Zeg het eens.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:15 schreef Dejannn het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar die zie ik niet van Barça winnen over twee wedstrijden.
Jankballen en toeristen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:44 schreef Dejannn het volgende:
Wanneer is de loting precies?[..]
Want?
Ach, weer eens wat anders dan de primera division dominantie van de afgelopen jaren. Dat begon ook erg saai te worden.quote:
Lol, 3-4 weken out.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:42 schreef El-Stinho het volgende:
Dembele heeft weer hamstringproblemen.
https://www.mundodeportiv(...)e-haran-pruebas.html
Het zou ook wel weer een keer tijd worden. De laatste jaren is het één en al Spanje wat de klok slaat. Je zou haast vergeten dat Engeland een grootmacht is op voetbalgebied.quote:
Terwijl Liverpool vorig jaar toch nog in de finale zat.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou ook wel weer een keer tijd worden. De laatste jaren is het één en al Spanje wat de klok slaat. Je zou haast vergeten dat Engeland een grootmacht is op voetbalgebied.
En er mokerhard afgingen tegen, ja ja, een Spaanse ploeg.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl Liverpool vorig jaar toch nog in de finale zat.
Mag ook wel eens met het geld dat daar tegen de plinten klotst.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou ook wel weer een keer tijd worden. De laatste jaren is het één en al Spanje wat de klok slaat. Je zou haast vergeten dat Engeland een grootmacht is op voetbalgebied.
Ik zeg ook niet dat Spanje het niet beter doet (joh) maar dat ik niet was vergeten dat Engeland een grootmacht is op voetbalgebied.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En er mokerhard afgingen tegen, ja ja, een Spaanse ploeg.
10 keer in de laatste 20 jaar was het een Spaanse ploeg, tegenover 3 keer in de laatste 20 jaar dat een Engelse ploeg zegevierde.
De EL vertoont vergelijkbare statistieken. 9 van de laatste 20 finales trok een Spaanse ploeg aan het langste eind. Slechts 3 keer in de afgelopen 20 jaar won een Engelse ploeg.
Gewoon hele treurige statistieken voor een land dat zich het grootste voetballand ter wereld noemt als je het mij vraagt.
De wedstrijd waar een user op FOK! na 3 minuten zei ;quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:57 schreef Bolasie het volgende:
Stiekem hoop ik weer op zo'n Engelse pot.
quote:Oh, ik zie het al. Dit wordt een typische 0-0. Ik ben pitten![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:53 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb hem uitgezet. wordt niks
een 0-0 wedstrijd
Oh waren er toen al livetopics.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De wedstrijd waar een user op FOK! na 3 minuten zei ;[..]
Ik vond gisteren vooral Bayern echt niet goed. Liverpool is voor mij echt niet meer dan een outsider als alles meezit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:40 schreef bianconeri het volgende:
Best wat verschil in de ploegen dit jaar.
Echt wat topploegen en mindere goden.
Juventus, City en Barcelona zijn voor mij de favorieten.
Ben wel blij dat Real en Bayern weg zijn, zijn voor Juve nooit clubs die goed liggen.
Liverpool mss nog als een outsider op een goede dag?
Ajax verreweg de zwakste ploeg.
Maar met bv een Man Utd en Porto wel ploegen over waarbij je niet volledig kansloos bent.
Hopelijk de zwakke ploegen niet tegen elkaar geloot zodat je mooie halve finales krijgt.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De wedstrijd waar een user op FOK! na 3 minuten zei ;[..]
Tien jaar later en dit soort kutgrapjes worden nog steeds gemaakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |