Precies, de date ging niet door, maar zelf eerst alles opvreten en vervolgens nog de pizza halen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:58 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Je ziet /hoort toch in het gesprek van Chris en Shelley dat dit een opdracht van achter was om die date te doen die avond. En ja ze hadden die dames ook kunnen gaan halen en zeggen dat ze Mike afscheid aan het vieren waren.
dat dusquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Precies, de date ging niet door, maar zelf eerst alles opvreten en vervolgens nog de pizza halen.
edit: ik las je verkeerd, maar ze wisten het van de pizza
wil je dat aub niet hardop zeggenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:02 schreef sjampoeh het volgende:
Tim gaat naar huis
punt.pasta
hiske is er zooooooo zeker van
nu hoop ik gewoon dat hij blijft
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:03 schreef formule het volgende:
Als ik zo naar Dylan kijkt, denk ik ga maar weer naar je kraakpand
👌👍quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, ik gun die gek geen podium meer, nergens, ook niet op mn streams, ik vind het niet grappig niet leuk, en verbaas me iedere dag dat er zulke idioten rondlopen, die een spoor van verwoesting achterlaten, heb echt medelijden met de familie van Frutsel
wacht maar ff... er moeten er nog 2 binnen komen....quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:09 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Dylan gaat geen tv maken, die gaat snel irriteren
Jorge wordt een bankhanger , veel ouwehoeren, weinig doen
Tis weer niks
Volgende keer een lekkere stoere lesbo met brains op een Harley het terrein op laten rijden
Daar zou je je nog wel eens lelijk in kunnen vergissen, wat Dylan betreft...quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:09 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Tis weer niks
Volgende keer een lekkere stoere lesbo met brains op een Harley het terrein op laten rijden
De blije homo en de transgender moeten maar wachten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:09 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Tis weer niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |