abonnement Unibet Coolblue
pi_185513426
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 14:36 schreef Noek het volgende:
[..]

Ga je lekker, oude SGP-er?
Misschien omdat het over moraal gaat dat je niet normaal meer kunt reageren?

Het gaat hier gewoon over iets wat frappant, hypocriet, ironisch is.

Vergelijk het met iemand van de Partij voor de Dieren die in een TV programma op eendenjacht gaat en flink gaat knallen.
pi_185513462
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 09:54 schreef tstile het volgende:
[..]

Misschien omdat het over moraal gaat dat je niet normaal meer kunt reageren?

Het gaat hier gewoon over iets wat frappant, hypocriet, ironisch is.

Vergelijk het met iemand van de Partij voor de Dieren die in een TV programma op eendenjacht gaat en flink gaat knallen.
Heel goed, vriend. Aanpakken dat mokkel!
pi_185514384
Yolanthe is gewoon een golddigger

Ze had dit al zo gepland

effe serieus

Weslsy is gewoon lelijk

Jan Smit ziet er beter uit

Yolanthe dacht een paar jaartjes met WES en ik ben schatrijk

Het is uitgekomen

Wesley was zo dom om een huwelijkscontract te tekenen waardoor die helft zou kwijtraken

Voetballers zijn vaak niet zo slim
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_185518497
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 20:05 schreef Mariocash het volgende:
[..]

Kijk uit met dit soort berichten, vriendelijke vriend.

Mensen leven hier nog in de waan dat Yolanthe ook met Wesley was getrouwd als hij stratenmaker was geweest.

Met andere woorden: het is dus vréselijk wat deze arme vrouw moet doormaken.

Hij moet trouwens wel veelvuldig naast de pot hebben gepist, want een paar jaar geleden dacht zij er nog zo over :o :

https://grazia.nl/showbiz(...)k-wel-het-zou-kunnen

Yolanthe denkt dat haar hubby trouw aan haar is, maar zeker weten doet ze het nooit. Zo vertelt ze: “Misschien doet hij het ook wel, het zou kunnen. Maar zolang we samen zijn, elkaar gelukkig maken, elkaar genoeg liefde geven, heb ik niet te klagen. Ik hoop het natuurlijk niet en ik weet ook niet hoe het zal zijn als het wel zo is. Kijk, Wesley en ik waren 24 toen we trouwen, nog zo jong”.
Alsof hij met haar was getrouwd als ze Gerda de Vries was met een kort pittig kut kapsel.
Ga toch weg, man met je stomme seksistische gelul.
Go hard or go home
pi_185518522
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 10:57 schreef klaasweetalles het volgende:

Voetballers zijn vaak niet zo slim
Jij trapt ook wel graag een balletje zo te lezen.
Go hard or go home
pi_185518586
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2019 14:24 schreef Noek het volgende:
[..]

Alsof hij met haar was getrouwd als ze Gerda de Vries was met een kort pittig kut kapsel.
Ga toch weg, man met je stomme seksistische gelul.
Wie betaalt, bepaalt.
  zondag 10 maart 2019 @ 15:44:37 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185520282
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 14:27 schreef Mariocash het volgende:
[..]

Wie betaalt, bepaalt.
Dus hij mag wel stellen dat Gerda kort pittig niet goed genoeg voor hem is, maar als zij iemand zoekt die zij beter bij haar jet-set lifestyle vindt passen dan Kees Palletsorteerder dan is daar van alles mis mee?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 10 maart 2019 @ 15:54:26 #108
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185520474
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 10:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Yolanthe is gewoon een golddigger

Ze had dit al zo gepland

effe serieus

Weslsy is gewoon lelijk

Jan Smit ziet er beter uit

Yolanthe dacht een paar jaartjes met WES en ik ben schatrijk

Het is uitgekomen

Wesley was zo dom om een huwelijkscontract te tekenen waardoor die helft zou kwijtraken

Voetballers zijn vaak niet zo slim
Zo, dit kan Wesley in zijn zak steken :)
Oh.
pi_185520531
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Zo, dit kan Wesley in zijn zak steken :)
Als die al die spaties ziet, komt het pas echt binnen. De leegte, de leegte in zijn bestaan en in de tekst. Dat trekt geen mens.
Go hard or go home
  zondag 10 maart 2019 @ 15:57:26 #110
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185520545
quote:
9s.gif Op zondag 10 maart 2019 15:56 schreef Noek het volgende:
[..]

Als die al die spaties ziet, komt het pas echt binnen. De leegte, de leegte in zijn bestaan en in de tekst. Dat trekt geen mens.
Klaas is een gemis voor VBL.
Oh.
pi_185520814
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 10:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Yolanthe is gewoon een golddigger

Ze had dit al zo gepland

effe serieus

Weslsy is gewoon lelijk

Jan Smit ziet er beter uit

Yolanthe dacht een paar jaartjes met WES en ik ben schatrijk

Het is uitgekomen

Wesley was zo dom om een huwelijkscontract te tekenen waardoor die helft zou kwijtraken

Voetballers zijn vaak niet zo slim
_O_

En vergeet baasje bart niet he, de eerste voet binnen het glamourwereldje.
pi_185520907
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2019 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Klaas is een gemis voor VBL.
Ja, snap ik want die man weet alles.
Go hard or go home
pi_185521441
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 16:14 schreef Noek het volgende:
[..]

Ja, snap ik want die man weet alles.
Ik heb zelf in de wereldtop gespeeld
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_185522155
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 15:44 schreef Leandra het volgende:
[..]

Dus hij mag wel stellen dat Gerda kort pittig niet goed genoeg voor hem is, maar als zij iemand zoekt die zij beter bij haar jet-set lifestyle vindt passen dan Kees Palletsorteerder dan is daar van alles mis mee?
Daar komt het wel op neer.
pi_185522707
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2019 14:24 schreef Noek het volgende:
[..]

Alsof hij met haar was getrouwd als ze Gerda de Vries was met een kort pittig kut kapsel.
Ga toch weg, man met je stomme seksistische gelul.
Mee eens ....... behalve met dat kort pittig kut kapsel :(
pi_185523033
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]

Mee eens ....... behalve met dat kort pittig kut kapsel :(
Ik denk dat lang haar jou ook prachtig zou staan.
pi_185523059
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:56 schreef Mariocash het volgende:
[..]

Ik denk dat lang haar jou ook prachtig zou staan.
hoe weet jij dat nou?
pi_185524609
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 14:35 schreef Noek het volgende:

Omdat Za iets vindt? God, die ziet overal rare verbanden en vult echt ALLES in. Typisch internetgekkie.
Wanneer ik hem iets zie posten dan denk ik alleen maar dat die hulp moet gaan zoeken en vermaak me verder enorm in SHO.
Jij bent typisch zo iemand die nooit zijn teennagels knipt, maar 's zomers wel met die narigheid in open schoenen tegenover anderen in de tram gaat zitten.

Fijn dat je je hier zo vermaakt, laat je persoonlijke hygiëne er niet langer onder lijden.
  zondag 10 maart 2019 @ 19:16:16 #119
207727 Smallish
Kleintje!
pi_185524820
:?
Is dat zo?
pi_185524853
Kinderachtig gedrag weer
pi_185525887
Yolanthe Cabau van Kasbergen (33), die vijf dagen geleden wereldkundig maakten uit elkaar te gaan, misschien toch aan het vechten zijn voor een doorstart van hun huwelijk. Bij een Instagramfoto van hun romantische trouwerij in 2010 plaatste ‘Yo’ gisteren een hartje. Wat dat precies betekent, is onduidelijk.


De betreffende foto, voorzien van een cryptisch bijschrift, kan op meerdere manieren worden uitgelegd. En niet helemaal duidelijk is of het om een officieel Insta-account van Yolanthe gaat. Het zou ook om een fanpagina kunnen gaan die uitpuilt van privéfoto's van het koppel. Waarschijnlijk worden die daar met toestemming van Yo geplaatst. Over de foto in kwestie: de zwaaiende hand van Wesley kan duiden op een afscheid van bijna negen huwelijksjaren. En verder zou kunnen worden geconcludeerd: het koesteren van herinneringen of dat er ondanks problemen toch nog hoop gloort aan de horizon. Yolanthe - althans, zo wordt in het bijschrift gesteld - houdt het op de woorden ‘deze foto zegt genoeg’. Ze bedankt haar volgers voor de steun en liefde die ze de afgelopen dagen kreeg. En vraagt iedereen om respect en privacy.


De mogelijkheid om op het kiekje te reageren, is uitgeschakeld na een stortvloed reacties van volgers. Op posts van Wesley, die recent toegaf ‘het meerdere keren te hebben verknald’, kan ook niet meer worden gereageerd. Hij stelde vorig week met nadruk nog niet te zijn gescheiden. Hoe dan ook liet het koppel vorige week via hun manager weten uit elkaar te gaan. Het is niet duidelijk of de twee voor de wet gaan scheiden, maar ze zullen in elk geval niet meer samenleven. De manager vraagt om respect voor de privacy van het stel, dat de komende tijd een pers- en mediastop houdt. De timing van de bekendmaking hangt daarmee samen. Yolanthe is namelijk in Thailand voor tv-opnames en Wesley verblijft in Qatar waar hij speelt bij Al-Gharafa. Over de reden voor de breuk is niets gezegd. Het tweetal is niet voor commentaar bereikbaar.

Geruchten
Geruchten over een eventuele breuk deden vorig jaar al de ronde; de twee zouden van elkaar vervreemd zijn geraakt en elkaar het liefst ontlopen. Het stel verwees dat verhaal echter naar het rijk der fabelen. ,,Dergelijke geruchten worden gedragen door gekken, verspreid door haters en geaccepteerd door idioten’’, schreef Sneijder op Instagram. Ook Yolanthe ontkende dat er iets aan de hand was. ,,Weet je wat het is: elke relatie heeft zijn ups en downs en dat is bij ons echt niet anders’’, zei ze tegen glossy Grazia. ,,Maar wij willen niks liever dan samen oud worden; we zijn stapelgek op elkaar.’’

Mocht de crisis daadwerkelijk op een echtscheiding uitdraaien, dan houdt Yolanthe mogelijk circa 19 miljoen euro over aan haar gestrande huwelijk dat in gemeenschap van goederen werd gesloten. Rijkenblad Quote berekende vorig jaar dat het vermogen van Sneijder uitkwam op zo’n 37 miljoen euro. Dat fortuin zal sindsdien niet gekrompen zijn, aangezien hij vorig jaar een riant miljoenencontract tekende bij zijn huidige club in Qatar. Quote schat dus dat Yolanthe minimaal 19 miljoen euro overhoudt aan de scheiding. Want hoewel de presentatrice, actrice en kledingontwerpster zelf ook een succesvolle carrière heeft, komen haar salaris en vermogen niet in de buurt bij die van Sneijder.

Wesley en Yolanthe kregen in 2009 een relatie en trouwden een jaar later in het Italiaanse Castelnuovo Berardenga, vlakbij Florence. Ze woonden de afgelopen jaren in de landen waar Sneijder voetbalde; achtereenvolgens Italië, Turkije, Frankrijk en Qatar. In 2015 kreeg het stel zoontje Xess Xava. Wesley maakte de zwangerschap eerder dat jaar op bijzondere wijze bekend; na zijn goal in de de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Turkije stopte hij de bal onder zijn shirt en stak hij zijn duim in zijn mond. Wesley had toen al zoon Jessey (12) uit een eerdere relatie met Ramona Streekstra.

https://www.ad.nl/show/we(...)e-huwelijk~acb9765a/
  zondag 10 maart 2019 @ 20:02:45 #122
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_185525962
Nee, dat is een nep account. En dat is toch al een paar dagen bekend?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_185525983
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 20:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Nee, dat is een nep account. En dat is toch al een paar dagen bekend?
Weet ik het. Dacht, ik plaats het hier. Vast iemand die er blij mee is.
pi_185534364
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:07 schreef Za het volgende:
[..]

Jij bent typisch zo iemand die nooit zijn teennagels knipt, maar 's zomers wel met die narigheid in open schoenen tegenover anderen in de tram gaat zitten.

Fijn dat je je hier zo vermaakt, laat je persoonlijke hygiëne er niet langer onder lijden.
Typisch iemand die zijn teennagels niet knipt.
Ok, meid.

Internetgekkies. O+
Go hard or go home
  maandag 11 maart 2019 @ 09:03:08 #125
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_185534746
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 20:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]

Weet ik het. Dacht, ik plaats het hier. Vast iemand die er blij mee is.
Het is ook super vermakelijk om dit soort artikelen te lezen 😂
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_185539155
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 18:38 schreef Mariocash het volgende:
[..]

Ze zijn inderdaad in gemeenschap van goederen getrouwd en zij zou, naar verluidt, 19 miljoen meekrijgen.
Dat je daar zelf geen plaatsvervangende schaamte van krijgt als Yo zijnde.

In gemeenschap van goederen trouwen is een heel goed 'systeem' ter bescherming in situaties van modaal tot bovenmodaal inkomen waar de ene partner carrieretechnisch een stap terugdoet ivm kinderen, en het jaren later tot scheiden komt. Hiermee wordt deze partner beschermd dat full/parttime moeder/vaderschap niet beteken dat je na scheiden amper meer rond kunt komen terwijl de persoon die wel fulltime zijn/haar carriere heeft kunnen doorzetten er goed bij zit.
Volkomen terecht en logisch.

Maar 20 mio meekrijgen omdat je 8 jaar een relatie hebt gehad... tsja ze heeft er juridisch gezien recht op maar ik vind het belachelijk.
pi_185539669
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:07 schreef roninho het volgende:
[..]

Dat je daar zelf geen plaatsvervangende schaamte van krijgt als Yo zijnde.

In gemeenschap van goederen trouwen is een heel goed 'systeem' ter bescherming in situaties van modaal tot bovenmodaal inkomen waar de ene partner carrieretechnisch een stap terugdoet ivm kinderen, en het jaren later tot scheiden komt. Hiermee wordt deze partner beschermd dat full/parttime moeder/vaderschap niet beteken dat je na scheiden amper meer rond kunt komen terwijl de persoon die wel fulltime zijn/haar carriere heeft kunnen doorzetten er goed bij zit.
Volkomen terecht en logisch.

Maar 20 mio meekrijgen omdat je 8 jaar een relatie hebt gehad... tsja ze heeft er juridisch gezien recht op maar ik vind het belachelijk.
Op zich wel met je eens, maar hun keuze toch? Het is je gezamenlijke verantwoordelijkheid dat je daar over nadenkt en een weloverwogen keuze in maakt en daar de gevolgen van draagt?

Overigens begrijp ik dat ze nog een slag om de arm houden?
Somebody that I used to know
  maandag 11 maart 2019 @ 13:33:52 #128
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_185539864
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:25 schreef Postbus100 het volgende:
[..]

Op zich wel met je eens, maar hun keuze toch? Het is je gezamenlijke verantwoordelijkheid dat je daar over nadenkt en een weloverwogen keuze in maakt en daar de gevolgen van draagt?

Overigens begrijp ik dat ze nog een slag om de arm houden?
Dat laatste baseer je op het AD-artikel hierboven? Want dat baseert zich op een fake instagramaccount.
The love you take is equal to the love you make.
pi_185540188
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]

Dat laatste baseer je op het AD-artikel hierboven? Want dat baseert zich op een fake instagramaccount.
Nee, op de printscreen in de OP van het (geverifieerde? ) account van Wesley sneijder. Die sneert dat ze nog niet gescheiden zijn (maw: hij houdt nog steeds de optie open dat ze hun relatie kunnen redden).
Somebody that I used to know
  maandag 11 maart 2019 @ 13:48:35 #130
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_185540260
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:45 schreef Postbus100 het volgende:
[..]

Nee, op de printscreen in de OP van het (geverifieerde? ) account van Wesley sneijder. Die sneert dat ze nog niet gescheiden zijn (maw: hij houdt nog steeds de optie open dat ze hun relatie kunnen redden).
Oh, dat kun je op zoveel manieren interpreteren.
The love you take is equal to the love you make.
pi_185541446
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 08:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]

Als je meerdere malen vreemdgaat en daardoor het geluk van alle gezinsleden verwoest, ben je gewoon een eikel.

Jonge geitjes of niet. Je bent geen beest.

Ik vind het wel een soort van sportief van hem, dat hij het zelf toegeeft.
Er zijn genoeg vrouwen die vreemdgaan
pi_185542440
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:25 schreef Postbus100 het volgende:
[..]

Op zich wel met je eens, maar hun keuze toch? Het is je gezamenlijke verantwoordelijkheid dat je daar over nadenkt en een weloverwogen keuze in maakt en daar de gevolgen van draagt?

Overigens begrijp ik dat ze nog een slag om de arm houden?
Ja dat klopt dat het hun keuze is of beter gezegd dat het Sneijders keuze was om ermee akkoord te gaan. Volgens mij heeft hij het ook zo bij zijn 1e vrouw geregeld, wat dat betreft is het net Gullit.
pi_185613994
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:37 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]

Er zijn genoeg vrouwen die vreemdgaan
Yolanthe zal genoeg interssante kerels tegenkomen gok ik zo. Of ze ook is vreemdgegaan? Ik zou zelf gokken van eerder wel dan niet maargoed.

Wel een feit is dat vrouwen hun escapades doorgaans wat beter geheimhouden.
pi_185615697
Mensen die op SNEIJDER HATEN HIER _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Zijn al die sufkutten hier vergeten dat Yolanthe jantje smit bedroog......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 14 maart 2019 @ 22:41:31 #135
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_185617536
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Mensen die op SNEIJDER HATEN HIER _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Zijn al die sufkutten hier vergeten dat Yolanthe jantje smit bedroog......
Nee dat was andersom.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_185617914
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 20:16 schreef tstile het volgende:
[..]

Yolanthe zal genoeg interssante kerels tegenkomen gok ik zo. Of ze ook is vreemdgegaan? Ik zou zelf gokken van eerder wel dan niet maargoed.

Wel een feit is dat vrouwen hun escapades doorgaans wat beter geheimhouden.
Mannen zijn naïever.
pi_185622675
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Mensen die op SNEIJDER HATEN HIER _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Zijn al die sufkutten hier vergeten dat Yolanthe jantje smit bedroog......
klaasweetjackshit
Godsamme, wat een teleurstelling weer.
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 15 maart 2019 @ 11:51:17 #138
382129 crew  Donna
pi_185625161
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:41 schreef Andromache het volgende:
[..]

Nee dat was andersom.
Jan ging idd vreemd. Yolanthe smste al wel met Wesley geloof ik.
pi_185627223
Nooit geweten dat Jan vreemd ging.

Toch vind ik het wel sneu hoe Yo soms afgekraakt wordt.Het lijkt mij een lieve en oprechte vrouw.
Zo kwam ze iig ook over in Linda s zomerweek.
pi_185647408
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 13:26 schreef mereltjuhh34 het volgende:
Nooit geweten dat Jan vreemd ging.

Toch vind ik het wel sneu hoe Yo soms afgekraakt wordt.Het lijkt mij een lieve en oprechte vrouw.
Zo kwam ze iig ook over in Linda s zomerweek.
Alles op tv is alleen wat men je wil laten zien. Ik zou niet snel iemand 'oprecht' noemen alleen op basis van hoe ze op tv overkomen
pi_185651319
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Alles op tv is alleen wat men je wil laten zien. Ik zou niet snel iemand 'oprecht' noemen alleen op basis van hoe ze op tv overkomen
Dat snap ik, maar laten we zeggen dat het bijv. absoluut geen Sylvie is die totaal gemaakt en nep ( gedrag ) overkomt.
Maar goed, ik ken geen van beide persoonlijk.😁
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 16 maart 2019 @ 18:39:27 #142
442397 UitStraling
pi_185653650
Dat meisje moet me toch echt een lelijke vagina hebben, al die mannen van haar gaan vreemd terwijl ze met een keer onverwachts verstoppertje spelen al gelukkig is, low maintenance geestelijk gezien.
  maandag 18 maart 2019 @ 15:07:03 #143
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_185691246
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 18 maart 2019 @ 15:11:30 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_185691377
Wat heerlijk! Waren we vandaag ook echt aan toe, als Nederland: een beetje goed nieuws! O+ O+ O+ O+ !!!11
The love you take is equal to the love you make.
pi_185691378
Wat een aandachtsgelul dan allemaal
pi_185691452
quote:
Ergens toch jammer. Had Yolanthe graag getroost.
pi_185698909
Zo gaat een gate als een nachtkaars uit
  maandag 18 maart 2019 @ 21:00:31 #148
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_185700930
quote:
9s.gif Op maandag 18 maart 2019 15:11 schreef Lienekien het volgende:
Wat heerlijk! Waren we vandaag ook echt aan toe, als Nederland: een beetje goed nieuws! O+ O+ O+ O+ !!!11
:D O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO maandag 18 maart 2019 @ 21:17:09 #149
22592 crew  Ole
pi_185701502
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo gaat een gate als een nachtkaars uit
Ik geloof het niet..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_185706271
Het is pas echt crisis als het bier op is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')