Depay slingerde de bal de 16 in waardoor een scrimmage en uiteindelijk de goal ontstond. Verder speelt hij een net-niet-duelletje.quote:
Ik vind het woord scrimmage niet zo leuk, verder bedankt voort de duidingquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Depay slingerde de bal de 16 in waardoor een scrimmage en uiteindelijk de goal ontstond. Verder speelt hij een net-niet-duelletje.
Hoe is die pot?quote:
Vermakelijk maar niet bijzonder.quote:
Real Madrid, Bayern München, PSG.. ik zie vuur op de zomerse markt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vermakelijk maar niet bijzonder.
Bayern kan niet echt.
Liverpool domineert nu itt de eerste helft.
Op mijn beeldscherm werd Messi in grote ruimtes aangespeeld.quote:
Gewoon rustig wachten tot Lyon de conditieslag verliest en dan toeslaan.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
Barça heeft het onnodig lang spannend gehouden.
Daarvan is Tottenham nog wel de meest opmerkelijkequote:Op woensdag 13 maart 2019 22:46 schreef Bolasie het volgende:
4 Engelse ploegen bij de laatste acht, genot.
Eerder man utdquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daarvan is Tottenham nog wel de meest opmerkelijke
Ik zou ook zeggen United. Zowel bij de loting als na de eerste wedstrijd.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daarvan is Tottenham nog wel de meest opmerkelijke
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:49 schreef PicoMMP het volgende:
Alle Duitsers eruit![]()
Alle Spanjaarden eruit![]()
Alle Fransen eruit
Geen fan van Europees voetbal begrijp ik?quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:49 schreef PicoMMP het volgende:
Alle Duitsers eruit![]()
Alle Fransen eruit
over 16 dagen zijn ook de Engelsen eruitquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:49 schreef PicoMMP het volgende:
Alle Duitsers eruit![]()
Alle Fransen eruit
@Calandquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:58 schreef Bolasie het volgende:
Manchester United - Porto
Ajax - Liverpool
Juventus - City
Spurs - Barcelona
Omdat het kan.
Barcelona kun je zo goed al opschrijven voor de finale. Enige team dat thuis in Europa haast niet te kloppen is.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:58 schreef Bolasie het volgende:
Manchester United - Porto
Ajax - Liverpool
Juventus - City
Spurs - Barcelona
Omdat het kan.
Ik las zijn bericht, speciaal voor hem gedaan.quote:
Juventus wil haar respect terug.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:59 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Barcelona kun je zo goed al opschrijven voor de finale. Enige team dat thuis in Europa haast niet te kloppen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |