beklimming van de Alpe nabootst met alles er op en er aan.
Hij gaat fietsend toch?quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, een loopband zou beter zijn.
Wens, vader gedachte....quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:10 schreef snetje het volgende:
Tim: Ik denk dat Dylan Shelley naar huis gaat sturen...
O, ja das waar. Dan is dit wel okay.quote:
Ja kan dus beter, maar wellicht komt dat nog.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O, ja das waar. Dan is dit wel okay.
Ik ga stuk als dat gebeurt. Liever Christel, dat wordt drama.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:10 schreef snetje het volgende:
Tim: Ik denk dat Dylan Shelley naar huis gaat sturen...
dat mocht toch niet ?quote:
Onder begeleiding misschien wel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:12 schreef Verida het volgende:
[..]
dat mocht toch niet ?
Ik had begrepen dat er teveel spul op het terrein staat wat giftig kan zijn voor die beestjes
Er komen nog wel spinning fietsen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja kan dus beter, maar wellicht komt dat nog.
Ja spinning, maar vraag me af of je daar echt kan oefenen om een berg op te klimmen. Simulator lijkt me dus beter voor hem. Er is altijd wel een sponsor die dat wil regelen voor het goede doel. Febo, gratis tipquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er komen nog wel spinning fietsen.
Oh dat ging over Jorge? Ik dacht over Dylanquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:13 schreef snetje het volgende:
Tim: Bij Jorge weet ik het zeker...ik denk dat het dan 1 van de vrouwen wordt..
Hoe blind kan je zijn?...
quote:
Ik zat het gelijk te neurien toen ik het lasquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]moest ik ook aan denken. Heb hem op een verzamel LP staan uit mijn erfenis. Kinderen vonden het prachtig, ik ook.
is we logisch uit het standpunt van Tim gezienquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nu mag shelley weg van Tim want dat is niets.
Blok gewapend beton voor zijn kop.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:13 schreef snetje het volgende:
Hij beweert soms dingen met zo'n zekerheid. Toppunt van zelfverzekerdheid.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:13 schreef snetje het volgende:
Make my day!!!quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nu wil Jens liever Chris naar huis. Hij wilde toch echt Tim weg hebben daar.
Wat er uit de mond van Jens komt is compleet onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
Dat zegt ie tegen Tim....quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
Rare gast die Jens. Een duveltje uit een doosje.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
Haha ik ook, moest wel even opzoeken, hoe het precies was. De volgorde.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zat het gelijk te neurien toen ik het las
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ja dat zei dus die Jorge gister via een omweg ook tegen Jensquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat er uit de mond van Jens komt is compleet onbetrouwbaar.
of dat doen ze om meer mails te voorkomenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:15 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan echt niet meer naar die Tim luisteren. Die verpest zo het kijkplezier voor mij. Lijkt me echt niet dat ze die nog lang daar kunnen houden. Hij wordt niet voor niets in de nacht van de streams gehouden.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:16 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Tegen zn kop keur ik ook goed
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Haha ik ook, moest wel even opzoeken, hoe het precies was. De volgorde.
gooi hem er even in. Heb hem toch nog staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou na alle ellende van vorige week is dit voor mij het bewijs dat ze niet van zijn gedrag gediend zijn. Hij zorgt niet voor kijkcijfers. Heb je die wel eens goed bekeken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
of dat doen ze om meer mails te voorkomen
Ik zou me ook zo maar voor kunnen stellen dat Talpa niet zwicht voor een mailbom van schuimpjes.
Dus Tim mag dan gewoon blijven en wordt pas weggestuurd als Talpa dat wil
Hij zorgt wel voor de kijkcijfers
Ach ja,zo zieligquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:18 schreef freaky40 het volgende:
Katie is de ster van de show. Gisteren in de TV uitzending dramatisch op zoek naar Lotus die de nacht ervoor vertrokken was....aandoenlijke beelden...
Iedereen is vervangbaar...quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:19 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Natteschetenbende utopia zonder timtim
Aldus timtim
Zeg dat maar tegen Jessie. Dan komt het met de mensheid nooit meer goed.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:20 schreef mazaru het volgende:
Tim nog maar een keer zeggen dat hij niet denkt dat hij gaat.
Zeker zijn vriendinquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:19 schreef mazaru het volgende:
Als Tim weg moet dan gaat hij niet eens meer naar het programma kijken want dan is er niets meer aan. Zonder hem is het en natteschetenbrigade.
Dat kan hij zo wie zo niet als zijn Franny daar nog rondhuppelt onbeschermd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:19 schreef mazaru het volgende:
Als Tim weg moet dan gaat hij niet eens meer naar het programma kijken want dan is er niets meer aan. Zonder hem is het en natteschetenbrigade.
Kijk en daarom moet ik die gozer echt niet. Maanden dan alleen maar op zijn nest gelegen of gezeten. Alles tegenwerken en geld achterover drukken dat was zijn aktiviteit daar. En nu hij alleen staat ineens gaan werken en zich inhouden deze laatste week. Vorige week ontploft hij nog regelmatig zelf tegen Franny was op tv te zien En dan andere natte scheten noemen. Alles liever dan een grote leugenaar, agressief en manipulatieve inwoner.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:19 schreef mazaru het volgende:
hij is ontzettend spraakmakend, zorgt ervoor dat mensen blijven volgen en mailenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou na alle ellende van vorige week is dit voor mij het bewijs dat ze niet van zijn gedrag gediend zijn. Hij zorgt niet voor kijkcijfers. Heb je die wel eens goed bekeken.
Eens.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:21 schreef Giggio het volgende:
kunnen we ff doorspoelen naar maandagnamiddag
hebben we dit gezeik weer gehad
Jens speelt tegenover iedereen een rol.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:21 schreef Giggio het volgende:
kunnen we ff doorspoelen naar maandagnamiddag
hebben we dit gezeik weer gehad
ik ook niet, dus Jens mag ook weg.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:22 schreef mazaru het volgende:
Ik hou niet van mensen die met iedereen mee lullen. Onbetrouwbare flapdrollen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:24 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
ik ook niet, dus Jens mag ook weg.
Samen met Mylene fijn buiten spelen met Tim.
Nou hij is gewoon heel niet geliefd in de buiten wereld. Dat was ook zijn doel riep hij eens. Maar waar ik gewoon vanaf het begin problemen mee heb is het liegen en bedriegen en het tegenwerking in alles. En nu de laatste tijd vooral hoe hij met Franny doet. Ik wil neuken en als je dat niet wil dat wens ik je een kutdag. Dat soort dingen van hemquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:22 schreef Verida het volgende:
[..]
hij is ontzettend spraakmakend, zorgt ervoor dat mensen blijven volgen en mailen
Ik zeg niet dat ik Tim zo geweldig vindt, maar alleen maar hiskes en Christels zorgen niet voor spraakmakende tv.
Gewoon zadel er af en er op gaan zitten Franny. Dan heb je Tim ook niet meer nodigquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny over de hometrainer;hoe werkt dit?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Gewoon zadel er af en er op gaan zitten Franny. Dan heb je Tim ook niet meer nodig
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Gewoon zadel er af en er op gaan zitten Franny. Dan heb je Tim ook niet meer nodig
Ik hoop dat ie daar nog een flinke klap voor krijgt als ie buiten is, want ik heb hem al eens horen zeggen dat het sex hebben geblurd werdquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou hij is gewoon heel niet geliefd in de buiten wereld. Dat was ook zijn doel riep hij eens. Maar waar ik gewoon vanaf het begin problemen mee heb is het liegen en bedriegen en het tegenwerking in alles. En nu de laatste tijd vooral hoe hij met Franny doet. Ik wil neuken en als je dat niet wil dat wens ik je een kutdag. Dat soort dingen van hem
Franny dacht ook dat het niet uitgezonden werd want het is toch een familie programma.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:27 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie daar nog een flinke klap voor krijgt als ie buiten is, want ik heb hem al eens horen zeggen dat het sex hebben geblurd werd
Die woensdagavond sloeg echt alles wat mij betreft met die dwang van hem. We krijgen het echt niet voor niets meer te zien gelukkig.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:27 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie daar nog een flinke klap voor krijgt als ie buiten is, want ik heb hem al eens horen zeggen dat het sex hebben geblurd werd
Wat een idioten bij elkaar.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Franny dacht ook dat het niet uitgezonden werd want het is toch een familie programma.
Binnen een paar dagen zijn we Tim weer helemaal vergeten.......Kijk naar Mike....quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou hij is gewoon heel niet geliefd in de buiten wereld. Dat was ook zijn doel riep hij eens. Maar waar ik gewoon vanaf het begin problemen mee heb is het liegen en bedriegen en het tegenwerking in alles. En nu de laatste tijd vooral hoe hij met Franny doet. Ik wil neuken en als je dat niet wil dat wens ik je een kutdag. Dat soort dingen van hem
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:27 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Hoop het echt, en als hij er uit is wens ik hem een lang en gelukkig leven, maar wel zonder vrouw of anders een echt kenau die hem op zijn plek zet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Binnen een paar dagen zijn we Tim weer helemaal vergeten.......Kijk naar Mike....
Maar het is al gezien en er zijn de nodige reacties op geweest.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die woensdagavond sloeg echt alles wat mij betreft met die dwang van hem. We krijgen het echt niet voor niets meer te zien gelukkig.
frutselquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:30 schreef mazaru het volgende:
Tim rekent uit dat hij op een gegeven moment 10 man aan zijn kant had. Waar dan? Hoe dan? Wie dan? Wat dan?
Mike? Mike? Wie is dat?quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Binnen een paar dagen zijn we Tim weer helemaal vergeten.......Kijk naar Mike....
ik vond `die ` avond nog wel meevallen, het zijn heel andere signalen ook, die veel erger zijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:30 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Maar het is al gezien en er zijn de nodige reacties op geweest.
Die kan hij nog nakijken.
En die twee andere nepfiguren uit dat huisje. Maar die zijn alle twee al met de staart tussen de benen vertrokken.quote:
Er is nooit mensen aan zijn kant geweest. Dat heeft hij altijd gedacht. Ik denk dat juist Joa meer invloed heeft gehad dan die hele Tim ooit.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:30 schreef mazaru het volgende:
Tim rekent uit dat hij op een gegeven moment 10 man aan zijn kant had. Waar dan? Hoe dan? Wie dan? Wat dan?
Tim heeft 10 verschillende persoonlijkheden.....Dat was Klaasje die dat zei........Morgen zal frits weer aan de beurt zijn .......Die gast spoort echt niet....quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:30 schreef mazaru het volgende:
had hij ze maar, maar hij leent zequote:Op donderdag 7 maart 2019 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tim heeft 10 verschillende persoonlijkheden.....Dat was Klaasje die dat zei........Morgen zal frits weer aan de beurt zijn .......Die gast spoort echt niet....
quote:
Ja wat hij allemaal zegt, maar dat zijn woorden. Daden waren er al eerder met dat wensen van die kutdag en het boos worden en die woensdag. Maar die brief van zijn moeder toen ging er bij mij echt een alarmbel af als die dat al schrijft en het over agressietherapie gaat hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vond `die ` avond nog wel meevallen, het zijn heel andere signalen ook, die veel erger zijn
Hij had die klotus en mike aan zijn kant. Maar dat was ook gewoon trash.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er is nooit mensen aan zijn kant geweest. Dat heeft hij altijd gedacht. Ik denk dat juist Joa meer invloed heeft gehad dan die hele Tim ooit.
Vergeleken met Tim stukken minder. Als vond ik Mike ook niets meer aan op het einde. Was net een verongelijkt kind waarvan de plaat was blijven hangen. Die lotus kon ook ontploffen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had die klotus en mike aan zijn kant. Maar dat was ook gewoon trash.
die hebben echt al wel wat met Timmetje meegemaakt hoor, en ben ook bang dat als ze bij elkaar blijven de familie van Frutsel ook gaat intimideren, ik wens ze veel sterkte, maar denk dat pappa Frutsel geen watje isquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja wat hij allemaal zegt, maar dat zijn woorden. Daden waren er al eerder met dat wensen van die kutdag en het boos worden en die woensdag. Maar die brief van zijn moeder toen ging er bij mij echt een alarmbel af als die dat al schrijft en het over agressietherapie gaat hebben.
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik wissel gelijk van stream als ik zijn kop ziequote:Op donderdag 7 maart 2019 13:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Wie vind die Jorge ook niets?.............Ik heb niets met die zelfingenomen gast......
Ik heb van hem leuke gesprekken gezien van die ander nog niet veel. En die heeft bij mij tegen dat ik als hij praat ik steeds denk van zit Ruud er weer in. Ze hebben allebei aangegeven Tim eruit te willen. Van mij mogen ze allebei blijvenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Wie vind die Jorge ook niets?.............Ik heb niets met die zelfingenomen gast......
Gisteren in de uitzending lieten ze even zien hoe ze was. Strontlazerus, boerend als een varken en zuipend als een spons. Daarna die lallende toespraak over hoe ze nu een 'gezonde lotus' was geworden *hips*quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vergeleken met Tim stukken minder. Als vond ik Mike ook niets meer aan op het einde. Was net een verongelijkt kind waarvan de plaat was blijven hangen. Die lotus kon ook ontploffen.
Dat laatste denk ik ook niet, hij bleef niet voor niets bij de febo zitten met laatste bezoek.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die hebben echt al wel wat met Timmetje meegemaakt hoor, en ben ook bang dat als ze bij elkaar blijven de familie van Frutsel ook gaat intimideren, ik wens ze veel sterkte, maar denk dat pappa Frutsel geen watje is
Ik heb nog niet gestemd en misschien ga ik het ook helemaal niet doenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daar zit geen cent energie in. Lui varken lijkt het me. Die andere vind ik ook niets maar als ik tussen die twee moet kiezen....
[ afbeelding ]
Statistisch gezien gebeurt dat wel erg vaak TB dat wanneer er één uitgaat ze snel vergeten zijn.....De één wat sneller dan de ander...quote:
Dat laatste zou zo maar kunnen......quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb van hem leuke gesprekken gezien van die ander nog niet veel. En die heeft bij mij tegen dat ik als hij praat ik steeds denk van zit Ruud er weer in. Ze hebben allebei aangegeven Tim eruit te willen. Van mij mogen ze allebei blijven
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:44 schreef mazaru het volgende:
Bowlen staat gelijk aan seks volgens Tim.
Wauw!! Dan heb ik van de week een orgie gehad!!![]()
![]()
![]()
![]()
De enige die ik mis is Joa.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Statistisch gezien gebeurt dat wel erg vaak TB dat wanneer er één uitgaat ze snel vergeten zijn.....De één wat sneller dan de ander...
Geldt voor mij ook.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gestemd en misschien ga ik het ook helemaal niet doen
Ik vind die Jo helemaal niets, die Dylan heb ik nog niet echt gehoord.
Misschien ga ik wel helemaal niet stemmen
Dat weten we UTO.quote:
Yeah right. Achterstallige zooi.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:39 schreef Koos1958 het volgende:
Toch zie Gerrit regelmatig kistjes inpakken om te verzenden Dus hij brengt ook ondertussen geld in het laatje van de bv,
Ja, de een sneller dan de ander. Maar wie zei dat? Niet onbelangrijk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Statistisch gezien gebeurt dat wel erg vaak TB dat wanneer er één uitgaat ze snel vergeten zijn.....De één wat sneller dan de ander...
Mis haar oprecht...Billy is Utopia en nee ik zou haar niet meer doen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
IK........Niemand op de streams...quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, de een sneller dan de ander. Maar wie zei dat? Niet onbelangrijk.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mis haar oprecht...Billy is Utopia en nee ik zou haar niet meer doen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
aha.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
IK........Niemand op de streams...
Mij aan Ruud met praten en houding enzo. Hij loopt ook zo sloom rond. Maar hoop dat ik me vergis in die jongen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Dylan doet mij aan John Denver denken, maar ook aan John Lennon....
Met Merel?quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie heeft zichzelf op Pornhub terug gezien.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mis haar oprecht...Billy is Utopia en nee ik zou haar niet meer doen....
Billy is echt geen Utopia, het meest vervelende mokkel wat er in zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Met Billy.quote:
Daarom juist...Vervelend, prachtig om haar kwaad te zien..............Lekker schelden en tieren en neuken...........Dat is Billy........quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Billy is echt geen Utopia, het meest vervelende mokkel wat er in zat
Die sessie dat Billy een 18 jarige brunette speelde zal ik nooit vergeten.quote:
Zag er niet fraai uit, meteen weer beeld...quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die sessie dat Billy een 18 jarige brunette speelde zal ik nooit vergeten.
Zal wel weer half werk worden,ik hoop dat niemand haar helpt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Shelley gaat zonder overleg het huisje schilderen...........Geen overleg enzo....
Hopen dat ze het met de nieuwe spuitbussen van Christel doetquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Shelley gaat zonder overleg het huisje schilderen...........Geen overleg enzo....
Denk ook niet dat dat gaat gebeuren zo te zien....quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zal wel weer half werk worden,ik hoop dat niemand haar helpt.
Neem haar in huis, maar niet meer in Utopia pleasequote:Op donderdag 7 maart 2019 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daarom juist...Vervelend, prachtig om haar kwaad te zien..............Lekker schelden en tieren en neuken...........Dat is Billy........Ik wil haar terug...
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
Sjellies haar is duidelijk korter
Nog een paar dagen en dan zijn we er van af.............Ga die monotone stem wel missen..quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:58 schreef mazaru het volgende:
Ik word zo verschrikkelijk doodziek van de stem en het gejank van die tim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Hij heeft wel meer gewerkt dan de meeste anderen die daar rondlopen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:57 schreef mazaru het volgende:
Die tim gelooft echt in zijn eigen leugens dat hij al die tijd keihard heeft gewerkt en bekend staat als een harde werker in de buitenwereld.
Ja ja ik ga zo de politie bellen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:59 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Dan gaat sjel dus naar huis, lotus was immers vorige week ook haar kot aan t verven
quote:
Haha ik moest daar ook aan denken toen ik las wat is had neergezetquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem haar in huis, maar niet meer in Utopia please
Dat kan, maar hij pakt ze toch in. Jij ontkent dat nu dus. Goed kijken dan zie je het gebeuren.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yeah right. Achterstallige zooi.
Misschien moet dat juist wel en komen Jens en Mylène zo stennis makenquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Heb al overleg gehad, mag niet van mijn vrouw...Best lullig...
Waarom nu weer die bomen, er gebeurt toch niets schokkends....
Smerige crackho die loog en bedroog. Bah..... Wel geschikt voor Jessie, maar niet voor mijn ogen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem haar in huis, maar niet meer in Utopia please
meestal 2 weken voor de stemmingen begint hij.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:01 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer gewerkt dan de meeste anderen die daar rondlopen.
Hij MOET toch wel? Wat zal hij anders doen, straatstenen leggen? Is hij te lui voor.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat kan, maar hij pakt ze toch in. Jij ontkent dat nu dus. Goed kijken dan zie je het gebeuren.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:01 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Sta in deze wel helemaal achter jou vrouw. Toch een thuis die normaal kan denkenquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Heb al overleg gehad, mag niet van mijn vrouw...Best lullig...
Waarom nu weer die bomen, er gebeurt toch niets schokkends....
En benoemt het meer dan dat hij werkelijk iets doet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:03 schreef maryo55 het volgende:
[..]
meestal 2 weken voor de stemmingen begint hij.
Had al weken geleden moeten gebeuren. Gerrit zal wel weer op z'n flikker hebben gehad van de febo.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat kan, maar hij pakt ze toch in. Jij ontkent dat nu dus. Goed kijken dan zie je het gebeuren.
In ieder geval meer dan Jessie en Gerrit.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:01 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Editquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:03 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Maar dat betekent niet dat hij gewerkt heeft. Hij werkt nu een maand van al die maanden dat hij er is. De rest van zijn tijd heeft hij besteed met uitslapen, niets doen, wippie maken, eten jatten, geld jatten, BV ondermijnen, liegen en bedriegen en veren in zijn eigen kont steken.
Maar hij heeft wel meer gewerkt dan de meeste anderen die daar rondlopenquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:03 schreef maryo55 het volgende:
[..]
meestal 2 weken voor de stemmingen begint hij.
Jessie heeft al meer werk verricht in de korte tijd dat hij er is dan Tim in zijn hele leven heeft gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
In ieder geval meer dan Jessie en Gerrit.
Vond het ook altijd een vies wijf om te zien, maar hoe komen we nu weer uit op Billy. Die zit er niet eens meer in.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Smerige crackho die loog en bedroog. Bah..... Wel geschikt voor Jessie, maar niet voor mijn ogen.
Jessie begon over Pornhub.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het ook altijd een vies wijf om te zien, maar hoe komen we nu weer uit op Billy. Die zit er niet eens meer in.
Shel is druk bezig met het huisje leeg te halen
Weer zon stomme zet van haar ...nu mensen tegen je gaan krijgen door je stijfkop gedrag...quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
[img]Jessie heeft al meer werk verricht[/img] in de korte tijd dat hij er is dan Tim in zijn hele leven heeft gedaan
A zo, thnxquote:
Ja, met zijn gerochel en gesnuif en getetter.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie heeft al meer werk verricht in de korte tijd dat hij er is dan Tim in zijn hele leven heeft gedaan
Las ik hier. Smerige wijven blijven trekken (niet bij mij).quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het ook altijd een vies wijf om te zien, maar hoe komen we nu weer uit op Billy. Die zit er niet eens meer in.
Shel is druk bezig met het huisje leeg te halen
Ik heb Tim toch aan van alles zien werken, aan het kippenhok, dierenverblijf, geulen graven, straten, silo en de boomhut. En niet alleen de laatste week.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:03 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Maar dat betekent niet dat hij gewerkt heeft. Hij werkt nu een maand van al die maanden dat hij er is. De rest van zijn tijd heeft hij besteed met uitslapen, niets doen, wippie maken, eten jatten, geld jatten, BV ondermijnen, liegen en bedriegen en veren in zijn eigen kont steken.
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen ja......quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Misschien moet dat juist wel en komen Jens en Mylène zo stennis maken
nog altijd een stuk beter dan wat er nu zit, ze had wel iets Utopiaans in de goede zin van het woordquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Billy is echt geen Utopia, het meest vervelende mokkel wat er in zat
Nee klopt hij werkt nu ongeveer een week of vier. Daarvoor heeft hij totaal niets gedaan. Het schijnt wel te helpen door steeds dezelfde leugen te blijven roepen. Iedereen denkt nu ook echt dat hij altijd een harde werker is geweest.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:08 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik heb Tim toch aan van alles zien werken, aan het kippenhok, dierenverblijf, geulen graven, straten, silo en de boomhut. En niet alleen de laatste week.
Ach verf stond voor dr klaar dus al bekokstoofd, zie ook niemand er naar toe rennen van “Ho, stop”quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:06 schreef snetje het volgende:
[..]
Weer zon stomme zet van haar ...nu mensen tegen je gaan krijgen door je stijfkop gedrag...
quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sta in deze wel helemaal achter jou vrouw. Toch een thuis die normaal kan denken
How easy they forget!quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:08 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik heb Tim toch aan van alles zien werken, aan het kippenhok, dierenverblijf, geulen graven, straten, silo en de boomhut. En niet alleen de laatste week.
Is de volgende na Tim die wel mag vertrekken.....quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:06 schreef snetje het volgende:
[..]
Weer zon stomme zet van haar ...nu mensen tegen je gaan krijgen door je stijfkop gedrag...
Hoezo geel huisje. Ik dacht dat Merel dat indertijd wilde, maar dat wilden ze niet. Nu ineens wel geel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:10 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Ach verf stond voor dr klaar dus al bekokstoofd, zie ook niemand er naar toe rennen van “Ho, stop”
Contrasteerd beter als jensie en spilène sexenquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo geel huisje. Ik dacht dat Merel dat indertijd wilde, maar dat wilden ze niet. Nu ineens wel geel.
veel vochtplekken op de muren, moet je maar is goed kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo geel huisje. Ik dacht dat Merel dat indertijd wilde, maar dat wilden ze niet. Nu ineens wel geel.
Vind er ook geen bal aan die vent.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Nouw...Ik vind die Jorge eng....
Tim werkt alleen als het in zijn eigen voordeel kan werken, niet omdat het moet....Tim gaat een nieuw geloof beginnen als hij weer thuis is...Hard werken...quote:
Niet voor mij hoor. Heb me constant aan dat mokkel geergerd. Hou niet van liegbeesten die manipuleren. Zijn er meer in Utopia natuurlijk, maar deze ging er ook prat op... o wacht, we hebben ook een Tim die daar prat op gaat.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nog altijd een stuk beter dan wat er nu zit, ze had wel iets Utopiaans in de goede zin van het woord
Ben blij om te zien dat er meer mensen niet in zijn leugens trappenquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tim werkt alleen als het in zijn eigen voordeel kan werken, niet omdat het moet....Tim gaat een nieuw geloof beginnen als hij weer thuis is...Hard werken...![]()
We kunnen ons aansluiten...................
.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Las ik hier. Smerige wijven blijven trekken (niet bij mij).
EN dan komt er zo een plensbui met regen aanquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:13 schreef mazaru het volgende:
Eer dat ze dat huisje leeg heeft wordt het donker. Zou ze het dan weer in gaan ruimen of laat ze het staan met de mededeling dat mensen hen eigen rotzooi maar binnen moeten zetten?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:13 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Contrasteerd beter als jensie en spilène sexen
O, okay, maar is het dan goed om te verven, en dan ook nog geel?quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
veel vochtplekken op de muren, moet je maar is goed kijken
Ik keek net al op buienradar. Maar zo te zien heeft ze gelukquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN dan komt er zo een plensbui met regen aan
quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
zo had de sweater van Sjellie helemaal af geweest
Perfect.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
zo had de sweater van Sjellie helemaal af geweest
Gewoon een natte scheet dat is het.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:58 schreef mazaru het volgende:
Ik word zo verschrikkelijk doodziek van de stem en het gejank van die tim
Laatste twee weken zeker. Maar de rest van die 8 maanden geen moer gedaan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:01 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij doet moeilijk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom? Zakt zijn sok uit zijn broek?
Schijnbaar heeft hij Jens gehoord in de keuken...quote:
Ging ook al terug lezenquote:
Ik vermoed dat hij gehoord heeft dat Adriaan gezegd heeft dat van hem Dylan mag blijvenquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:17 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zegt die Jorge nu tegen Franny over anderen.
Thanks.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:17 schreef snetje het volgende:
[..]
Schijnbaar heeft hij Jens gehoord in de keuken...
quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:20 schreef Dotteke het volgende:
Jo over de zeik, die gaat nog wel janken zo
Nouja, je kent Adriaan. De andere kwam gelijk binnen van Bam... en dat soort gepraat.quote:
Ze kiezen voor iemand die kan bouwenquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:21 schreef Sambalbaai het volgende:
Jorge: het is niet eerlijk, ik kan er niets aan doen.
Watsgeburt?
Doe eens lief voor een nieuwe.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nouja, je kent Adriaan. De andere kwam gelijk binnen van Bam... en dat soort gepraat.
Ik weet niet wie hij nu heeft horen praten, maar terecht, opduvelen, je bent een irritante gast. Ik ga je niet trekken met je gewauwel. Ben je nu al uit je lijden verlost, dat je het weet.
Wat denk je dat ze daar nu nodig hebben dan?
een tattoe boy die ook dagen op de bank gaat hangen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nouja, je kent Adriaan. De andere kwam gelijk binnen van Bam... en dat soort gepraat.
Ik weet niet wie hij nu heeft horen praten, maar terecht, opduvelen, je bent een irritante gast. Ik ga je niet trekken met je gewauwel. Ben je nu al uit je lijden verlost, dat je het weet.
Wat denk je dat ze daar nu nodig hebben dan?
Dream on. Jessie en helpen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:20 schreef Aggie46 het volgende:
Jessie: ben je aan het doen
Shelly: ik ga het verven
Jessie: ben je aan de toekomst aan het werken. Denk je dat je blijft.
[ afbeelding ]
En dat is Dylan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kiezen voor iemand die kan bouwen
is die er dan binnengekomen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kiezen voor iemand die kan bouwen
Dat heeft met gister te maken dat Dylan zei dat hij tattoeerder was en vele van de groep gingen juichen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:21 schreef Sambalbaai het volgende:
Watsgeburt?
Goeie gifjes. Tis net alsof Jessie tegen Jorgen en Franny praat/kijkt.quote:
weet wel zeker,ze kiezen altijd verkeerd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
een tattoe boy die ook dagen op de bank gaat hangen?
Nee eerlijk is eerlijk ook toen Joa hele dagen in zijn nest lag ging Tim gewoon door met helpen. Ik denk persoonlijk dat Mike en lotus een hele slechte invloed op hem hadden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:08 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Maar waarom is hij daar nu boos over?quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat heeft met gister te maken dat Dylan zei dat hij tattoeerder was en vele van de groep gingen juichen.
Vind er echt geen donder aan. Als de ander ook niets blijkt te zijn, prima. Hem vind ik ook zo'n Gerrit, denkt dat hij van alles kan en lult teveel. Gaat de hele dag lullificeren.quote:
als ze allemaal een gratis tattoo hebben schoppen ze hem gewoon de poort weer over, en bedankt hequote:
Hij vind de strijd niet eerlijk en dat er al duidelijk wordt gezegd dat ze voor Dylan gaan... ik lag me dood als ze inderdaad voor Dylan gaan en dat die dan Shelley wegstuurt ....zitten ze nog steeds met Tim..quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:21 schreef Sambalbaai het volgende:
Watsgeburt?
Volgens mij gaat het de meeste meer over dat hij kan tatoeëren en dat vinden ze geweldig......voor henzelf.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Hij vind de strijd niet eerlijk en dat er al duidelijk wordt gezegd dat ze voor Dylan gaan... ik lag me dood als ze inderdaad voor Dylan gaan en dat die dan Shelley wegstuurt ....zitten ze nog steeds met Tim..
Bij sjellie moet niemand ooit helpen want ze doet het zelf ook nooit. Te beroerd voor allesquote:
Weet ik ook niet, maar ik ben niet zo gemotiveerd als het over Utopia gaat.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
een tattoe boy die ook dagen op de bank gaat hangen?
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als ze allemaal een gratis tattoo hebben schoppen ze hem gewoon de poort weer over, en bedankt he![]()
En die gast kan nog helemaal niet tatoueren. Die mag alleen nog maar oefenen op stukjes leer en op zichzelfquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het de meeste meer over dat hij kan tatoeëren en dat vinden ze geweldig......voor henzelf.
Mwah.... de is sowieso apart.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Bij sjellie moet niemand ooit helpen want ze doet het zelf ook nooit. Te beroerd voor alles
Liever Christel dan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Hij vind de strijd niet eerlijk en dat er al duidelijk wordt gezegd dat ze voor Dylan gaan... ik lag me dood als ze inderdaad voor Dylan gaan en dat die dan Shelley wegstuurt ....zitten ze nog steeds met Tim..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |