Bij Jessie is dat ook in zijn gepraat constant, zgn met een grap. Wie weet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toch........dacht ik dat van meerdere daar, maar kan gewoon zijn dat ze wat vrouwelijke trekjes hebben........had het bij Bas, bij Adriaan en bij Jessie ook.......ook dat vrouwelijke zitten met de benen over elkaar.......
Ik zou mij bescheuren als het Christel zelf is die zou moeten gaan...quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:14 schreef pollewop77 het volgende:
Christel is helemaal overtuigd dat Tim gaat
Wijze woorden van Lotus : In elk geintje zit een seintje..quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij Jessie is dat ook in zijn gepraat constant, zgn met een grap. Wie weet.
Het is dat ik echt graag wil dat Tim naar huis gaat...quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou mij bescheuren als het Christel zelf is die zou moeten gaan...
Dat is zoals het daar gaat. Zelfverzekerd doen, of je dat gelooft of niet. Geen zwakte en onzekerheid laten zien.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:14 schreef pollewop77 het volgende:
Christel is helemaal overtuigd dat Tim gaat
Maar Franny wel op Sherryquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Shelley heeft toch niet op haar gestemd?
Ja.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben wel benieuwd naar die twee nieuwen.............
Dat is ook weer waar.......quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
En dan afwachten wie wel door de febotest is gekomen (Die blijft) en wie net niet (Die gaat)
Doelloze mensen aan één tafel.....quote:
En wat is het doel van Merel?quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Doelloze mensen aan één tafel.....
Edit:Op Merel na
Die is tenminste nog bezig met geld te verdienen voor de BV..............quote:
Met andere woorden "Het goede doel zijn zij zelf".quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:26 schreef Jemoederniet het volgende:
Mylene... we verkopen wel kleding met daaraan gekoppeld het goede doel voor vrouwen en kinderen, WRTW, maar we schenken geen geld daaraan.
Merel.... we vragen nu alleen aandacht voor het probleem. We kunnen nu geen geld aan het goede doel geven terwijl we 20 duizend in de min staan.
Ik zou Chris of Shelly prima vindenquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:16 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Het is dat ik echt graag wil dat Tim naar huis gaat...
Yeah right... net als Jessie zeker!? Zal echt wel meevallen. Ze is zo lui als een luipaard. Ze wilde niet zo door Mike genoemd worden, die dat toen een keer tegen haar zei.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die is tenminste nog bezig met geld te verdienen voor de BV..............
Zijn de meningen dan over verdeeld.........quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yeah right... net als Jessie zeker!? Zal echt wel meevallen. Ze is zo lui als een luipaard. Ze wilde niet zo door Mike genoemd worden, die dat toen een keer tegen haar zei.
Jammer dat hij dat niet gewoon gedaan heeft, want dat past beter bij haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop