Het is wel een beetje veel de laatste tijd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ja gewoon volspammen met YT dan ben je er zo
Asteblieft. Zinloos gedoe.quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ja gewoon volspammen met YT dan ben je er zo
Ik denk dat Sas best een mooie bank heeft in het echiequote:Op donderdag 7 maart 2019 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig kunnen daar geen YT-jes gepost worden.
Fissaquote:Op donderdag 7 maart 2019 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Vandaag halen we deel 1500. Ik ben benieuwd wat sacha voorbereid heeft voor ons.
Die van mij was de enige die er vet bovenuit sprong.quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja.... een paar is leuk......... maar van morgen dacht ik ook......... laat maar.......
ik heb me een geluk geschrold dus ik zou het niet meer wetenquote:Op donderdag 7 maart 2019 00:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die van mij was de enige die er vet bovenuit sprong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:46 schreef chufi het volgende:
voor ChocoZelfgebakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja deze ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mecano - The power of words.quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb me een geluk geschrold dus ik zou het niet meer weten
quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja deze ookdan heb ik liever die ChocoladeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou bedanktquote:Op donderdag 7 maart 2019 00:48 schreef FANN het volgende:
De enige YT die de waard was van Choco trouwens....
van Georgie
Nee, mijne én die zwarte bank!quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:48 schreef FANN het volgende:
van Georgie
quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:48 schreef FANN het volgende:
van Georgie
Meloenquote:Op donderdag 7 maart 2019 00:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Chufi is een koelbloedige lieveheersbeestjes klievert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |