Nja, vet respect voor die mannen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk brachten ze ons tot de parkeerplaats waar we moesten zijn...
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vandaag btw 57 jaar geworden met mijn levensstijl. Daar zit ik dan, met m'n house adoratie.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 10 maart 2019 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vandaag btw 57 jaar geworden met mijn levensstijl. Daar zit ik dan, met m'n house adoratie.
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
Of was MM er al toen ik zwaaiend binnenkwam, ik weet het niet meer.
Hallo tegen iedereen maar weer dan.![]()
![]()
quote:
Ik vind dat wel geinig om te doen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zo werkt dat. Zwaaien en dankjewel zeggen.
Lief hoor en je mag luisteren zolang je wilt natuurlijk, ik snap dat je ff feliciteerde.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Kwam alleen even Lucky feliciteren, maar luister dan maar meteen een stukje mee.
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Kwam alleen even Lucky feliciteren, maar luister dan maar meteen een stukje mee.
Hi Zwaaibaai...quote:Op zondag 10 maart 2019 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
Of was MM er al toen ik zwaaiend binnenkwam, ik weet het niet meer.
Hallo tegen iedereen maar weer dan.![]()
![]()
Ja, ik pas prima op fok alleen post ik een stuk minder en ben een lange tijd afwezig geweest.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Net zo prettig gestoord als vele anderen alhier.
Gezellig dat je er nu wel bent in ieder geval.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ik pas prima op fok alleen post ik een stuk minder en ben een lange tijd afwezig geweest.
Dank je.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gezellig dat je er nu wel bent in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |