Nice. Leuke plek wel inderdaad, dat Hönigterrein.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:07 schreef drexciya het volgende:
Gisteren met mijn broer naar Nevel geweest; men had een paar nieuwe bieren uitgebracht; Gloed en Rust. De nieuwe bieren geproefd en vervolgens wat flessen ingeslagen. Ik zag daar ook wat flessen van de Duitse Kemker bouwerij; dat kom je niet vaak tegen. Vervolgens door naar Stoom, en daar wat gegeten en wat Oersoep bieren op. Woolly Mammoth, een zware Saison met Kamille, die gevaarlijk makkelijk wegdrinkt. En een aantal alleen op-tap bieren met flink wat Brett (Innoculate B en Gold Rush).
Kemker ingeslagen? Vind ik echt een fantastische brouwerij, alleen maar topbierquote:Op zondag 31 maart 2019 12:07 schreef drexciya het volgende:
Gisteren met mijn broer naar Nevel geweest; men had een paar nieuwe bieren uitgebracht; Gloed en Rust. De nieuwe bieren geproefd en vervolgens wat flessen ingeslagen. Ik zag daar ook wat flessen van de Duitse Kemker bouwerij; dat kom je niet vaak tegen. Vervolgens door naar Stoom, en daar wat gegeten en wat Oersoep bieren op. Woolly Mammoth, een zware Saison met Kamille, die gevaarlijk makkelijk wegdrinkt. En een aantal alleen op-tap bieren met flink wat Brett (Innoculate B en Gold Rush).
Vond hun IPA op blik wel tof eigenlijk, veel High Wire en Cannonball gedronken 2 zomers terugquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:45 schreef Seul het volgende:
Geen groot gemis: behalve hun collab met Verdant toch geen noemenswaardige bieren in portfolio...
Die Whiplash is echt top!!!quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:29 schreef Seul het volgende:
Lunch - biertje d'rbij. Whiplash was geweldig.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |