Wie doet dat?quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:28 schreef Myrr het volgende:
Naja liever geen klasse dan op een forum moeten vragen hoe je moet neuken.
Wnr roadtrip US?quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Van wie ben jij nu weer een kloon?
Wat voor meet is chil? Baf?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Druk maar af en toe een lijntje dus prima vol te houden. En geen idee makker.
Dat is wat ons FOK!kers samenbrengt.quote:
Oh, in dat geval...quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is wat ons FOK!kers samenbrengt.
quote:
Dit subforum zeker inderdaadquote:
quote:
quote:
Trquote:
Heb wel beetje moeite. Mn vriendin heeft voor het eerst in haar Tinderleven twee dates gehad zonder te neuken. Zeg al drie jaar tegen haar van meid neuk niet gelijk jezus. En 600 beurten verder komt ze er eindelijk achter dat normaal daten ook leuk is. Na 2 hele dates. TWEE. DATES. ZONDER. TE. NEUKEN. IS. EEN. PRESTATIE.quote:
Was eig grapje want rt is omgedraaid tr lolquote:
Wat een wanorde.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb wel beetje moeite. Mn vriendin heeft voor het eerst in haar Tinderleven twee dates gehad zonder te neuken. Zeg al drie jaar tegen haar van meid neuk niet gelijk jezus. En 600 beurten verder komt ze er eindelijk achter dat normaal daten ook leuk is. Na 2 hele dates. TWEE. DATES. ZONDER. TE. NEUKEN. IS. EEN. PRESTATIE.
Tindertijdperk.
Andere guy ook. Date met een chick die hij echt leuk vindt, maar omdat ze niet kon blijven slapen heeft deed hij rond 10 uur van Omg kut moet echt nog huiswerk maken heb tentamens ditdat. Toen is ze weg gegaan en heeft ie een andere meid laten komen zodat ie toch nog kon neuken.
Om te janken deze mensen.
Lijkt me lastig daten in deze tijd. Concurrentie is hoog en in real life word je ook gewoon aan de kant geswiped als je niet aan alles voldoet.quote:
Dus de maatschappij gaat kapot aan tinder?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb wel beetje moeite. Mn vriendin heeft voor het eerst in haar Tinderleven twee dates gehad zonder te neuken. Zeg al drie jaar tegen haar van meid neuk niet gelijk jezus. En 600 beurten verder komt ze er eindelijk achter dat normaal daten ook leuk is. Na 2 hele dates. TWEE. DATES. ZONDER. TE. NEUKEN. IS. EEN. PRESTATIE.
Tindertijdperk.
Andere guy ook. Date met een chick die hij echt leuk vindt, maar omdat ze niet kon blijven slapen heeft deed hij rond 10 uur van Omg kut moet echt nog huiswerk maken heb tentamens ditdat. Toen is ze weg gegaan en heeft ie een andere meid laten komen zodat ie toch nog kon neuken.
Om te janken deze mensen.
Dat wordt tinder weer op je Phone zettenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef Myrr het volgende:
Zit National Geographic te kijken. Papua oceaanleven. Vriend gaat gewoon weer naar de Molukken volgende maand en ik heb school dus kan niet mee.![]()
![]()
Mad jaloers.
Het draagt bij aan de steiging van 1 persoons huishoudens en dus minder woningen beschikbaar en mensen worden daar zuur van.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dus de maatschappij gaat kapot aan tinder?
Nee joh. Hij wilde tien dagen gaan inclusief vliegen en ik heb aangedrongen dat hij de vlucht van 16 dagen moest boeken en gewoon een verlofdag opnemen voor de terugkomst.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat wordt tinder weer op je Phone zetten
Werd vanwege mijn werk in het magazijn ook ineens genegeerd door een ogenschijnlijk leuk meisjequote:Op woensdag 6 maart 2019 21:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lijkt me lastig daten in deze tijd. Concurrentie is hoog en in real life word je ook gewoon aan de kant geswiped als je niet aan alles voldoet.
Sja samen iets opbouwen zit er ook niet meer in. Iedereen moet kant en klaar.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Werd vanwege mijn werk in het magazijn ook ineens genegeerd door een ogenschijnlijk leuk meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |