quote:
Eten heb ik ook klaar, verse Cous Cous.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:07 schreef Niels93 het volgende:
Kan niet wachten. Ik ga zo al eten. Zodat ik niet naar de wc moet tijdens DWDD
Haha ja dat ze dan ondertussen wel stiekem gaan kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:09 schreef ato het volgende:
[..]![]()
Ik zit lekker alleen, later komt een vriendin van mij die het liedje dan ook wil horen.
Ik heb zulke toffe vrienden, die niets met ESF te maken hebben maar toch ook weer mee kijken en hun mening geven. Ook mijn collega's hoor. Die zeggen ach joh dat is toch niets meer etc.
Maar wel later wat zeggen over het liedje.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:07 schreef Niels93 het volgende:
Kan niet wachten. Ik ga zo al eten. Zodat ik niet naar de wc moet tijdens DWDD
Het wordt een enorm kutnummerquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:12 schreef Toasterwolf het volgende:
Baal er een beetje van dat ik zulke hoge verwachtingen heb😂. Wie kan even helpen relativeren zodat ik niet zometeen teleurgesteld ben?
cous cousquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:10 schreef ato het volgende:
[..]
Eten heb ik ook klaar, verse Cous Cous.
Niet eerder gehoord of gezien, maar kan er ook weinig meequote:Op donderdag 7 maart 2019 17:36 schreef criticasper het volgende:
Iemand enig idee wat dit is? Klinkt niet heel betrouwbaar...(hopelijk is het niet al eerder gepost en vertel ik dit nu dubbel)
Ik hoor er nul mannen in zingen dus ik gok niet dat dit het is.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:36 schreef criticasper het volgende:
Iemand enig idee wat dit is? Klinkt niet heel betrouwbaar...(hopelijk is het niet al eerder gepost en vertel ik dit nu dubbel)
Huh? Je vindt Arcade toch geen goed nummer? Dan zijn je verwachtingen dus niet hoog, neem ik aan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:12 schreef Toasterwolf het volgende:
Baal er een beetje van dat ik zulke hoge verwachtingen heb😂. Wie kan even helpen relativeren zodat ik niet zometeen teleurgesteld ben?
75quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:45 schreef Niels93 het volgende:
Jongens nog een uur en een kwartier. 105 minuten.
Standaardsmoes van alfa'squote:Op donderdag 7 maart 2019 17:47 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik Nederlands heb gestudeerd
Het zal vast de spanning zijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:47 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik Nederlands heb gestudeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |