Daar zou je je nog wel eens lelijk in kunnen vergissen, wat Dylan betreft...quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:09 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Dylan gaat geen tv maken, die gaat snel irriteren
Jorge wordt een bankhanger , veel ouwehoeren, weinig doen
Tis weer niks
Volgende keer een lekkere stoere lesbo met brains op een Harley het terrein op laten rijden
De blije homo en de transgender moeten maar wachten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:09 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Tis weer niks
Volgende keer een lekkere stoere lesbo met brains op een Harley het terrein op laten rijden
Ik heb Dylan al afgeschreven, Maar dat telt niet meequote:Op woensdag 6 maart 2019 22:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar zou je je nog wel eens lelijk in kunnen vergissen, wat Dylan betreft...
Volgens mij Timquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:14 schreef sjampoeh het volgende:
oei oei dylan gooit nu al jorge vd bus![]()
lelijk
Ja daarom zeg ik het ook.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:14 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Dát is nou juist zijn grote geheim
nee joh, hij is gewoon eigenlijk witquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:14 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Dát is nou juist zijn grote geheim
ow ik dacht dat het over tim ging, ben ik te laat ingevallenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:14 schreef sjampoeh het volgende:
oei oei dylan gooit nu al jorge vd bus![]()
lelijk
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee joh, hij is gewoon eigenlijk wit
Ja die denkt alleen maar aan gratis tattoo'squote:Op woensdag 6 maart 2019 22:16 schreef yaello het volgende:
Shelley is helemaal in de wolken van Dylan.
Zou zomaar kunnen, Febo ziet weer een nieuw stelletje ondanks z.g.n. vriendin van hem...quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:16 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjellie denk dat Dylan voor haar binnen kwam
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, Febo ziet weer een nieuw stelletje ondanks z.g.n. vriendin van hem...
Gewoon een meisje geweest denk ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:18 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Jorge zijn geheim is dat ie Sjel haar neus kan laten breken zonder zijn handen te gebruiken
Legt ie zijn leuter onder de glazen tafel
Shel weet dan niet wat ze ziet, valt voorover, Jorge's leuter finaal gepletquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:18 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Jorge zijn geheim is dat ie Sjel haar neus kan laten breken zonder zijn handen te gebruiken
Legt ie zijn leuter onder de glazen tafel
Die Zuipen ook alleen maar bier en krijgen dikke buikenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:09 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Tis weer niks
Daar vraag ik al 9 maanden om, maar schijnbaar leest de FEBO hier niet mee.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:09 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Tis weer niks
Vieze man met randjes is dylanquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:16 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjellie denk dat Dylan voor haar binnen kwam
Braziliaan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:22 schreef freaky40 het volgende:
Is die Jorge nou een Surinamer/Antiliaan?
Brasilquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:22 schreef freaky40 het volgende:
Brasilquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:22 schreef freaky40 het volgende:
Braziliaanquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:22 schreef freaky40 het volgende:
met zn twee out of control snolletjesquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:26 schreef formule het volgende:
Manipuleren kan je leren zegt Gerrit, dat zei Jessie eerder vanavond
Hangt in de silo in de keuken 'n blusdeken, die volstaat welquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:30 schreef mrmojorisin3 het volgende:
EOD moet gebeld worden
Sjel staat op ploffen
hoe fijn zou dat zijn, niks voelenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:30 schreef Bramenstruik het volgende:
ach Sjellie , al lazer je 10 meter , het maakt niets meer uit, je voelt het niet
was zijn wekker zeker al afgegaanquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:32 schreef Mjelleke het volgende:
Huh net lag die Dylan in bed en nu er weer uit
ja soms wel, is ook niets mis mee, maar zoals Sjellie, dat implementeren, dat zou ik niet kunnenquote:
Nog last van jet lagquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:32 schreef Mjelleke het volgende:
Huh net lag die Dylan in bed en nu er weer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |