Je bent te snel om het te verwerken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb gisteren 40 tracks in 2 uur en 26 seconden gedraaid, dat is 3 minuten per stuk.
Daarbij tel ik het intro als 1 track, terwijl er een stuk of 25 in zaten verwerkt...
De vraag is wat de definitie van 'gisteren' is.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent te snel om het te verwerken.![]()
Nu staat er bij de statistieken van gisteren ineens Unique listeners 15 listener(s) en Unique countries 2 countries.![]()
Anders was Choco vanavond weer vol verwachting bij de speakers gaan zitten...quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ah, thanks voor aanpassen OP, Mad.
Ja, exact. En stel dat een DJ aan het draaien is en je de statistieken pagina niet ververst, dan kan het zijn dat je denkt 9 luisteraars te hebben, terwijl het ook minder of meer kan zijn. Toch heb ik het wel eens live zien verspringen, dus het is wat wazig allemaal.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vraag is wat de definitie van 'gisteren' is.
Gisteren als kalenderdag of de afgelopen 24 uur.
Dat is binnen VDJ ook een dingetje qua instelling...
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anders was Choco vanavond weer vol verwachting bij de speakers gaan zitten...
Ik zou deze cijfers voorleggen aan potentiële sponsors...quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel uitschieters, dus dit is ook vreemd:
14-day trend 367700.00% Omhoog/Offline
30-day trend 16933.33% Omhoog/Offline
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou deze cijfers voorleggen aan potentiële sponsors...
Da's waar, Chocodotje.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, elke keer heet ik anders bij jou, gewoon choco is misschien makkelijker dan.
Klinkt weer heel fijn L2B.quote:
Hoi Choco.quote:
Dank! Eventueel kan ik rond tien uur overschakelen naar het harde werk, mocht je daar zin in hebben en nog willen luisteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |