Dit. Ik ben bang dat je pech hebt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:21 schreef dikke_donder het volgende:
Tenzij het op film staat of post met een naam in de vuilnis weinig kans. Heb vergelijkbaar iets gehad en werd keihard afgewezen, want geen bewijs
Als ik wist wie het was had ik zijn vuil allang teruggebracht uiteraard.quote:
Dat klinkt niet echt goed, dus ik moet nu gewoon betalen voor andermans troep? Is toch 90 euro.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:21 schreef dikke_donder het volgende:
Tenzij het op film staat of post met een naam in de vuilnis weinig kans. Heb vergelijkbaar iets gehad en werd keihard afgewezen, want geen bewijs
Je kan het ook niet doen, maar daar krijg je toch alleen maar ellende van.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:23 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt goed, dus ik moet nu gewoon betalen voor andermans troep? Is toch 90 euro.
Dat is lastig als deze op wordt gehaald tijdens je werktijden (of schooltijden of wat dan ook)quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:27 schreef maily het volgende:
Op ophaaldag de vuilniswagen in de gaten houden en dan pas de kliko aan straat zetten?
Dat gaat niet, ik heb geen tijd om de hele dag op de vuilniswagen te wachten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:27 schreef maily het volgende:
Op ophaaldag de vuilniswagen in de gaten houden en dan pas de kliko aan straat zetten?
Wat was er mis met mijn post? Ok dat is redelijk asociaal, maar vuil in iemand anders container gooien is dat ook.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is lastig als deze op wordt gehaald tijdens je werktijden (of schooltijden of wat dan ook)
Gaat ook niet, de gewone kliko (huisvuil en GFT) wordt maar een keer in twee weken geleegd. Dus ik ben bijna verplicht om hem elke keer als ie geleegd wordt buiten te zetten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:29 schreef Jordy-B het volgende:
De kliko pas aan de straat zetten als die vol is.
Mijn grijze container wordt eens per maand geleegd. Ik heb ongeveer drie maanden nodig om hem te vullen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:31 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Gaat ook niet, de gewone kliko (huisvuil en GFT) wordt maar een keer in twee weken geleegd. Dus ik ben bijna verplicht om hem elke keer als ie geleegd wordt buiten te zetten.
Met hoeveel zijn jullie thuis?quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Mijn grijze container wordt eens per maand geleegd. Ik heb ongeveer drie maanden nodig om hem te vullen.
Ruim je troep dan eens op.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Mijn grijze container wordt eens per maand geleegd. Ik heb ongeveer drie maanden nodig om hem te vullen.
Dat hebben we niet helaas, er zit wel een chip in de bak zodat je hem niet dubbel kunt aanbieden in geval van veel vuil.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:35 schreef nils7 het volgende:
Bij onze gemeente kun je een slotje kopen die de vuilnisman open kan doen.
één. Alles wordt gescheiden, dus de plastic- en papiercontainer gaan een stuk harder.quote:
Humm ik zou ze toch even bellen want je kan zo niet voorkomen dat dit gebeurt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:37 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Dat hebben we niet helaas, er zit wel een chip in de bak zodat je hem niet dubbel kunt aanbieden in geval van veel vuil.
Op slot zetten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Humm ik zou ze toch even bellen want je kan zo niet voorkomen dat dit gebeurt.
Ik heb zelf ook geen slot en heb zelf mijn vuil geregeld dus de vuil kliko blijft altijd leeg.
Toch vind ik er geregeld helaas wat in
Ja dat plastic en papier scheiden moet hier ook.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
één. Alles wordt gescheiden, dus de plastic- en papiercontainer gaan een stuk harder.
Dat doet hij ook, andere buren klagen ook. Maar ik heb als enige een boete gehad omdat het GFT gedeelte vol zat met gewoon huisvuil. Bij het huisvuil gedeelte kon niks meer bij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:40 schreef maily het volgende:
En anders maar een tijdje zelf naar de stort rijden ..... eens kijken of die andere persoon dan zijn zooi bij iemand anders in de kliko gooit.
Heb ik gedaan en ze verwezen mij naar hun totaal nutteloze site.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Humm ik zou ze toch even bellen want je kan zo niet voorkomen dat dit gebeurt.
Ik heb zelf ook geen slot en heb zelf mijn vuil geregeld dus de vuil kliko blijft altijd leeg.
Toch vind ik er geregeld helaas wat in
Ben je lekker mee met zo'n buurman .....quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:43 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Dat doet hij ook, andere buren klagen ook. Maar ik heb als enige een boete gehad omdat het GFT gedeelte vol zat met gewoon huisvuil. Bij het huisvuil gedeelte kon niks meer bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |