SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wip net binnen, vragen ze nu om donaties?quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even wat berichten bij die donaties zetten, is de pagina zo weg .....
Sjimmie!quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:57 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Sjors of Sjiemie?
Wie gaat er naar huis?
[ afbeelding ]
Geld van verkoop kleding Merel zou ook naar een goed doel gaan. Nooit meer iets van gehoord. Benieuwd of ze dit geld wél eerlijk aan het goede doel geven.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Link stond in het vorige topic, er is een donatie pagina voor Adriaan geopend ....quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:57 schreef Crabapple het volgende:
Wip net binnen, vragen ze nu om donaties?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Moeten ze eerst in de plus staan zei ze vandaag.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geld van verkoop kleding Merel zou ook naar een goed doel gaan. Nooit meer iets van gehoord. Benieuwd of ze dit geld wél eerlijk aan het goede doel geven.
Voor de Alp de Duez die Adriaan gaat fietsen/lopen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
weet Merel wel raad mee, en als mensen een beetje geluk hebben mogen ze de kruimels van de vloer eten die ze laat vallen, mits ze die niet vertrapt met haar nieuwe schoentjes, net zoals gisteren dat ze haar kleding wilde weggooien, te lui om te wassen, maar de kringloop kreeg nietsquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zal wel moeten.......dit is toch iets officieels?? Ze krijgen dat geld niet op zijn naam, en hij moet zich nog waarmaken.....quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geld van verkoop kleding Merel zou ook naar een goed doel gaan. Nooit meer iets van gehoord. Benieuwd of ze dit geld wél eerlijk aan het goede doel geven.
Dank je topper!quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, de aankomst op beide streams .....![]()
[ afbeelding ]
Aankomst nieuwe bewoners - 6 maart 2019.
x73m05f
[ afbeelding ]
Reacties op de andere stream - 6 maart 2019.
x73m33a
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flauwquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eerst de zoete verleiding maar er moest natuurlijk weer iets met een panter in. Ze heeft 2 namen, zoete panter en fashion panter.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:57 schreef Sofia2019 het volgende:
Hoe heet de milkshake van merel ? De zoete panter. Hahahahahaha raap me op
Nee, volgens mij niet dezelfde persoon.quote:
Passion panter.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eerst de zoete verleiding maar er moest natuurlijk weer iets met een panter in. Ze heeft 2 namen, zoete panter en fashion panter.
Wuhahahaquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eerst de zoete verleiding maar er moest natuurlijk weer iets met een panter in. Ze heeft 2 namen, zoete panter en fashion panter.
Ik gun die goser helemaal niets meer, oprotten en snel moet hij ....quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:00 schreef Aggie46 het volgende:
Flauw. Ik heb het idee dat A3 er echt voor gaat.
Maar ga je gang, ik bemoei me er niet mee.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet dezelfde persoon.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:00 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dank je topper!Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Blije Adriaan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:58 schreef Aggie46 het volgende:
"flip flap flo flip flap flo wat een ellende is het allemaal kip, ik heb nik voor je, geloof me nou maar flipflap flee doe je met me mee"
A3 is vrolijk, wat een ellende zegtie elke keer, maar hij lacht erbij, is blij.
[ afbeelding ]
Luie panter.quote:
? waarvoor?quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:02 schreef Crabapple het volgende:
@:FreshFruit, Chea49 en Bramenstruik bedankt!
Kan dus nog wel enkele jaartjes duren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Moeten ze eerst in de plus staan zei ze vandaag.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:00 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dank je topper!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erger kan toch niet?quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
weet Merel wel raad mee, en als mensen een beetje geluk hebben mogen ze de kruimels van de vloer eten die ze laat vallen, mits ze die niet vertrapt met haar nieuwe schoentjes, net zoals gisteren dat ze haar kleding wilde weggooien, te lui om te wassen, maar de kringloop kreeg niets
Dylan noemt geen namen en kan nog elke kant uit toch??quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:04 schreef Koos1958 het volgende:
Dus allebei zeggen ze al dat ze Tim wegsturen op de eerste dag
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dylan noemt geen namen en kan nog elke kant uit toch??
Geen idee eigenlijk, zijn naam staat boven de site.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal wel moeten.......dit is toch iets officieels?? Ze krijgen dat geld niet op zijn naam, en hij moet zich nog waarmaken.....
Niet meer.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:03 schreef Inca het volgende:
Je kan je aanmelden voor de filmpjes per mail te krijgen
Hij zei erbij: matrassen in het water gooien, dat doe je nietquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gebruikt hij toch het geld wat hij verdient met bakken? Lijkt me wel een goeie. Voor niets gaat de zon op.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal wel moeten.......dit is toch iets officieels?? Ze krijgen dat geld niet op zijn naam, en hij moet zich nog waarmaken.....
Weet het ook niet, maar dacht dat het rechtstreeks naar de organisatie gaat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, zijn naam staat boven de site.
Een vies egoistisch wijf is het!quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
weet Merel wel raad mee, en als mensen een beetje geluk hebben mogen ze de kruimels van de vloer eten die ze laat vallen, mits ze die niet vertrapt met haar nieuwe schoentjes, net zoals gisteren dat ze haar kleding wilde weggooien, te lui om te wassen, maar de kringloop kreeg niets
Zag geen beelden, hoorde het alleen, wie van de twee zei, dan gaat die van hem ook erachteraan , of zoiets?quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij zei erbij: matrassen in het water gooien, dat doe je niet
Word zo moe van die kwal.quote:
Waarvoor?quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:02 schreef Crabapple het volgende:
@:FreshFruit, Chea49 en Bramenstruik bedankt!
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij zei erbij: matrassen in het water gooien, dat doe je niet
Is de site van stichting Alpe d`Huzes.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, zijn naam staat boven de site.
Jessie vroeg of Dylan al wist op wie hij ging stemmen. Wilde Dylan niet zeggen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zag geen beelden, hoorde het alleen, wie van de twee zei, dan gaat die van hem ook erachteraan , of zoiets?
Dat begreep ik ook inderdaad. Dylan wilde er geen woorden aan vuil maken want het was duidelijk voor hem. En TimTim maar denken dat hij safe zit.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:04 schreef Koos1958 het volgende:
Dus allebei zeggen ze al dat ze Tim wegsturen op de eerste dag
TimTim gooide een matras in het water dus TimTim gaat eruit wat Dylan betreft.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou wél zo handig zijn voor er van alles aan de welbekende strijkstok blijft hangen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet het ook niet, maar dacht dat het rechtstreeks naar de organisatie gaat.
Hoe heten die enge katachtigen ook alweer, met die vlijmscherpe tanden, soort dasachtigen.quote:
Dylan zag en hoorde ik het zeggen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:08 schreef zodeju het volgende:
[..]Ah, dacht dat alleen Gerrit en Jessie dat zeiden......had hem niet gehoord
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zijn weer twee natte scheten .....
gebakken scheten, natte luchtquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zijn weer twee natte scheten .....
Dan heb ik het niet goed gehoord.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jessie vroeg of Dylan al wist op wie hij ging stemmen. Wilde Dylan niet zeggen.
Gesprek kabbelde een beetje voort en op een gegeven moment zei Dylan:..... want matrassen in het water gooien, dat doe je niet. Je blijft van andermans spullen af.(Dat was 5 minuten geleden.)
Inderdaad.....en niet alleen bij daar maar ook in de buitenwereld......quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou wél zo handig zijn voor er van alles aan de welbekende strijkstok blijft hangen.
luister net wat verder, als Dylan blijft gaat Tim er absoluut uitquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan heb ik het niet goed gehoord.
Hij zei geen naam. Wel dat hij gekeken had en er 1 bovenuit stak.quote:
Ziet hij Tim niet zitten?quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:12 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Deze jongen moet moven, anders gaat Tim sowieso weg![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ga later ook de filmpjes bekijken. Nu weinig tot geen tijd meer.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
luister net wat verder, als Dylan blijft gaat Tim er absoluut uit
O, wist ik niet. Jij schrijft het tenminste zoals het hoort. Ik haastte mij wat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is de site van stichting Alpe d`Huzes.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, wist ik niet. Jij schrijft het tenminste zoals het hoort. Ik haastte mij wat.
Staat wel grappig maar vind het niet hygiënisch.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:09 schreef formule het volgende:
Ik irriteer me aan de neusring van Dylan
Okay. tegenvaller. Ik wilde de terror wel zien.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:16 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Allebei zien hem niet zitten, Tim gaat 100% naar huis![]()
Marters?quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoe heten die enge katachtigen ook alweer, met die vlijmscherpe tanden, soort dasachtigen.
Ik ook, vind het gewoon een smerig aanblik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Staat wel grappig maar vind het niet hygiënisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |