Hij ziet er zo stoffig en mottenballen achtig uitquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ja ik vind hem er ook niet fris uitzien.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Dacht altijd dat die struisvogel oud en blank zou zijn
Ik vergeleek Jorge met het gros van de Utopianen en ik vind dat hij daar bovengemiddeld uit komt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Weet niet of het bovengemiddelde intelligentie is..ik vermoed dat je dat al snel bent daar met al die gekkies..Maar het is zeker prettig om naar te luisteren!
Zo zie ik het ook, gewoon in iemands gezicht zeggen op een hele nette manier.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
valt ook wel mee denk ik, vind hem ook niet verkeerd, maar Jorge benoemt dingen zonder vals te worden, net iemand, aardig, en straight to the point
Ook!! Krijg idd n Chipp gevoel bij die Dylan. Omggg niet nog eens dat gedoe...quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet tegen nog zo'n viezig figuur aan te kijken, ik vind dylan viezig dus dan is het automatisch jorge die er redelijk fris uitziet.
Absoluut! Een verademing wat dat aangaat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:38 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vergeleek Jorge met het gros van de Utopianen en ik vind dat hij daar bovengemiddeld uit komt.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ook!! Krijg idd n Chipp gevoel bij die Dylan. Omggg niet nog eens dat gedoe...
Plus ik denk dat ik liever n jaar tegen Jorge aankijk en luister, dan Dylan
Had ook niet verwacht dat Shelly op van die vieze types valt...Ieuuhhh..Maar ze kan dan wel lekker vaag blijven praten natuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ook!! Krijg idd n Chipp gevoel bij die Dylan. Omggg niet nog eens dat gedoe...
Plus ik denk dat ik liever n jaar tegen Jorge aankijk en luister, dan Dylan
ik weet niet welke streams jij hebt gekeken? Zelfs Gerrit is hoog gegrepenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Had ook niet verwacht dat Shelly op van die vieze types valt...Ieuuhhh..Maar ze kan dan wel lekker vaag blijven praten natuurlijk
Ik ben voor Jorge, niet dat wat uitmaaktquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef Bestweldonker het volgende:
Utopianen kiezen altijd de verkeerde nieuwe inwoner, het zal nu niet anders zijn!![]()
Ik bedoel dat ze er zelf best verzorgd uit ziet...Dus ik zou dan niet van die viesjes bij haar zoeken..quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik weet niet welke streams jij hebt gekeken? Zelfs Gerrit is hoog gegrepen
zoals Dylan eruit ziet is een beetje mode he?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:45 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze er zelf best verzorgd uit ziet...Dus ik zou dan niet van die viesjes bij haar zoeken..
Brrrrr...krijg er rillingen van die types..🙃quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zoals Dylan eruit ziet is een beetje mode he?
Nou ja...Gerrit was/is ook niet alles hihiquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Had ook niet verwacht dat Shelly op van die vieze types valt...Ieuuhhh..Maar ze kan dan wel lekker vaag blijven praten natuurlijk
Brrrrr daar zou zelfs ik met grote boog omheen lopenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nou ja...Gerrit was/is ook niet alles hihi
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Brrrrr...krijg er rillingen van die types..🙃
Struis is een knappe vrouwquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:51 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Is een kookwekker
Da's eigenlijk best wel slim.
Was inderdaad stom van Tim om dat te doen, maar het was natuurlijk wel een doelbewuste provocatie van Jens en Jessie om hem over zijn toeren te krijgen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:47 schreef FOKoffieleut het volgende:
shel: hoe houd je het in je hoofd om (ze bedoelt hoe haal je het in je hoofd)
tegen chris over tim en de matrassen actie
Haha dat is geen excuus natuurlijk. Tim is zelf ook een grote provocateur dus had beter moeten weten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:53 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Was inderdaad stom van Tim om dat te doen, maar het was natuurlijk wel een doelbewuste provocatie van Jens en Jessie om hem over zijn toeren te krijgen.
Dat was gewoon egoïstisch van haarquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:54 schreef Jemoederniet het volgende:
Chris weer aan het goedpraten dat ze niet bij Mike's afscheid pizza's kwam eten. Die is ook niet zuiver op de graat.
gelul, zelfs als dat zo is, dingen laten, hij heeft zich maar te beheersenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:53 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Was inderdaad stom van Tim om dat te doen, maar het was natuurlijk wel een doelbewuste provocatie van Jens en Jessie om hem over zijn toeren te krijgen.
Je ziet /hoort toch in het gesprek van Chris en Shelley dat dit een opdracht van achter was om die date te doen die avond. En ja ze hadden die dames ook kunnen gaan halen en zeggen dat ze Mike afscheid aan het vieren waren.quote:
ok, maar ik had Chris voor His vervangenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:58 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Kan die hele bank niet de poort uit volgende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |