quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het lijkt me niet makkelijk voor hem, elke keer maar weer het Songfestival te moeten verdedigen tegen al die meningen uit Hollandia pffffff #TeamRespectvoorCornaldMaas
Dat vind ik altijd minder aan deze dag. Leuk om reacties te lezen, maar je moet ook weer door al die vermoeiende reacties van Nederlanders scrollenquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het lijkt me niet makkelijk voor hem, elke keer maar weer het Songfestival te moeten verdedigen tegen al die meningen uit Hollandia pffffff #TeamRespectvoorCornaldMaas
Ik zit nu al de hele ochtend te F5'enquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:58 schreef FruitofUtopia het volgende:
Over een uur komen de laatste drie foto's
Ze hypen het prima opquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:57 schreef aarontje112 het volgende:
Deze dag, snap die onduidelijkheid van de AVROTROS ook niet zo. Of het moet op een hele vette locatie bekend worden gemaakt..
Ik las net dat het 12.30 uur bekend wordt gemaaktquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:11 schreef aarontje112 het volgende:
Ik ben zenuwachtig omdat ik van 12 tot 5 colleges heb, en het weer zie gebeuren dat dan het nummer gepresenteerd wordt
Haha tofquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:13 schreef Em31 het volgende:
Ik ben artiesten van dit jaar aan het volgen op Instagram, zie ik dat Duncan Victor Crone al volgt, die zal ook wel gedacht hebben
[ afbeelding ]
Victorquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:13 schreef Em31 het volgende:
Ik ben artiesten van dit jaar aan het volgen op Instagram, zie ik dat Duncan Victor Crone al volgt, die zal ook wel gedacht hebben
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |