abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 maart 2019 @ 10:36:19 #51
314007 Digi_Djeff
Better Call Saul!
pi_185492349
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 08:20 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]

Niet dezelfde game ;) We weten ook nog geen ptijs geloof ik, zal best een premium zijn.[..]
quote:
As most mobile games, Octopath Traveler: Champions of the Continent will be free to play with optional purchases. Interestingly, for a mobile game, there will not be multiplayer, this is an entirely single-player experience.
  Redactie Games zaterdag 9 maart 2019 @ 10:37:32 #52
181272 crew  Noppie2000
pi_185492368
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 10:36 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]

[..]

Thanks!
pi_185492830
Ja, voor Tetris99 moet je #1 eindigen :')
  zaterdag 9 maart 2019 @ 15:10:09 #54
134538 chansadres
Black & White
pi_185496576
In voorbereiding van Mario Maker 2, vandaag maar Super Mario Bros U Deluxe op Marktplaats opgepikt voor 25 euro. Ik amuseer me kostelijk komende tijd :7
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_185505670
quote:
17s.gif Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef 2dope het volgende:
Alle gekheid op een stokje, het ziet er wel weer heerlijk uit.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Want je had anders verwacht van Platinum games? en dan ziet er er EN zo uit en draait het waarschijnlijk ook nog eens soepel.
pi_185514433
Kun je eigenlijk iedere usb nes en snes controllers aansluiten op de Switch of moeten dat speciale zijn?
  zondag 10 maart 2019 @ 21:34:12 #57
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185528787
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games zondag 10 maart 2019 @ 21:37:24 #58
181272 crew  Noppie2000
pi_185528858
quote:
Zielige aflevering vond ik dat altijd, arme auto ;(

Wel tetten (of billen?) :7
pi_185530717
Zal nintendo ooit cdi spellen op de switch releasen of iedergeval remakes of blijft dat een natte droom? :')
pi_185531066
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 22:39 schreef ManianMan het volgende:
Zal nintendo ooit cdi spellen op de switch releasen of iedergeval remakes of blijft dat een natte droom? :')
Dat denk ik niet. Ze zijn niet door Nintendo gemaakt, niet door Nintendo uitgegeven en Nintendo en Philips zijn wat slecht uitelkaar gegaan na de SNES CD ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_185532200
Zit er nou echt geen headset aansluiting op die pro controller?
pi_185534983
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2019 22:52 schreef Aether het volgende:
[..]

Dat denk ik niet. Ze zijn niet door Nintendo gemaakt, niet door Nintendo uitgegeven en Nintendo en Philips zijn wat slecht uitelkaar gegaan na de SNES CD ;)
Het SNES cd project was toch met Sony?
En toen Nintendo te lastig deed zei Sony: Fuck this, we maken zelf wel een console.
pi_185535118
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:22 schreef SarCastro het volgende:
[..]

Het SNES cd project was toch met Sony?
En toen Nintendo te lastig deed zei Sony: Fuck this, we maken zelf wel een console.
Nintendo zocht ook samenwerking met Philips ivm de rechten die Sony in handen had mbt de software die voor dat systeem zou uitkomen.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Super_NES_CD-ROM

Uiteindelijk heeft Philips de rechten gekregen om games te (laten) ontwikkelen met Nintendo personages op de CDi
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 14:45:14 #64
138438 crew  Pizzakoppo
pi_185541686
Ik wil een Switch kopen maar heb nog een paar vragen die jullie hopelijk kunnen beantwoorden.

Overal zie ik de ¤320 bundel te koop staan en deze is met 32gb. Nou is mijn intentie om spellen fysiek te kopen maar is dit voldoende of komt er veel update gedoe bij kijken waardoor dit snel vol zit? Is het makkelijk uit te breiden middels een kaartje en is dit betaalbaar?

Hoe kwetsbaar is het apparaat? In het begin las ik veel verhalen over krassen e.d. hebben jullie screenprotectors ofzo?

Ten slotte, hoeveel voegt een pro controller toe? Ik was voornemens om de Switch vooral als handheld te gebruiken maar wellicht is het slim om de procon alsnog te kopen.
pi_185541853
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik wil een Switch kopen maar heb nog een paar vragen die jullie hopelijk kunnen beantwoorden.

Overal zie ik de ¤320 bundel te koop staan en deze is met 32gb. Nou is mijn intentie om spellen fysiek te kopen maar is dit voldoende of komt er veel update gedoe bij kijken waardoor dit snel vol zit? Is het makkelijk uit te breiden middels een kaartje en is dit betaalbaar?

Hoe kwetsbaar is het apparaat? In het begin las ik veel verhalen over krassen e.d. hebben jullie screenprotectors ofzo?

Ten slotte, hoeveel voegt een pro controller toe? Ik was voornemens om de Switch vooral als handheld te gebruiken maar wellicht is het slim om de procon alsnog te kopen.
1. Schrijfruimte is makkelijk en relatief goedkoop uit te breiden met een SD kaart, ik vind 32gb persoonlijk te klein.
2. Het apparaat is niet heel erg kwetsbaar als je er voorzichtig mee doet. Volgens sommigen hier is een screen protector niet eens nodig, ik vind het prettiger om zeker van mijn zaak te zijn d.m.v. een screen protector van een tientje.
3. Als je veel docked speelt is de pro controller in mijn optiek een must have, als je af en toe docked speelt dan moet je zelf die afweging maken. Hij speelt een stuk fijner maar hij is ook vrij prijzig.
  maandag 11 maart 2019 @ 14:53:35 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185541900
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik wil een Switch kopen maar heb nog een paar vragen die jullie hopelijk kunnen beantwoorden.

Overal zie ik de ¤320 bundel te koop staan en deze is met 32gb. Nou is mijn intentie om spellen fysiek te kopen maar is dit voldoende of komt er veel update gedoe bij kijken waardoor dit snel vol zit? Is het makkelijk uit te breiden middels een kaartje en is dit betaalbaar?

Hoe kwetsbaar is het apparaat? In het begin las ik veel verhalen over krassen e.d. hebben jullie screenprotectors ofzo?

Ten slotte, hoeveel voegt een pro controller toe? Ik was voornemens om de Switch vooral als handheld te gebruiken maar wellicht is het slim om de procon alsnog te kopen.
Een extra geheugen kaartje is wel aan te raden. Sommige fysieke games hebben grote updates. Ikzelf heb 128GB en die voldoet al twee jaar.

Een pro controller vind ik zelf erg fijn, maar als ik jou was zou ik het eerst aankijken met wat meegeleverd wordt (Joycon en de grip). Je kunt altijd later nog een pro controller kopen.

Een screenprotector vind ik onzin, maar niet iedereen is het daarmee eens. Meestal onhandige mensen die als een beest omgaan met hun apparatuur.

Alvast veel plezier met je Switch _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 11 maart 2019 @ 14:53:57 #67
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_185541912
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik wil een Switch kopen maar heb nog een paar vragen die jullie hopelijk kunnen beantwoorden.

Overal zie ik de ¤320 bundel te koop staan en deze is met 32gb. Nou is mijn intentie om spellen fysiek te kopen maar is dit voldoende of komt er veel update gedoe bij kijken waardoor dit snel vol zit? Is het makkelijk uit te breiden middels een kaartje en is dit betaalbaar?

Hoe kwetsbaar is het apparaat? In het begin las ik veel verhalen over krassen e.d. hebben jullie screenprotectors ofzo?

Ten slotte, hoeveel voegt een pro controller toe? Ik was voornemens om de Switch vooral als handheld te gebruiken maar wellicht is het slim om de procon alsnog te kopen.
32gb zit wel vrij vlot vol (al koop ik veel digitaal), maar uitbreiden gaat heel simpel met een SD kaartje, ik heb er een van 400gb ingepropt en dat speelt in mijn ervaring net zo soepel als op het interne geheugen. Prijzen van de kaartjes variëren uiteraard, maar bij vooral fysieke aanschaf heb je volgens mij geen enorme capaciteit kaart nodig.

Kwetsbaarheid, zelfde als poezenvanger: ik heb er een screenprotector opzitten, ook omdat ik er nog wel eens mee sleep. Die paar euro voor "het idee" is het wel waard voor mij.

Pro controller heb ik niet, speel toch meestal handheld.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 14:59:48 #68
138438 crew  Pizzakoppo
pi_185542059
Helder allemaal en heel tof voor de snelle reacties. Geheugen is dus gewoon universeel en geen gek Vita only Sony spul? Thanks!
pi_185542113
Gewoon standaard spul, dus niet achterlijk duur :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185542136
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Helder allemaal en heel tof voor de snelle reacties. Geheugen is dus gewoon universeel en geen gek Vita only Sony spul? Thanks!
Nee gelukkig niet :') Hier wat info als je jezelf wat meer in wil verdiepen:

https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/wiki/microsd
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 16:06:11 #71
138438 crew  Pizzakoppo
pi_185543879
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:03 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]

Nee gelukkig niet :') Hier wat info als je jezelf wat meer in wil verdiepen:

https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/wiki/microsd
Thanks, iig heel tof dat het allemaal zo makkelijk is met het geheugen!
pi_185545262
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik wil een Switch kopen maar heb nog een paar vragen die jullie hopelijk kunnen beantwoorden.

Overal zie ik de ¤320 bundel te koop staan en deze is met 32gb. Nou is mijn intentie om spellen fysiek te kopen maar is dit voldoende of komt er veel update gedoe bij kijken waardoor dit snel vol zit? Is het makkelijk uit te breiden middels een kaartje en is dit betaalbaar?

Hoe kwetsbaar is het apparaat? In het begin las ik veel verhalen over krassen e.d. hebben jullie screenprotectors ofzo?

Ten slotte, hoeveel voegt een pro controller toe? Ik was voornemens om de Switch vooral als handheld te gebruiken maar wellicht is het slim om de procon alsnog te kopen.
1. Ik koop mijn spellen ook fysiek, tot nu toe voldoed 32gb prima. SD kaartje kan je natuurlijk altijd nog kopen wanneer dit nodig is tzt en zijn prima te betalen.

2. Ik gebruik een screenprotector, en heb aan een binnenkant van mijn dock wat meubelviltjes geplakt tegen evt. krassen op met name de achterkant. Als je er normaal mee omgaat blijft je switch lang mooi, zeker met een screenprotector.

3. Pro Controller is wel een must imo. Zeker als je bijvoorbeeld Mario Kart ofzo met anderen wilt spelen, dan is een losse joy con gewoon waardeloos.

Overigens heb ik bij de Gamemania ook een bundel gezien met een screenprotector, een SD kaartje en een hoesje voor ¤350,-. Wellicht een aanrader als je toch een screenprotector en extra geheugen erbij wilt.
pi_185545290
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]

1. Ik koop mijn spellen ook fysiek, tot nu toe voldoed 32gb prima. SD kaartje kan je natuurlijk altijd nog kopen wanneer dit nodig is tzt en zijn prima te betalen.

2. Ik gebruik een screenprotector, en heb aan een binnenkant van mijn dock wat meubelviltjes geplakt tegen evt. krassen op met name de achterkant. Als je er normaal mee omgaat blijft je switch lang mooi, zeker met een screenprotector.

3. Pro Controller is wel een must imo. Zeker als je bijvoorbeeld Mario Kart ofzo met anderen wilt spelen, dan is een losse joy con gewoon waardeloos.

Overigens heb ik bij de Gamemania ook een bundel gezien met een screenprotector, een SD kaartje en een hoesje voor ¤350,-. Wellicht een aanrader als je toch een screenprotector en extra geheugen erbij wilt.
Ben het niet eens met 3 ik speel Mario kart gewoon op de joycons (en ik heb de pro )
  Forum Admin maandag 11 maart 2019 @ 17:25:29 #74
35723 crew  GGMM
pi_185545347
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:23 schreef Tailless het volgende:
[..]

Ben het niet eens met 3 ik speel Mario kart gewoon op de joycons (en ik heb de pro )
Ja, maar als je echt goed bent is een pro controller echt wel noodzaak.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_185545375
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]

Ja, maar als je echt goed bent is een pro controller echt wel noodzaak.
defenieer echt goed? Ben toch iemand die het niet slecht doet op toernoois. (Goed winnen is weer wat anders)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')