Jahquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja Maandag wordt Christel naar huis gestuurd![]()
Christel goin nowhere...quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat die blijft.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
maandag tim eruit yeah veel haat weg of nemen ze dan andere utopiaan
Hahahahahaquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Zijn kapper is mislukt op de kapperschool?
Jij ziet het helder!quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij gaat weg. Zo simpel is dat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat die blijft.
Ik denk dat die voorsprong alleen nog maar bij Shelley overblijft omdat zij het ook heel graag wil leren en hij helemaal haar type is...nog geen tattoo van hem gezien maar goed..quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
dus die ene heeft voorsprong omdat hij tattoos zet?
Ze hebben allebei via omweg aangegeven dat hij weg gaatquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat die blijft.
Ze als in Febo. Misschien dat er nog 1 of 2 nieuwe bouwmaatjes binnen komen voor hem volgende week.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:13 schreef QuarterBack het volgende:
Ik zie Erik nog rondlopen,
"als ik niet op de bank kom, ga ik woensdag naar huis"
Gisteren
"morgen ga ik naar huis"
Na de stemming
"ze willen met niet kwijt"
En hij loopt er nog, het mislukte Petertje
Geen kans op, die twee luilebolletjes die er nu lopen zetten al de toon voor het voortbestaan van Nixnutlandquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze als in Febo. Misschien dat er nog 1 of 2 nieuwe bouwmaatjes binnen komen voor hem volgende week.
Tja, dat gebeurt wel vaker.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hebben allebei via omweg aangegeven dat hij weg gaat
Als degene Shelly of Cris naar huis stuurt is het hek van de dam. Ik geloof dat dus niet zo. Al zou het wel grappig zijnquote:
Jij met je FEBOquote:
Allemaal in staking of massaal het terrein verlaten...top TV! Dus nee, ik zie dat niet gebeuren dat ie blijft. Het zal nog even spannend gemaakt worden natuurlijk want TV, maar uiteindelijk gaat toch Tim moven...quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Als degene Shelly of Cris naar huis stuurt is het hek van de dam. Ik geloof dat dus niet zo. Al zou het wel grappig zijn
quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |