Toch tweede, ik dacht ook zeker te weten dat hij derde werd.quote:
quote:Ik verander niet van lijn en zij stapt in mijn plek. Dat is shorttrack. Ik ben het hier totaal niet mee eens
Dan ben je niet goed aan het kijken, ze zijn namelijk gewoon consequent zeer streng tot nog toe.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Totale willekeur weer. Dit verrast niemand
Ze zat er duidelijk voorquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:44 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed aan het kijken, ze zijn namelijk gewoon consequent zeer streng tot nog toe.
En ze maakt ook duidelijk een achterwaarde beweging met haar arm om ervoor te blijven en dat mag niet.quote:
Volgens mij maakt ze die beweging pas op het moment dat die Franse tegen haar aan rijdt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:47 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
En ze maakt ook duidelijk een achterwaarde beweging met haar arm om ervoor te blijven en dat mag niet.
Inderdaad, je kan beter 10 meter achter de rest gaan rijden voor een ez win.quote:
Ja wat ze net al zeiden. Bij de ISU zit een hoge Bulgaarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:24 schreef dz5b604 het volgende:
Ze konden al geeneens een normale ijsbaan aanleggen, laat staan dat publiek een prioriteit was.
Betere vraag is misschien hoe de ISU in godsnaam dit evenement aan dit bid heeft kunnen toewijzen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |