En de ‘oplossing’ lost ook nog eens niks op. Net als dat vage hangertje voor een theezakje. Hoe moet je dan in hemelsnaam je thee drinken? Met een rietje?quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:06 schreef Woelwater het volgende:
Typisch weer een oplossing verzinnen voor problemen die er niet zijn
Wat is er slecht aan de enquête? Ik vind de enquête in orde, alleen heb ik totaal niets aan het product aangezien ik m'n koffie zwart drink en m'n thee zonder suiker.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:26 schreef Stompzinnig het volgende:
Belachelijk slechte enquete. Bovendien is het verloten van ttoep niet toegestaan hier.
Dit!quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:06 schreef Woelwater het volgende:
De enige voor wie ik me voor zou kunnen stellen dat het een uitkomst is, is voor mensen zonder duim. Maar die zijn er niet zo gek veel op de wereld dat er een markt voor zoiets.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:25 schreef Mikeytt het volgende:
Wat een zure reacties.
Ik zou dit serieus kopen. Geen gekloot met je vingers om het lepeltje tegen te houden. Vooral handig als je op werk bent...
Zou wel max 5 euro betalen voor zo'n ding, al moet ik wel weten hoeveel gemak dit in de praktijk opleverd
Mee eens, ik zou dit niet bewust opzoeken maar mocht het bij de blokker liggen ofzo dan zou ik het zomaar kunnen kopen voor 2,50 voor 4 ofzo.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:25 schreef Mikeytt het volgende:
Wat een zure reacties.
Ik zou dit serieus kopen. Geen gekloot met je vingers om het lepeltje tegen te houden. Vooral handig als je op werk bent...
Zou wel max 5 euro betalen voor zo'n ding, al moet ik wel weten hoeveel gemak dit in de praktijk opleverd
En nog meer plastic troepquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:06 schreef Woelwater het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |