Juistquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:39 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Boyd 2 mag blijven, Jorge kan gelijk weer vertrekken, daaaaag
Dit lijkt me zo'n lieve jongenquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:39 schreef cobain1994 het volgende:
Lekker binnenkomertje..
[ afbeelding ]
Ze wil tattoosquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel heeft al een voorkeur lijkt me.
Even afwachten. Misschien overspeelt die Dylan zijn hand wel en gaan ze toch voor Jorgequote:Op woensdag 6 maart 2019 12:40 schreef Laysa het volgende:
Lekker onbeleefd van de groep om zo'n verschil in onthaal te hebben. Maar het verbaasd me niets.
Over 2 uur vinden ze hem ineens een lul, en Jorge geweldig. En over 24 uur is het weer anders.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Even afwachten. Misschien overspeelt die Dylan zijn hand wel en gaan ze toch voor Jorge
Die tatoeër man dan kan Chris gaan doeiiiiquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben voor degene die Shel of Chris naar huis stuurt... gewoon om de koppen van de rest.
Zodra ze door hebben dat hij tim-minded is, te bezien of ze dat op tijd door hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Even afwachten. Misschien overspeelt die Dylan zijn hand wel en gaan ze toch voor Jorge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |