Het toetje van het shorttrackseizoen; het WK.quote:Bondscoach Jeroen Otter heeft ook Jasper Brunsmann aangewezen voor het WK, dat van 8 tot en met 10 maart wordt gehouden in Sofia. De 19-jarige shorttracker pakte op het EK in Dordrecht zilver met de mannen op de relay.
Eerder selecteerde Otter al Daan Breeuwsma, Itzhak de Laat, Dylan Hoogerwerf en Dennis Visser. De Laat en Hoogerwerf nemen deel aan het individuele toernooi, de overige drie komen in aanmerking voor de relay.
Bij de vrouwen werden eerder al Georgie Dalrymple, Suzanne Schulting, Lara van Ruijven, Yara van Kerkhof en Rianne de Vries uitverkozen. Schulting, Van Ruijven en De Vries komen uit in het individuele programma.
Laat ze maar werken voor die titel! Tijd dat ze dit op een buitenbaan gaan rijden.quote:
En dan vallen er ook nog 2 ...quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:12 schreef heywoodu het volgende:
Van Ruijven in een uiterst snelle heat, maar vierde
Dat was ze sowieso niet, want vierdequote:
En penalty De Laat op de 1000mquote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:57 schreef chufi het volgende:
Jury is niet op onze hand .. weer penalty nu Hoogerwerf
Gaat wel door op tijd, maximaal 11 nummers 3 door.quote:
Ik zag de heat erna en die was al 5 sec langzamer bijnaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gaat wel door op tijd, maximaal 11 nummers 3 door.
Neem aan dat er niet 3 keer 2 advances gaan komen in de andere heats.
Ja qua heats was die naar zijn eigen heat al de snelste tot dan toe. Maar als er ineens allemaal mensen advanced worden, gaat dat ten koste van de nummers 3. (Voor elke advance is er 1 plaats minder voor een nummer 3) Dus vandaar mijn opmerkingquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag de heat erna en die was al 5 sec langzamer bijna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles kan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |