quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:18 schreef Malteser het volgende:
Interieurvraagje, wat staat er op jullie eettafel als je niet eet?
Wij hebben een eettafel in de woonkamer waar niet aan gegeten wordt. (We hebben ook een eettafel in de keuken).
Maar uhm, na vele verschillende accessoires, dienbladen met prullaria, etcetera is ‘ie nu leeg. En ik weet niet goed wat ik ermee moet.Een schaal waar we losse meuk in mikken die je vaak nodig hebt, maar geen plekje in de kast wilt geven ofzo. En een ronde pot met plantenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben een eettafel in de woonkamer waar niet aan gegeten wordt. (We hebben ook een eettafel in de keuken).
Maar uhm, na vele verschillende accessoires, dienbladen met prullaria, etcetera is ‘ie nu leeg. En ik weet niet goed wat ik ermee moet.rekeningen, knutselwerkjes van de kinderen, 2 opladers van laptops, een grote pot met een aantal verschillende vetplanten, duplostenen en een aantal kleine auto's...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel grote fotoboeken. De XL liggend van Albelli. Maar dat zijn de jaarboeken van mijn kinderen. Dat zijn vast niet de grote fotoboeken die je bedoeltquote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:19 schreef SQ het volgende:
[..]
Een dienblad met prullaria![]()
En verse blommen
Wat ik altijd erg leuk vind zijn van die grote fotoboeken
Hier geen optie, want wij eten er wél aan
Nee gewoon van die boeken met plaatjes van steden ofzo. Die je voor 10 euro in de ramsj haalt omdat niemand er 150 euro voor wil neerleggen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:32 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik heb wel grote fotoboeken. De XL liggend van Albelli. Maar dat zijn de jaarboeken van mijn kinderen. Dat zijn vast niet de grote fotoboeken die je bedoelt.
Maar uhm, na vele verschillende accessoires, dienbladen met prullaria, etcetera is ‘ie nu leeg. En ik weet niet goed wat ik ermee moet.Bloemen en een fruitschaal met fruit en boeken die gelezen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Pics in je frozen jurk.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:23 schreef Molo het volgende:
Heel veel zut, op dit moment ook twee beeldschermen en een toetsenbord, Lego, stapel kranten, twee legen flesjes bier, een knuffel, een Frozen jurk, pensioenoverzicht, mja, wat niet eigenlijk
Maar uhm, na vele verschillende accessoires, dienbladen met prullaria, etcetera is ‘ie nu leeg. En ik weet niet goed wat ik ermee moet.Hele grote vaas of pot met bloemen, takken of desnoods een plant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ga je eten en moet je om de vaas heen kijken om elkaar te kunnen zien. Of je moet dat ding de hele tijd opzij schuiven als je gaat eten. Niet praktisch.quote:Op woensdag 17 juni 2020 00:02 schreef archito het volgende:
Verse blommen, verder niks. Dat is althans de bedoeling.
Bij het tafeldekken moet je toch een kleed of placemats ofzo neerleggen, dan is het een kleine moeite om de bloemen even weg te zetten. En na het eten doekje erover, bloemen weer terug, voila.quote:Op woensdag 17 juni 2020 00:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En dan ga je eten en moet je om de vaas heen kijken om elkaar te kunnen zien. Of je moet dat ding de hele tijd opzij schuiven als je gaat eten. Niet praktisch.
Wij aten thuis vroeger altijd aan de salontafel omdat de eettafel vol lag met post.
Kleed en placemats? Neu, daar doen wij niet aan. Alleen het absolute minimum wordt verplaatst.quote:Op woensdag 17 juni 2020 00:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij het tafeldekken moet je toch een kleed of placemats ofzo neerleggen, dan is het een kleine moeite om de bloemen even weg te zetten toch? En na het eten doekje erover, bloemen weer terug, voila.
Ja, dat moet je dan DE HELE TIJD OPZIJ SCHUIVEN. Dat is echt vreselijkquote:Op woensdag 17 juni 2020 00:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En dan ga je eten en moet je om de vaas heen kijken om elkaar te kunnen zien. Of je moet dat ding de hele tijd opzij schuiven als je gaat eten. Niet praktisch.
Wij aten thuis vroeger altijd aan de salontafel omdat de eettafel vol lag met post.
We zijn met 2 en de tafel is 2,5 meter lang.quote:Op woensdag 17 juni 2020 00:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nofi, maar die laatste foto doet me aan een isoleercel denken!quote:Op woensdag 17 juni 2020 07:29 schreef cempexo het volgende:
Ik heb alle vloeren in het gehele pand blauw geschilderd en met geel geschilderde pallets wat meubelen bedacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En die gedachte doorgetrokken naar de stal en daar logeerruimte van gemaakt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |