Is geen sport.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:06 schreef Zipportal het volgende:
En dan begint de F1 ook binnenkort. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Je kunt dit Real niet vergelijken met Real van de afgelopen jaren. Wel op aarde blijven hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:04 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Is toch zo.
Real heeft 4 van de 5 CL's gewonnen en de laatste 3 achter elkaar.
Juventus, Bayern, Liverpool, Atletico. Niemand lukte het.
twitter:ED_Regio twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 23:07:05Eredivisie doet op UEFA-lijst uitstekende zaken na historische zege Ajax in Madrid https://t.co/q4cBnKC6X4 https://t.co/fbv314iPa9 reageer retweet
Als je serieus denkt dat Ajax over twee wedstrijden kan winnen van City of PSG dan zitten er wel wat draadjes los ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:06 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Jij vindt van niet?[..]
Oude overschatte team
Maxquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:06 schreef Zipportal het volgende:
En dan begint de F1 ook binnenkort. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Ajax heeft net Real met 1-4 eruit geknikkerd, maar Tottenham is een maat te groot. Ok.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tottenham, Atletico en Bayern acht ik toch een maatje te groot. Bayern is aardig in vorm aan het geraken.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:07 schreef HoddToward het volgende:
[..]
Je kunt dit Real niet vergelijken met Real van de afgelopen jaren. Wel op aarde blijven he
Wat zeiden jullie 2 weken geleden?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:07 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als je serieus denkt dat Ajax over twee wedstrijden kan winnen van City of PSG dan zitten er wel wat draadjes los ja.
Twee helften zijn nooit hetzelfde, twee wedstrijden ook niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ajax heeft net Real met 1-4 eruit geknikkerd, maar Tottenham is een maat te groot. Ok.
Engelse clubs liggen Ajax wel. PSG geen idee, maar goed, feit is dat Ajax bij de beste acht ploegen van Europa zit.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:07 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als je serieus denkt dat Ajax over twee wedstrijden kan winnen van City of PSG dan zitten er wel wat draadjes los ja.
Ja, maar ik heb zo een gevoel dat dat niet helemaal bij je gaat aankomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:05 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Kan je beargumenteren waarom je denkt van niet?
Zonder Ramos en Ronaldo zeker, maar je moet het wel doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:07 schreef HoddToward het volgende:
[..]
Je kunt dit Real niet vergelijken met Real van de afgelopen jaren. Wel op aarde blijven he
Ehm, ik zei niks?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:08 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
[..]
Wat zeiden jullie 2 weken geleden?
Ik ben benieuwd naar je argumentenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zo een gevoel dat dat niet helemaal bij je gaat aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |