Dylan zag en hoorde ik het zeggen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:08 schreef zodeju het volgende:
[..]Ah, dacht dat alleen Gerrit en Jessie dat zeiden......had hem niet gehoord
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zijn weer twee natte scheten .....
gebakken scheten, natte luchtquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zijn weer twee natte scheten .....
Dan heb ik het niet goed gehoord.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jessie vroeg of Dylan al wist op wie hij ging stemmen. Wilde Dylan niet zeggen.
Gesprek kabbelde een beetje voort en op een gegeven moment zei Dylan:..... want matrassen in het water gooien, dat doe je niet. Je blijft van andermans spullen af.(Dat was 5 minuten geleden.)
Inderdaad.....en niet alleen bij daar maar ook in de buitenwereld......quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou wél zo handig zijn voor er van alles aan de welbekende strijkstok blijft hangen.
luister net wat verder, als Dylan blijft gaat Tim er absoluut uitquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan heb ik het niet goed gehoord.
Hij zei geen naam. Wel dat hij gekeken had en er 1 bovenuit stak.quote:
Ziet hij Tim niet zitten?quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:12 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Deze jongen moet moven, anders gaat Tim sowieso weg![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ga later ook de filmpjes bekijken. Nu weinig tot geen tijd meer.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
luister net wat verder, als Dylan blijft gaat Tim er absoluut uit
O, wist ik niet. Jij schrijft het tenminste zoals het hoort. Ik haastte mij wat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is de site van stichting Alpe d`Huzes.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, wist ik niet. Jij schrijft het tenminste zoals het hoort. Ik haastte mij wat.
Staat wel grappig maar vind het niet hygiënisch.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:09 schreef formule het volgende:
Ik irriteer me aan de neusring van Dylan
Okay. tegenvaller. Ik wilde de terror wel zien.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:16 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Allebei zien hem niet zitten, Tim gaat 100% naar huis![]()
Marters?quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoe heten die enge katachtigen ook alweer, met die vlijmscherpe tanden, soort dasachtigen.
Ik ook, vind het gewoon een smerig aanblik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Staat wel grappig maar vind het niet hygiënisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |