Ja jammer. Maakt de streams wat sappigquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Allemaal in staking of massaal het terrein verlaten...top TV! Dus nee, ik zie dat niet gebeuren dat ie blijft. Het zal nog even spannend gemaakt worden natuurlijk want TV, maar uiteindelijk gaat toch Tim moven...
beterquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Allemaal in staking of massaal het terrein verlaten...top TV! Dus nee, ik zie dat niet gebeuren dat ie blijft. Het zal nog even spannend gemaakt worden natuurlijk want TV, maar uiteindelijk gaat toch Tim moven...
Dan zie ik eerder Christel gaan onder het mom van: Kan je lekker bij je kinderen wezen weer.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:21 schreef freaky40 het volgende:
Mocht Tim niet gaan, wat niet zo is, dan is de easy way out Shelley...
hij tatoeëert ook mensen maar dat mag daar nog niet, eerst een ruimte hebben danquote:
beter van niet zag ik dus. was kei lelijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:22 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij tatoeëert ook mensen maar dat mag daar nog niet, eerst een ruimte hebben dan
Die kinderen kunnen prima voor zichzelf zorgen...quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan zie ik eerder Christel gaan onder het mom van: Kan je lekker bij je kinderen wezen weer.
Ja dat wel, maar 1 van de zonen wil daar niet komen, en die mist ze wel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die kinderen kunnen prima voor zichzelf zorgen...
Hij was toen toch ziek?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar 1 van de zonen wil daar niet komen, en die mist ze wel.
Tenminste voor een tijdje terug, kan inmiddels ook weer veranderd zijn.![]()
Die maakt zich om de gekste dingen druk...quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:25 schreef Rhosyn het volgende:
Fitty Shelly en Adriaan.
Iets over een stoel. Die moest Adriaan weg zetten. Kapperstoel waarschijnlijk.
Adriaan ziedend...
Ik weet dat er 1 x bezoek is geweest, kinderbezoek en dat er 1 ziek was. In december geloof ikquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow echt waar?
Dan heb ik de verkeerde voor me.
Ok dan ga ik mijn gevoel weer bijstellen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:26 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik weet dat er 1 x bezoek is geweest, kinderbezoek en dat er 1 ziek was. In december geloof ik
Tim met Jorge praten
Die is zwaar gepikeerd dat ze op de bank zit.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Die maakt zich om de gekste dingen druk...
quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ok dan ga ik mijn gevoel weer bijstellen.
Ja maar die slaat nergens meer op als het niet klopt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:27 schreef pollewop77 het volgende:
[..]![]()
![]()
ach je mag best bij jouw gevoel blijven hoor
Ja Shelly is al druk als er een lege kappersstoel op camera staat, dat is reclamequote:Op woensdag 6 maart 2019 16:27 schreef snetje het volgende:
Oh Adriaan mocht de kappersstoel niet pakken ....het moet gezien worden dat het een kapsalon is...
Jessie: Gezien worden?..Dan moet ze gaan knippen!!...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |