abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185436780

DUNCAN LAURENCE VERTEGENWOORDIGT NEDERLAND OP HET EUROVISIE SONGFESTIVAL 2019 IN TEL AVIV
quote:
21 JAN 2019

Singer-songwriter Duncan Laurence gaat Nederland vertegenwoordigen op de 64ste editie van het Eurovisie Songfestival 2019 in Tel Aviv.

De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort. Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”

Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.

Duncan Laurence: “De afgelopen jaren deden voor Nederland A-artiesten mee met grote naamsbekendheid. Voor mij geldt dat laatste niet maar dat is juist ook mooi: er zijn heel veel jonge muzikale talenten in Nederland. Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent. Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”

Ilse DeLange – die de selectiecommissie wees op deze inzending: “Duncan is heel bijzonder. Wat hij schrijft is heel erg internationaal. Het is authentiek. Het raakt in alles vind ik. Verder heeft hij ook de persoonlijkheid die bij zo’n groot avontuur hoort. Zijn prioriteiten liggen altijd bij de muziek.”

Alle details rondom de Nederlandse inzending worden op donderdag 7 maart bekend gemaakt. Duncan zal zich tot die tijd in alle rust volledig focussen en voorbereiden op zijn inzending.
https://www.avrotros.nl/e(...)al-2019-in-tel-aviv/

Social media van Ducan:
Instagram
Youtube
Facebook
Twitter
pi_185436786
Vind het soms wel een beetje hypocriet hier. Toen I Miss You en die Arcade demo online stonden, ging ook de helft luisteren. En andere landen dan? Nummer van België, fragmenten van Rusland, nummers uit nationale voorrondes. Dat wordt hier ook (eigenlijk illegaal) gepost, zonder dat veel er moeite mee hebben. Terwijl die in feite écht gehackt worden, zonder dat ze ergens online hebben gestaan.

Nogmaals, geldt zeker niet voor iedereen. Maar sommigen kunnen wel ineens de moraalridder gaan uithangen als het om Nederland gaat, come on.
  Moderator woensdag 6 maart 2019 @ 19:58:25 #3
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185436924
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 19:51 schreef aarontje112 het volgende:
Vind het soms wel een beetje hypocriet hier. Toen I Miss You en die Arcade demo online stonden, ging ook de helft luisteren. En andere landen dan? Nummer van België, fragmenten van Rusland, nummers uit nationale voorrondes. Dat wordt hier ook (eigenlijk illegaal) gepost, zonder dat veel er moeite mee hebben. Terwijl die in feite écht gehackt worden, zonder dat ze ergens online hebben gestaan.

Nogmaals, geldt zeker niet voor iedereen. Maar sommigen kunnen wel ineens de moraalridder gaan uithangen als het om Nederland gaat, come on.
Ik reageer van uit persoonlijke titel nu: met al die hack heb ik moeite, en volgens mij heb ik eigenlijk alles dat gelekt is niet geluisterd. Bewust, omdat ik dat echt supersuf vind, dat mensen uit hun drang naar aandacht niet het artiestenwerk willen respecteren. Dus tja, deze moderne tijd is eigenlijk gewoon kut :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_185436928
quote:

Die nummers stonden al op Spotify in Australië steeds, was niet echt hacken achteraf. Kwam er rond Duitsland/België pas achter dat ze dat zo deden.
pi_185436954
quote:

Er zijn meerdere dingen die meespelen in je antwoord.
Bewuste leaks: Zendende partij kiest zelf ervoor om het naar buiten te brengen half half om publliciteit te genereren.
Niet bewust Meestal zijn dit geen hacks...gewoon live materiaal wat al online stond maar nog is gesaved door iemand, of naar iemand doorgestuurd en die heeft het zonder te vertellen online gezet.

Moraalridder haha, als je strafbaar dingen gaat verspreiden...en je kunt er toch via hier op deze manier op aangesproken worden om dat soort dingen te voorkomen is dat toch prima? :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 20:03:50 #6
163650 Greys
pi_185437079
quote:

Van I Miss You was een normale youtube van z'n afstudeerproject. Dat was geen leak of hack ofzo. Dus dat is logisch dat mensen youtubes gaan luisteren van de artiest die bekend is gemaakt als deelnemer. ;)

Arcade heb ik geloof ik zelf nog niet gehoord. En dat was (bij mijn weten) toendertijd ook gewoon een youtube oid? Dat zijn toch geen leaks? Dat stond er al een tijdje en zijn toen daarna pas snel offline gehaald. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2019 @ 20:05:12 #7
368283 ato
pi_185437120
Ik ben van alles wat denk ik, als ik hyper ben ben ik zo gek als een deur en dubbel in alles.
Dat komt wel weer goed hoor na het hyper gedoe. Nu deel _O- de rode wijn met George M onder de aanrecht. Haal je nog een fles George _O-
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 20:06:11 #8
163650 Greys
pi_185437148
Ik vind het voor elke artiest waarbij het écht een hack is sneu. Zo ook voor België. Ze hoefden nog maar één dag. Dus ja met al dan niet Russische hacks heb ik moeite, met mensen die youtubes luisteren die al maanden online stonden niet.
Als ze volgend jaar zeggen Marietje de Vries gaat naar het ESF gaat iedereen (logisch) youtubes zoeken van Marietje de Vries omdat je wilt horen wat ze kan en je haar niet kent.

Fragmenten van Rusland waren toch gewoon 'officieel' naar buiten gebracht als snippets? :@ Of vergis ik me?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185437234
Alweer een deel verder in het "ik hoorde van mijn buurvrouw haar dochtertje, die vriendinnetje is van de zoon van de broer van die enge achteroom van die Carola, die vriendin van Duncan, dat het misschien wel arcade is" topic?
C’est Davie :o)
  ESF Reporter woensdag 6 maart 2019 @ 20:09:45 #10
87554 Cee
Welluk?
pi_185437269
Maar even terug naar het goede nieuws, klopt het dus dat het nummer in de avond bekend wordt gemaakt? Want ik zit al serieus de hele dag manieren te bedenken om tijdens het werk ongestoord het nummer te luisteren en het is haast onmogelijk. :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 20:09:51 #11
163650 Greys
pi_185437274
Tijd voor snackbar en Netflix.

We zien het morgen allemaal wel.
Zin an. En nog steeds #TeamKomtgoed en Doezepwa! *O* w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2019 @ 20:09:52 #12
368283 ato
pi_185437276
Over hyper gesproken zie Griekse topic
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 20:10:36 #13
163650 Greys
pi_185437297
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:09 schreef Cee het volgende:
Maar even terug naar het goede nieuws, klopt het dus dat het nummer in de avond bekend wordt gemaakt? Want ik zit al serieus de hele dag manieren te bedenken om tijdens het werk ongestoord het nummer te luisteren en het is haast onmogelijk. :D
Volgens mij is dat niet door AvroTros bevestigd maar ik kan het allemaal niet meer bijhouden. *gooit armen in de lucht*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185437307
quote:
11s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:08 schreef Dave het volgende:
Alweer een deel verder in het "ik hoorde van mijn buurvrouw haar dochtertje, die vriendinnetje is van de zoon van de broer van die enge achteroom van die Carola, die vriendin van Duncan, dat het misschien wel arcade is" topic?
Precies dit. ^O^
pi_185437339
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:06 schreef Greys het volgende:
Marietje de Vries gaat naar het ESF
Bedoel je Anne-Marie, want die gaat denk ik al voor Australië.

pi_185437427
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:09 schreef Cee het volgende:
AD meldt dat hij het morgenavond bij DWDD presenteert, maar ik ben bang dat dat van dat fake-bericht van KoningPils af komt...
pi_185437594
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]

Die nummers stonden al op Spotify in Australië steeds, was niet echt hacken achteraf. Kwam er rond Duitsland/België pas achter dat ze dat zo deden.
Nee dat ook niet, maar er zijn ook aardig wat van die zippyshare bestandjes gedeeld. Mij boeit het niet zo, bedoel het ook niet persoonlijk. En die mensen die nu reageren had ik ook niet in gedachten. Maar goed, je kunt niet ontkennen dat mensen heeel anders reageren op andere leks dan Nederland. Wat misscbje ook wel normaal is :P
pi_185437600
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:14 schreef Dave het volgende:
[..]

AD meldt dat hij het morgenavond bij DWDD presenteert, maar ik ben bang dat dat van dat fake-bericht van KoningPils af komt...
Dit zou wel hilarisch zijn _O-
  woensdag 6 maart 2019 @ 20:25:07 #19
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185437645
Hoeveel topics hebben voordat we het nummer horen morgen? :7
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 20:25:08 #20
163650 Greys
pi_185437646
Nog even over dat lekken.
Als er een nummer van een ander land al is gelekt dan help je er niemand meer mee om er niet naar te luisteren.
Als je bewust zelf een nummer hackt en/of openbaart vind ik dat toch wel echt van een heel andere orde.

Overigens opvallend dat AD ook al tussen neus en lippen door schrijft over die voices site, inclusief linkje, en begint over die DJ en dat Junkie nog wat nummer. Dat werd ons hier eerder ook al 'door de strot' geduwd en nu begint het AD daar ook al mee. Hm.. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 20:26:34 #21
163650 Greys
pi_185437687
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:22 schreef aarontje112 het volgende:
[..]

Nee dat ook niet, maar er zijn ook aardig wat van die zippyshare bestandjes gedeeld. Mij boeit het niet zo, bedoel het ook niet persoonlijk. En die mensen die nu reageren had ik ook niet in gedachten. Maar goed, je kunt niet ontkennen dat mensen heeel anders reageren op andere leks dan Nederland. Wat misscbje ook wel normaal is :P
Ja ik snap dat laatste sowieso wel idd, maar ik vond het voor België ook echt zielig dat het één dag ervoor mis ging. Heb ik ook gepost dat ik dat kut voor ze vond. Maar als het dan tóch gelekt is ga ik wel luisteren ja want je helpt ze niet meer door niet te luisteren. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185437688
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]

Van I Miss You was een normale youtube van z'n afstudeerproject. Dat was geen leak of hack ofzo. Dus dat is logisch dat mensen youtubes gaan luisteren van de artiest die bekend is gemaakt als deelnemer. ;)

Arcade heb ik geloof ik zelf nog niet gehoord. En dat was (bij mijn weten) toendertijd ook gewoon een youtube oid? Dat zijn toch geen leaks? Dat stond er al een tijdje en zijn toen daarna pas snel offline gehaald. :)
Klopt! Maar ook meer hoe iedereen op een iemand duikt, die het soms ook maar uit enthousiasme deelt. Afijn, ik kan m’n punt niet meer helemaal maken :') ZENUWACHTIG!1!1!1
pi_185437776
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:25 schreef Greys het volgende:
Nog even over dat lekken.
Als er een nummer van een ander land al is gelekt dan help je er niemand meer mee om er niet naar te luisteren.
Als je bewust zelf een nummer hackt en/of openbaart vind ik dat toch wel echt van een heel andere orde.

Overigens opvallend dat AD ook al tussen neus en lippen door schrijft over die voices site, inclusief linkje, en begint over die DJ en dat Junkie nog wat nummer. Dat werd ons hier eerder ook al 'door de strot' geduwd en nu begint het AD daar ook al mee. Hm.. :+
Ja lijkt me sterk dat er meerdere personen zijn :)

Volgend jaar kunnen we zelf wel wat leuks verzinnen en kijken hoe snel ze iets overnemen wat hier wordt gezegd :+
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 20:39:09 #24
163650 Greys
pi_185438029
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:26 schreef aarontje112 het volgende:
[..]

Klopt! Maar ook meer hoe iedereen op een iemand duikt, die het soms ook maar uit enthousiasme deelt. Afijn, ik kan m’n punt niet meer helemaal maken :') ZENUWACHTIG!1!1!1
Mjah dat is meer omdat hij er via via aan komt (volgens eigen zeggen) van een bron die met Duncan gewerkt heeft. Ik vind het dan van die bewuste persoon wel vrij verwerpelijk dat die het verspreidt. Dat iemand het dan uit enthousiasme hier ineens online komt neergooien (met bijschrift 'exclusief van mij!') dat mag, maar de opgetrokken wenkbrauwen daarover snap ik dan ook echt wel. Had ik zelf ook. Want het is net zo 'exclusief' aan Songfestivalweblog gestuurd waarschijnlijk want daar stond het nog eerder of vrijwel meteen. :D

We keken allemaal behoorlijk uit naar morgen naar de laatste drie foto's en de leuke spanning en hyper. Dat is hierdoor vooe sommigen wel een stukje minder zeg maar. Snap die teleurstelling echt wel. Dus ik ben gewoon nog in de ontkenningsfase en heb besloten het niet te geloven. _O- *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 06-03-2019 20:45:46 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185438061
M'n vriend wordt gek van m'n gehyper: "Ach joh, het is maar een lied. Een lied is een lied." Hij begrijpt het niet :P En zal het nooit begrijpen.

En dat van morgenavond bekend lijkt mij inderdaad fake news. Zou wel ontzettend lachwekkend zijn als dat overgenomen is van hier :') En aangezien de AvroTros heeft gezegd dat we hun website en sociale media in de gaten moeten houden neem ik andere bronnen niet voor waar aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')