Dat laatste is wel heel erg. Dan kan iemand zich gewoon voordoen als jou onder je oude accountquote:
Nee hoor, je posts blijven gewoon staan. En als iemand je quote dan is je oude gebruikersnaam wel zichtbaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:50 schreef wollah het volgende:
Heb ik nooit begrepen (oke tenzij je ontmaskerd word)
Maar als ik zou stoppen met fok (ga ik nooit doen maar stel...) dan ga ik niet op anoniem want dan zijn al me posts ook weg en dat zou zonde zijn
Welquote:
Ja maar je kan niet meer iemands post zoekenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 18:51 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Nee hoor, je posts blijven gewoon staan. En als iemand je quote dan is je oude gebruikersnaam wel zichtbaar.
Laten we er voor het gemak 2010 van maken en dan inclusief KLBquote:Op donderdag 7 maart 2019 18:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
Van mij mogen ze eigenlijk wel alle ONZ van voor 2005 deleten.
Je username blijft toch staan in quotes.
Monopoly, Braddie sowiesoquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:34 schreef ShevaJB het volgende:
Heeft iemand een link naar dat overzicht van users die anoniem zijn geworden?
Als je FOK! scrapet is het wel weer aan elkaar te koppelen.quote:Op zondag 21 juni 2020 09:40 schreef Eightyone het volgende:
---> JUB / Jouw gedachten bij het lezen van oude posts
Ik hoef niet zo nodig met specifieke uitlatingen uit 2002 of zo (toen ik nog maar amper ergens enig benul van had, en ondertussen als een drammerige, prekerige dominee m'n 'wijsheden' zat te verkondigen) in verband gebracht te worden; heb daarvoor ondertussen wat teveel bijgeleerd.
Goed, oude gebruikersnamen staan nog in quotes, maar de posts hangen iig niet meer in één account aan elkaar.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:01 schreef #ANONIEM het volgende:
Mensen die op anoniem gaan moet je afschieten. En dan later zeker weer terugkomen met een kloontje
Fokker89quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:01 schreef #ANONIEM het volgende:
Mensen die op anoniem gaan moet je afschieten. En dan later zeker weer terugkomen met een kloontje
Zou ik ook tot dat punt komen?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Boel figuren die zich schaamden voor de eindeloze drek die ze hier gepost hebben, anoniem - nieuw account. Zo werkt het.
Mogelijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |