Ja dat ook, helemaal in de randstad is iedereen meteen in paniek als er ook maar een sneeuwvlok valtquote:
Sneeuwde het maar vijf weken geleden, was ik misschien iets minder hard gevallenquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat ook, helemaal in de randstad is iedereen meteen in paniek als er ook maar een sneeuwvlok valt
Ja! Ze hebben het echt flink geupgrade geloof ik. Maar hoor ze overdag niet dus denk dat ze dan werken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:42 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik zit ook gewoon nog in mn badjas
Zijn je onderburen al uitgeklust inmiddels?
Fijn dat ze klaar zijn en dat is wel slim en een goede wraak hahaquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja! Ze hebben het echt flink geupgrade geloof ik. Maar hoor ze overdag niet dus denk dat ze dan werken.
Heb ze nog niet gesproken.
Maar na Thailand neem ik wraak want dan laat ik hier een nieuwe badkamer plaatse
Mwuahahahahah
Ja wachten totdat zij alles helemaal klaar hebben en schoon en dan kom ik :pquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:46 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Fijn dat ze klaar zijn en dat is wel slim en een goede wraak haha
Wellicht.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sneeuwde het maar vijf weken geleden, was ik misschien iets minder hard gevallen
Luiquote:
Kloptquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht.
Kan met ijs/sneeuw ook een lelijke smak maken.[..]
Lui
Not ashamedquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht.
Kan met ijs/sneeuw ook een lelijke smak maken.[..]
Lui
Nee hoor niet altijd......quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat altijd zo?
Want anders zeg ik, neem het er van
Nee:P Had 14 feb mijn laatste werkdag. Sindsdien zo luiquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat altijd zo?
Want anders zeg ik, neem het er van
Mwah de motivatie voor het sporten nog niet gevondenquote:
Succesquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga mezelf even naar buiten schoppen nu het nog droog weer is......#teamlui
Pastaquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah de motivatie voor het sporten nog niet gevonden
Wel alvast de pastasaus voor vanavond gemaakt
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:18 schreef Sarabi het volgende:
Deze:
https://www.lekkerensimpel.com/pasta-met-garnalen-en-paprika/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |