Kweenie, in die telefooncel klonk hij toch al behoorlijk bezopen en in de boot was het al niet veel beter.quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Allemaal gespeeld ..alsof een Donny na een halve fles bacardi (en die moest hij ter plekke nog verzinnen) al naar bed gaat ...![]()
Vandaag had hij het erover om morgen (woensdag) te vertrekken, maar ik zie het niet gebeuren ...quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:31 schreef snetje het volgende:
Nou poe ..ja ..jeetje ..Erik...Moe wordt je van die man ..jojo...
Geloof me ...ik heb hem met drank op heel anders gezien ...had hij nu echt gedronken dan was hij naast een Merel wakker geworden ...quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:30 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kweenie, in die telefooncel klonk hij toch al behoorlijk bezopen en in de boot was het al niet veel beter.
Niet de beste ouders tijdens de fles geven ...het kind vliegt alle kanten op als ze iets willen vertellen..quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:32 schreef Yaksa het volgende:
Het lijkt erop dat Jens nog steeds met handgebaren probeert uit te leggen wat er nou eigenlijk onder dat dekbed is gebeurd.
Kan natuurlijk ook dat Merel dacht: "Hier ga ik niet naast liggen vannacht". Vandaar dat ze de volgende ochtend ook gelijk naar Jessie toe ging om te vragen of hij de nacht wel goed was doorgekomen. Op zich een normale reactie van Merel. Je gaat niet bij iemand liggen na 3 zoentjes terwijl ie compleet bezopen is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Geloof me ...ik heb hem met drank op heel anders gezien ...had hij nu echt gedronken dan was hij naast een Merel wakker geworden ...
Ja eens iets anders als een Billy..
Ik begreep na het nalezen van de topics dat hij er weer zin in heeft om te gaan bouwen. Dus vooralsnog zie ik hem niet vertrekken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:36 schreef formule het volgende:
Erik is ongeloofwaardig als hij niet naar huis gaat, hij heeft gezegd : ik ga naar huis als ik niet op de bank zit.
Nou Erik
Weet je ik heb Jessie niet dronken gezien, maar misschien was ik even de hond uitlatenquote:Op woensdag 6 maart 2019 01:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook dat Merel dacht: "Hier ga ik niet naast liggen vannacht". Vandaar dat ze de volgende ochtend ook gelijk naar Jessie toe ging om te vragen of hij de nacht wel goed was doorgekomen. Op zich een normale reactie van Merel. Je gaat niet bij iemand liggen na 3 zoentjes terwijl ie compleet bezopen is.
Ze was ook niet vies van het zoenen..en nee je gaat niet gelijk bij iemand liggen na 3 zoentjes...Mylene in dit geval wel ..eerst onder de dekens bij Gerrit..die wilde niet en nu Jens...quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook dat Merel dacht: "Hier ga ik niet naast liggen vannacht". Vandaar dat ze de volgende ochtend ook gelijk naar Jessie toe ging om te vragen of hij de nacht wel goed was doorgekomen. Op zich een normale reactie van Merel. Je gaat niet bij iemand liggen na 3 zoentjes terwijl ie compleet bezopen is.
O, heb ik gemistquote:Op woensdag 6 maart 2019 01:38 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik begreep na het nalezen van de topics dat hij er weer zin in heeft om te gaan bouwen. Dus vooralsnog zie ik hem niet vertrekken.
Klopt, je hebt inderdaad een paar scenes gemist.quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:40 schreef formule het volgende:
[..]
Weet je ik Jessie niet dronken gezien, maar misschien was ik even de hond uitlaten
En weet je ik heb geen hondquote:Op woensdag 6 maart 2019 01:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Klopt, je hebt inderdaad een paar scenes gemist.
Ach, mensen gaan ook wel eens naar het toilet.quote:
Rechts ligt zijn hoofd, links zijn benen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:45 schreef snetje het volgende:
Wat is nu voor en achter bij Gerrit?...
[ afbeelding ]
U heeft ook een aantal scenes gemist, vermoedelijk vanwege uw (oude) computer.quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Klopt, je hebt inderdaad een paar scenes gemist.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:47 schreef snetje het volgende:
En Shelley ligt hier nog steeds naast???...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
U heeft ook een aantal scenes gemist, vermoedelijk vanwege uw (oude) computer.
Zoals u reeds eerder zelf gemeld heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:50 schreef snetje het volgende:
[..]Ja, was het maar zo'n feest. Insomnia daar hebben ze in uto2 geen last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk voor Shelley om daarbij te liggen....Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
25 kilo eraf en ze is er weer.quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:58 schreef snetje het volgende:
De knap beledigde DIVA ...en ja Merel ...er mogen echt wel wat kilo's af...
[ afbeelding ]
Je mag je mondje paraat hebben maar het oog wil ook wat ...niet alles is te camoufleren met een panter printje...
quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:50 schreef snetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op woensdag 6 maart 2019 02:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Ik weet nu ook hoe je een spoiler kunt makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 02:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
quote:Op woensdag 6 maart 2019 02:07 schreef formule het volgende:
[..]
Ik weet nu ook hoe je een spoiler kunt makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
Merel was een mooie vrouw ..nu is het een beledigend vretend mormel ..ik heb mooiere foto's van haar gezien...quote:Op woensdag 6 maart 2019 02:05 schreef formule het volgende:
[..]
Dat vond ik niet ok dat Jessie dat zei, Merel is een mooie vrouw
Kleine stapjes maken grote stappen...quote:Op woensdag 6 maart 2019 02:14 schreef formule het volgende:
[..]
Ik weet het is een klein dingentje , maar voor mij een grote overwinning
quote:Op woensdag 6 maart 2019 02:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Kleine stapjes maken grote stappen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 02:17 schreef formule het volgende:
[..]Jou posten zijn voor mij eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
Nu we toch onder ons zijn, wat vindt je van de regie die steeds de SL's gebruikt om ons buitenspel te zetten ?quote:
En de 14e staat nu te tetterenquote:Op woensdag 6 maart 2019 05:18 schreef formule het volgende:
Adriaan heeft 13 persoonlijkheden, zegt hij zelf
Wees maar blij dat je geen microfoon met je mee draagt, vooral niet onder je slokdarmquote:Op woensdag 6 maart 2019 05:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Doe het geluid maar uit bij A3aan, wat 'n vieze vreter met dat gesmak
Ik hoop 'n vette rekening voor de bakkerij (met dank aan Jessie)quote:Op woensdag 6 maart 2019 05:51 schreef formule het volgende:
Adriaan vraagt zich af wat er binnen komt vandaag
Jessie verkoopt de hele bakkerij met winstquote:Op woensdag 6 maart 2019 05:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop 'n vette rekening voor de bakkerij (met dank aan Jessie)
Ja . Ik wacht ook altijd tot het wat later is en er meer utopianen wakker zijn ipv alleen Adje en Jessie. Heb niet zoveel met Jessie.quote:Op woensdag 6 maart 2019 06:44 schreef formule het volgende:
Ik schaam me echt niet voor al die post, er is niemand
Het is de enige waar ik af en toe om kan lachen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:01 schreef Poezewoes het volgende:
Vind Jens echt een raar joch, niet te vertrouwen!
Ja en een een paar dagen geleden mondeling aan Gerritquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:01 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wiebelhoofd heeft z'n joert aandelen aan Sheldel gegeven?
Ik mag dat ventje nietquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is de enige waar ik af en toe om kan lachen.
O.K. thanks.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja en een een paar dagen geleden mondeling aan Gerrit
Die moet voor zijn eigen bestwil echt naar huis worden gestuurd....quote:
Dat pad is nog steeds het stenen pad waar ze meteen na de start al mee zijn begonnen?quote:
Ze hebben er vorige week weer een lading stenen b ij gekregen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat pad is nog steeds het stenen pad waar ze meteen na de start al mee zijn begonnen?
Lolquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben er vorige week weer een lading stenen b ij gekregen.
Het is inderdaad nog steeds niet helemaal af.
Het lijkt er op dat ze daar helemaal niets goed afmakenquote:
Een golfbaanquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat ze daar helemaal niets goed afmaken![]()
ZIjn ze nu al met de golfbaan bezig is er nog geen douche of fatsoenlijk warm stromend water in de binnen. Maar een afwasmachine hebben ze dan wel weer
Nee nee, Jessie wil echt een golfbaan daar. Hij heeft al een golfclub of stick hoe noem je zo dingquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Een golfbaanDat klinkt wel als strikt noodzakelijk ja.
Midgetgolf denk ik, dat zou nog kunnen wellicht?
Ok, dat schiet dan lekker opquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nee, Jessie wil echt een golfbaan daar. Hij heeft al een golfclub of stick hoe noem je zo ding
Schijnt er al te wezen. Stond bij de post.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:22 schreef Dotteke het volgende:
Die erik lult ook met twee monden zeg, de hele tijd zegt hij dat hij niets tegen Tim heeft en goed met hem kan opschieten.
Nu praat hij dat het tijd wordt dat hij naar huis gaat. Hij heeft mij om hulp gevraagd maar hij heeft zelf hulp nodig als hij thuis is
JEssie heeft een koffiebrander besteld, hoor ik dat nu goed?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:22 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Schijnt er al te wezen. Stond bij de post.
Jessie denkt in het groot en brengt het in het klein nog niet klaarquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, dat schiet dan lekker op![]()
Maar zo groot is het er toch helemaal nietAfslagrange zou wellicht kunnen met veel netten dan om de balletjes binnenboord te houden
quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nee, Jessie wil echt een golfbaan daar. Hij heeft al een golfclub of stick hoe noem je zo ding
Hoorde ik het toch goed.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:22 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Schijnt er al te wezen. Stond bij de post.
Jointquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:
Met teveel aan drank op veranderd hij in Donnie begrijp ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar zie ik Jessie eerder voor aan om te pakken
Tja je moet toch die vislucht kunnen maskerenquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Shelley spuit even een halve fles parfum leeg.
Zag je het ook? Volgens mij nog niet eens van haar zelf. Stinkt nu een uur in de windquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Brutaal wijf, om zomaar spullen van anderen te pakken, zouden ze bij haar eens moeten doen. Naar huis met haar. Gun ik Gerrit wel, zij naar huis en zijn andere ex met Jens.....kijken hoe Gerrit dan met de stress omgaat, die voelt zich nu “het mannetje” daarquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Denk niet dat Shelley zoveel invloed nog op hem heeftquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:48 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Brutaal wijf, om zomaar spullen van anderen te pakken, zouden ze bij haar eens moeten doen. Naar huis met haar. Gun ik Gerrit wel, zij naar huis en zijn andere ex met Jens.....kijken hoe Gerrit dan met de stress omgaat, die voelt zich nu “het mannetje” daar
Hij heeft nu een nieuw doelquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:52 schreef Dotteke het volgende:
Adje zo maar niet aan het bakken vandaag, is hij er nu echt mee gestopt?
Hoe die hersens van Tim werken? Erik heeft gezegd zich er niet mee te bemoeien.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:51 schreef pollewop77 het volgende:
Een oudere vrouw voor Erik zegt Tim en aangezien Erik een maatje van mij is gaat ie wel een goed woordje voor mij doen![]()
Hij leeft echt in een waan
Gisteren ging Shelley nogquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:50 schreef pollewop77 het volgende:
Tim denkt dat Christel naar huis gaat, en dat er een oudere vrouw naar binnen komt
Buiten dat, hij weet verdomd goed dat ie uitgespeeld isquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hoe die hersens van Tim werken? Erik heeft gezegd zich er niet mee te bemoeien.
nee joh, hij gaat niet naar huis!quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:55 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Buiten dat, hij weet verdomd goed dat ie uitgespeeld is
Zou ik ook doen denk ik,quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:54 schreef Bramenstruik het volgende:
Misschien wil een van nieuwen wel wat met de bakkerij doen, ik hoop het, vond het wel geinig
Was toch een onbegonnen verhaallijn.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:52 schreef Dotteke het volgende:
Adje zo maar niet aan het bakken vandaag, is hij er nu echt mee gestopt?
Dat is het doel van Alpe d'huezquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:55 schreef Jemoederniet het volgende:
Adriaan wil 6 keer de berg op fietsen, 136 km totaal, maar hij heeft het nog nooit gedaan.
Denk dat ie blij mag zijn als het één keer lukt.
quote:
Nee maar hij, denkt dat met zijn “ex” en Shelly verhaallijntjes rondom hemquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:50 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk niet dat Shelley zoveel invloed nog op hem heeft
quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:56 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen denk ik,
Snap niet dat Mylene daar niet mee aan de slag gaat. Ze hoeft toch niet persé broden te bakken ofzo maar iets leuks voor op de markt of evenementen. Of iets wat makkelijker te versturen is. Heeft ze meteen een doel, terwijl ze nadenkt over haar eigen doelen
Of Shelley ook, ze houdt best van koken. Ga de komende tijd eens in die bakkerij werkend dan in plaats van zeuren over dat het allemaal niet eerlijk is
Mission failed, ik vond haar binnenkomst wel leuk maar daarna was het verhaal al snel overquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
[..]
Nee maar hij, denkt dat met zijn “ex” en Shelly verhaallijntjes rondom hem
Gecreëerd worden en voelt zich heel wat.
brood idd niet, maar luxe koekjes of cakes, taarten welquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was toch een onbegonnen verhaallijn.
Een brood voor ¤3 en dan 2 x per week kan je ze afhalen (volgens hun site)
Mensen doen dat niet zonder het terrein op te mogen, je zag er voor de show soms 1 binnenkomen, de rest blijft buiten de poort.
En versturen voor ¤3 is helemaal onmogelijk.
Vlak Geile Gerrit niet uit met zijn ik heb de silo gebouwdquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De 3 grootste opscheppers zijn aan het scheppen.
Die foto ookquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Shelley haar nieuwe project.
Eens, nu met Jens, is nu niet echt een stelletje waarvan je denkt, “oh wat lief”quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:59 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Mission failed, ik vond haar binnenkomst wel leuk maar daarna was het verhaal al snel over
Klopt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
brood idd niet, maar luxe koekjes of cakes, taarten wel
Met hulp van Hiske.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt.
En eergisteren heeft hij best veel taarten gebakken.
Waren allemaal nog besteld idd, die wilde hij nog wegwerken en daarna maar een paar dagen in de bakkerij werken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt.
En eergisteren heeft hij best veel taarten gebakken.
Met jouw lippies eropquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Shelley het al doorverteld aan Merel dat Jessie dat had gezegd van dat overgewicht gisteren?quote:Op woensdag 6 maart 2019 02:05 schreef formule het volgende:
[..]
Dat vond ik niet ok dat Jessie dat zei, Merel is een mooie vrouw
Mag hopen dat Shelley eens probeert om haar mond te houdenquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Heeft Shelley het al doorverteld aan Merel dat Jessie dat had gezegd van dat overgewicht gisteren?
Moet hij toch echt ook op een racefiets gaan trainen en niet alleen op een hometrainer.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:57 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat is het doel van Alpe d'huez
Ik denk dat het Adje wel lukt. Sportieve uitdagingen gaat ie nooit uit de weg
Dat zal vast wel gaan gebeuren, maar ja een racefiets in Utopia...quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:05 schreef goldback het volgende:
[..]
Moet hij toch echt ook op een racefiets gaan trainen en niet alleen op een hometrainer.
Hij onderschat het,moet echt goed en veel trainen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat zal vast wel gaan gebeuren, maar ja een racefiets in Utopia...
We zullen het gaan zien
Ik geloof het meteen, ex was wielrenner (amateur) dus ik weet hoeveel training er in gaat zitten en hoe zwaar het isquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:08 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Hij onderschat het,moet echt goed en veel trainen.
Heb het zelf gedaan en geloof me het is best zwaar.
student hé dus verheven boven het plebs onze moneymaker.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:08 schreef spapaars het volgende:
Het is toch raar dat ze accepteren dat die Gerrit geen reet doet daar.
Hij heeft helemaal niets, geen enkel project.
Hij maakt toch niks af uiteindelijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:09 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik geloof het meteen, ex was wielrenner (amateur) dus ik weet hoeveel training er in gaat zitten en hoe zwaar het is
Dat weten ze zelf nog niet geloof ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:10 schreef spapaars het volgende:
Wat zijn ze aan het graven?
Een rotonde zoals ze in 1 hadden?
Intellectueel verheven voelt hij zich wel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:10 schreef goldback het volgende:
[..]
student hé dus verheven boven het plebs onze moneymaker.
oh ik dacht de fundering voor 'n mausoleum voor Jessiequote:Op woensdag 6 maart 2019 09:10 schreef spapaars het volgende:
Wat zijn ze aan het graven?
Een rotonde zoals ze in 1 hadden?
Adje? Op heel veel vlakken heb je gelijk maar sportief gezien denk ik dat hij dat wel doet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:10 schreef goldback het volgende:
[..]
Hij maakt toch niks af uiteindelijk.
Waarom heeft hij puber kleding aan?quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessy de TuinArchitect weet het allemaal weer zo goed, alsof die Martin Veltkamp is
Parijs is nog ver!quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:11 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Adje? Op heel veel vlakken heb je gelijk maar sportief gezien denk ik dat hij dat wel doet.
Naäpen van Jens, wat Jens kan, kan ik beterquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:11 schreef goldback het volgende:
[..]
Waarom heeft hij puber kleding aan?
haha kinderlijk dus.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Naäpen van Jens, wat Jens kan, kan ik beter
Dan vooral doorgraven, zo diep als mogelijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
oh ik dacht de fundering voor 'n mausoleum voor Jessie
"En daar vanuit een keus maken".... het is zo slecht bedacht en omschreven. Op zn Shell'squote:Op woensdag 6 maart 2019 09:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor,hij droeg zoiets al voordat die midget erin zat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ze lopen beide voor lulquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:15 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Nee hoor,hij droeg zoiets al voordat die midget erin zat.
Jessie droeg dit al toen hij pas binnen was. Wel met een donkere korte broek.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
het zal wel vind het kinderlijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Jessie droeg dit al toen hij pas binnen was. Wel met een donkere korte broek.
Fietsenquote:
Boer met kiespijn.quote:
op naar de volgendequote:Op woensdag 6 maart 2019 09:32 schreef DKUp het volgende:
Daarentegen lacht ons Myleentje niet meer, Jensie geclaimd dus de nieuwigheid is daar ook wel vanaf.
Geef die etensresten aan de kippen/varkenquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:25 schreef schizolientje het volgende:
inderdaad, je weet toch dat er geen etensresten in de vaatwasser mogen. Luie varkens zijn het
Dat zal toch zijn dubbelrol zijn mag ik hopenquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:41 schreef Giggio het volgende:
tssss... jens ook een valse bitch
gaan ze nu proberen timoteef in een beter daglicht te zetten zodat deze infantiele lofferbooi kan blijven?
pleurt toch op
die speelt volgens mij geen dubbelspel meer hoor,het is gewoon een valse nicht.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:42 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat zal toch zijn dubbelrol zijn mag ik hopen
Fixed; sjell brabbeltaaltjequote:Op woensdag 6 maart 2019 09:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Sjellie vindt het schijnheilig dat Tim een week voor de stemmingen gaat straten.
Zij is ook opeens gaan straten, maar vindt dat niet schijnheilig van zichzelf.
Zij wilT gewoon laten zien dat ze het ook kan.
Ik ben er nog niet uit, maar vals is ie sowiesoquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:44 schreef krabje het volgende:
[..]
die speelt volgens mij geen dubbelspel meer hoor,het is gewoon een valse nicht.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:44 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit, maar vals is ie sowieso
Mensen daar oordelen over anderen. Maar als ze het zelf ook doen is alles ineens ok... snap er niks vanquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Sjellie vindt het schijnheilig dat Tim een week voor de stemmingen gaat straten.
Zij is ook opeens gaan straten, maar vindt dat niet schijnheilig van zichzelf.
Zij wil gewoon laten zien dat ze het ook kan.
Ze noemt o.a.:quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:44 schreef MariaElena2018 het volgende:
Shelly noemt iemand op die binnen moet komen met kwaliteiten die zij 101% mist
Sow kwam hard aanquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt hè, ik wil 'm eigenhandig wel de nek om draaien![]()
Sorry gemist, wat deed Ger?quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt hè, ik wil 'm eigenhandig wel de nek om draaien![]()
Wat denk je van dat gemaakte toneelstukje van Gerritquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik haat het gemaakte vrolijke van Hiske
Ik wilde het net typenquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik haat het gemaakte vrolijke van Hiske
Mooi he,quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:45 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze noemt o.a.:
Harde werkers, leuke mensen.
Mensen die weten wat ze willen.
Iemand die dingen niet doorlult.
En voor mij.... hebbertquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:48 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik wilde het net typen![]()
Ze denken allemaal dat er 2 vrouwen binnenkomen van boven de 30
Ik hoop op twee lekkere adonissen voor mij
Echt pffffffffquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat denk je van dat gemaakte toneelstukje van Gerrit
Die zouden ze moeten oppakken en over de poort gooien. Ga daar maar verder met je gezeur. Iets anders heeft ze namelijk niet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:57 schreef Dotteke het volgende:
Hiske is nu al benieuwd op wie Tim gaat stemmen, de nieuwe paspoorthouders zijn nog niet eens binnen.
Vind dit ook nooit zo leuk die vier dagen eigenlijk. Dat gezeik en geslijm enzo. Zeker nu met Tim blerghquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:57 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben constant aan het wisselen van stream. Ik word gek van dat gezeur over de stemming en de nieuwen en bla bla bla.
Goedkope tv voor de Febo.
Ik krijg de indruk dat Hiske vooral hard gaat praten en zo gemaakt vrolijk enthousiast doet, als ze een opdracht van de febo moet uitvoeren. Er klinkt sarcasme in door. In dit geval het klaarmaken van slaapplaatsen voor de nieuwen. Is ook voor het eerst, anderen moesten zelf maar een plekje zoeken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:56 schreef ThunderBitch het volgende:
Het is dus ook de bewoners opgevallen dat Hiske irritant hard praat tegenwoordig.
Zo irritant. Hoorde net Jessie daar een opmerking over maken, en terecht.
Eerst moest je met je hoofd in de boxen kruipen om haar te horen praten, nu gilt ze als een viswijf.
Klopt, maar het beroerde is, het is niet meer 4 dagen. Ik ben al suf geluld door die gasten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:58 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Vind dit ook nooit zo leuk die vier dagen eigenlijk. Dat gezeik en geslijm enzo. Zeker nu met Tim blergh
Maar goed, nog ff volhouden
Nee, het is echt zo nietszeggend figuurtje, ik had veel meer van haar verwacht in het begin.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die zouden ze moeten oppakken en over de poort gooien. Ga daar maar verder met je gezeur. Iets anders heeft ze namelijk niet.
Snap je helemaalquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar het beroerde is, het is niet meer 4 dagen. Ik ben al suf geluld door die gasten.
Meestal wel.quote:
Ik vind die hele periode van twee weken voor en twee weken na de stemming niet veel aan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:57 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben constant aan het wisselen van stream. Ik word gek van dat gezeur over de stemming en de nieuwen en bla bla bla.
Goedkope tv voor de Febo.
Ze is al een kleinkind zo blij dat ze niet op die bank zit, had ze dat wel gezeten hadden we een heel andere His gezienquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:59 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat Hiske vooral hard gaat praten en zo gemaakt vrolijk enthousiast doet, als ze een opdracht van de febo moet uitvoeren. Er klinkt sarcasme in door. In dit geval het klaarmaken van slaapplaatsen voor de nieuwen. Is ook voor het eerst, anderen moesten zelf maar een plekje zoeken.
Dat had ik ook. Ik dacht, iemand die wat richting kan geven in gesprekken en echt neutraal is, maar het tegenovergestelde is het geval. Ik heb me wel vaker vergist in die lui, maar dat is alleen maar gezond.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, het is echt zo nietszeggend figuurtje, ik had veel meer van haar verwacht in het begin.
Ze is kleurloos en mening loos
Achter mensen hun rug weet ze samen met Chris genoeg te vertellen maar verder....
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:02 schreef spapaars het volgende:
Als je hem zo ziet zitten, was de nood toch zo hoog dat een meisjeshand hem afgelopen nacht mocht helpen met lozen.
[ afbeelding ]
Yep, en daarom zijn die gesprekken nog saaier, want alles hebben we al een keer gehoord.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind die hele periode van twee weken voor en twee weken na de stemming niet veel aan.
De bewoners zijn hun zelf niet, weinig tot geen akties, alleen gezeur over de stemmingen wie moet blijven wie er omgekocht wordt en wie degene naar huis stuurt
Deze ronde kan je al invullen hoe het gaat, bijna alle Utopianen willen Tim weg, keuze voor de nieuwe makkelijk gemaakt
quote:
In de kern is ze wat mij betreft niet eerlijk, want ze geeft nooit haar mening, maar heeft het wel altijd over de anderen. Zo onecht en eigenlijk oneerlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:05 schreef spapaars het volgende:
Hiske is best ok, maar ze moet gewoon niet de moederrol spelen.
Dat snapt ze nietquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:07 schreef Setje72 het volgende:
Dat Shel niet boos is op Fran...door haar zit ze op de bank
En Franny vraagt net aan Sherry dat als Tim naar huis gaat of ze dan bij haar komt wonenquote:
Doeiiii Timquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Franny vraagt net aan Sherry dat als Tim naar huis gaat of ze dan bij haar komt wonen
en Sherry reageert met JA![]()
Wie zal het zeggen. We hebben er al misschien 2 in de kast zitten. Die komen er misschien uit. Denk het het niet, maar zou wel een andere dimensie geven aan het geheel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:08 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor de blije homo en de transgender.
#bingo
Zal lotus een zorg zijn nu ze is gelukkig met mikequote:Op woensdag 6 maart 2019 10:10 schreef pollewop77 het volgende:
Frennie: Lotus heeft gezegd dat we alles moeten delen, dus what's mine is yours
Nou Shel, pak Tim
Hoe ze de fetakaas met dat grote mes open maakt, is vragen om ongelukken. Van de week schoot ze al uit met dat mes toen ze een blikje wilde openen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:07 schreef pollewop77 het volgende:
Shel vreet gewoon ff dat hele stuk fetakaas op
En toch........dacht ik dat van meerdere daar, maar kan gewoon zijn dat ze wat vrouwelijke trekjes hebben........had het bij Bas, bij Adriaan en bij Jessie ook.......ook dat vrouwelijke zitten met de benen over elkaar.......quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:02 schreef spapaars het volgende:
Als je hem zo ziet zitten, was de nood toch zo hoog dat een meisjeshand hem afgelopen nacht mocht helpen met lozen.
[ afbeelding ]
Shelley heeft toch niet op haar gestemd?quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:07 schreef Setje72 het volgende:
Dat Shel niet boos is op Fran...door haar zit ze op de bank
De meeste mensen denken dat Jensie biseksueel is. Myleentje lijkt te doen alsof in haar interview voor haar deelname.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen. We hebben er al misschien 2 in de kast zitten. Die komen er misschien uit. Denk het het niet, maar zou wel een andere dimensie geven aan het geheel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |