Op een papiertje misschienquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:31 schreef chufi het volgende:
[..]
zn naam zou ie die kunnen skrijven met ink?
Vind ik niet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:32 schreef mazaru het volgende:
Deze jongen zal wel moeten vertrekken. Die komt het meest sympathiek over.
[ afbeelding ]
Eens.... wowwwquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:32 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Is hij makkelijker vast te zetten.quote:
Ik denk dat hij straks zelf heel graag wil vertrekken ....zon Wilson type...quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:32 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je Utopia gekeken? Hoe word ik neergezet?quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zouden ze sex hebben op TV?
Roken ze?
Dat klinkt dan wel weer goed voor daarquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:34 schreef mazaru het volgende:
Die Dylan lijkt me een heel irritant, betweterig mannetje.
Wilson was het ja, die liep gillend de poort weer uit.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij straks zelf heel graag wil vertrekken ....zon Wilson type...
Daar was ie al.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Heb je Utopia gekeken? Hoe word ik neergezet?
geweldig vond ik hemquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wilson was het ja, die liep gillend de poort weer uit.
Oh dat zou ook kunnen. Misschien spreken ze wel van te voren af dat hij alleen maar opvulling is en over een paar dagen weer mag vertrekken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij straks zelf heel graag wil vertrekken ....zon Wilson type...
quote:
Maar de vrouwelijke versie daarvan is ook al net binnen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel weer goed voor daar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
Jorge is te nomaal ben ik bang.......quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:36 schreef espri het volgende:
Jorge vindt het een mooie groep.. tuurlijk, je wil blijven zeker pffff.
Juistquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:39 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Boyd 2 mag blijven, Jorge kan gelijk weer vertrekken, daaaaag
Dit lijkt me zo'n lieve jongenquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:39 schreef cobain1994 het volgende:
Lekker binnenkomertje..
[ afbeelding ]
Ze wil tattoosquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel heeft al een voorkeur lijkt me.
Even afwachten. Misschien overspeelt die Dylan zijn hand wel en gaan ze toch voor Jorgequote:Op woensdag 6 maart 2019 12:40 schreef Laysa het volgende:
Lekker onbeleefd van de groep om zo'n verschil in onthaal te hebben. Maar het verbaasd me niets.
Over 2 uur vinden ze hem ineens een lul, en Jorge geweldig. En over 24 uur is het weer anders.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Even afwachten. Misschien overspeelt die Dylan zijn hand wel en gaan ze toch voor Jorge
Die tatoeër man dan kan Chris gaan doeiiiiquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben voor degene die Shel of Chris naar huis stuurt... gewoon om de koppen van de rest.
Zodra ze door hebben dat hij tim-minded is, te bezien of ze dat op tijd door hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Even afwachten. Misschien overspeelt die Dylan zijn hand wel en gaan ze toch voor Jorge
Echt he alsof ze er al jaren zit inplaats van f#cking 2 wekenquote:
heeft weer een melkkoetje gevondenquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:42 schreef Sofia2019 het volgende:
Dylan blijft en Tim naar huis want Dylan is goed met Jessie.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Over 2 uur vinden ze hem ineens een lul, en Jorge geweldig. En over 24 uur is het weer anders.
Volksheld aan het werkquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:40 schreef cobain1994 het volgende:
Wat interesseert mij die nieuwkomers..
[ afbeelding ]
voornamelijk blackwork (wat dat ook moge wezen)quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:43 schreef ndid het volgende:
Jessie heeft niet het idee dat Dylan goed is met tatoeëren
Ik ook niet! Hij was net aan het oefenen op een stuk huid en op zichzelf. Dan mag je echt nog niet op een ander tatouerenquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:43 schreef ndid het volgende:
Jessie heeft niet het idee dat Dylan goed is met tatoeëren
Die is er voor dáár ook beter op gekleed.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:29 schreef chufi het volgende:
Mijn God iedereen is al verkocht aan Dylan ......
Soort van Rienkquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:41 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Mag van mij blijven,die andere lijkt mij een zeikerd.
Ja TimTim, jouw 'huis en haard' is dan ook zeer beperkt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:29 schreef freaky40 het volgende:
Tim vind het 'knap dat ie dat kan' huis en haard verlaten voor Utopia...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |