Ja of KPNquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Met de app van je provider?
Ik kijk altijd met de Ziggo-app.
Misschien dat ze daarom ook de clip laten zien bij DWDD en geen live versie omdat dat in een dergelijke tv studio setting niet makkelijk voor elkaar te krijgen is? Ziet er op zo’n klein podium met backing track vaak amateuristisch uit.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop wel op een flinke boost qua beats en wat meer uptempo... ik vind het nu nog geen "ik word weggeblazen-song"
Of wij krijgen hetzelfde als 5 jaar terug, live-optreden en de volgende dag de echte versie.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien dat ze daarom ook de clip laten zien bij DWDD en geen live versie omdat dat in een dergelijke tv studio setting niet makkelijk voor elkaar te krijgen is? Ziet er op zo’n klein podium met backing track vaak amateuristisch uit.
Of ze doen vanavond een akoestische versie, waarna dan iedereen bij het zien van de clip zegt: ik vond akoestische versie veul beter.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien dat ze daarom ook de clip laten zien bij DWDD en geen live versie omdat dat in een dergelijke tv studio setting niet makkelijk voor elkaar te krijgen is? Ziet er op zo’n klein podium met backing track vaak amateuristisch uit.
Joah maar 'de organisatie' kan iedereen zijn. De platenmaatschappij, de producer, de manager van Ilse, Duncan zelf? Ik geloof nooit dat dit AvroTros was bv.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de organisatie moet die wel zijn aangemaakt. Ze hebben dan wel de mogelijkheid om die link in te plannen, maar ik vermoed dat ze die functie over het hoofd hebben gezien.
Die had ik ook gevonden idd, maar we gaan om 19.30 uur uiteten hier dus ik hoopte dat ik t ergens live kon bekijken. Ben nu de Telfort app aan t downloaden in de hoop dat dat lukt. Dank voor t meedenken in ieder geval allemaal!quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ben je aangewezen op BVN vrees ik...
https://www.bvn.tv/bvnlive/
Daar wordt DWDD 3 kwartier later uitgezonden
FOK ESF ook.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:26 schreef KingRadler het volgende:
Twitter gaat wel ontploffen vanavond
Ja, of datquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Of ze doen vanavond een akoestische versie, waarna dan iedereen bij het zien van de clip zegt: ik vond akoestische versie veul beter.
Als het je om de inzending gaat, gewoon de premiere van de videoclip afwachten op Youtubequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:02 schreef Soof123 het volgende:
Weet iemand toevallig een manier om vanuit Oostenrijk live DWDD te ontvangen vanavond?
Het nummer mag officieel toch niet langer dan het vorige ESF geleden zijn uitgebracht / gespeeld?quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Ja. Misschien. Tis sowieso niet die versie aangezien dat een vage oude live versie is die kennelijk pontificaal aangekondigd moest worden door deezzzz en geen.
Niet commercieel zijn uitgebracht geloof ik.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:30 schreef Unites het volgende:
[..]
Het nummer mag officieel toch niet langer dan het vorige ESF geleden zijn uitgebracht / gespeeld?
Die demo klonk redelijk zaaddodend, maar ik vermoed dat ze hem wel lekker hebben bewerkt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:31 schreef Soof123 het volgende:
Zijn er meer mensen hier die Arcade helemaal niks vinden eigenlijk? Ik vind t echt enorm saai en heb ook weinig hoop dat er ineens een spetterend nummer van te maken is. Dus hoop echt op een ander nummer vanavond!
Je kunt er nog niet echt een oordeel over hebben eigenlijk als je de piano/akoestische versie hebt gehoord toch? Als het Arcade wordt idd dan hoor je vanavond denk ik echt een behoorlijk ander lied.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:31 schreef Soof123 het volgende:
Zijn er meer mensen hier die Arcade helemaal niks vinden eigenlijk? Ik vind t echt enorm saai en heb ook weinig hoop dat er ineens een spetterend nummer van te maken is. Dus hoop echt op een ander nummer vanavond!
Een goed nummer klinkt ook akoestisch al prima, dat hoeft niet opgeleukt te wordenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die demo klonk redelijk zaaddodend, maar ik vermoed dat ze hem wel lekker hebben bewerkt.
Heb het nog niet geluisterd. Dus ik laat me verrassen. Zelfs als het wel het lied is wat al online staat denk ik dat het een flinke upgrade heeft gehad, dus het zal vast beter klinken dan wat je eerder hebt gehoord.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:31 schreef Soof123 het volgende:
Mee oneens. TCL vond ik eerst ook ruk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een goed nummer klinkt ook akoestisch al prima, dat hoeft niet opgeleukt te worden
Daar is niets aan opgeleukt, dat ben je dan gewoon meer gaan waarderenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mee oneens. TCL vond ik eerst ook ruk.
CATS klonk ook leuk in de Carnavalsversie van De Kwis. Dat idee heb ik bij Arcade niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mee oneens. TCL vond ik eerst ook ruk.
Dat zijn we over 4 uur voor altijd vergetenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:36 schreef Greys het volgende:
Als het Arcade is blijft het eeuwig zonde dat er al stukjes van een andere versie te horen waren. Echt een bummer. Als dat niet verspreid was had dus nu nog niemand 'gezeurd' over saai lied terwijl het nog niet uitgebracht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |