Weet niet precies wanneer het was, maar het heeft een aantal keer in maart & april nog gevroren en gesneeuwd. Maar hopelijk is dat dit jaar niet het geval uiteraardquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat het zo laat nog zo koud is geweest?
Oh zo, ja dan kan ik mijn bijbaantje bij de Efteling ook wel noemenquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar in airco werk je niet in 35 graden natuurlijk
Ik heb 2 jaar terug op het strand toen ik daar werkte een lichte zonnesteek opgelopen. Was het 25+ dacht ik. Is niet goed hoor
Sting-operationquote:
Laat maar komen hoorquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja lullig voor jullie maar als het de komende week nou min tien wordt met veel sneeuw en hagel is het wel leuk dat ik weg ga ja
Ik hoop het ook niet nee. Wil weer wat vaker kunnen motorrijden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:29 schreef STING het volgende:
[..]
Weet niet precies wanneer het was, maar het heeft een aantal keer in maart & april nog gevroren en gesneeuwd. Maar hopelijk is dat dit jaar niet het geval uiteraard
Ik heb wel eens mijn verjaardag (begin april) gevierd met een sneeuwstorm. Ook wel eens een hittegolf gehad.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat het zo laat nog zo koud is geweest?
Luik bastenaken luik 2016 half april was in de sneeuwquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:29 schreef STING het volgende:
[..]
Weet niet precies wanneer het was, maar het heeft een aantal keer in maart & april nog gevroren en gesneeuwd. Maar hopelijk is dat dit jaar niet het geval uiteraard
Why not both?quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:54 schreef Sarabi het volgende:
Huishoud to do lijstje is klaar
Zal ik gaan lezen of na maanden weer eens de Switch aan zetten.
Hier videoland aanzwengelen......quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:54 schreef Sarabi het volgende:
Huishoud to do lijstje is klaar
Zal ik gaan lezen of na maanden weer eens de Switch aan zetten.
Wat ga je kijken?quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier videoland aanzwengelen......
's avonds is die keuze wel makkelijker, eerst gamen, daarna lezenquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar wat als eerste....allebei tegelijkertijd lukt me niet
Eerst maar eens Super Smash Bros.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
De Amerikaanse versie van temptation island![]()
Geen sneeuw is altijd goedquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee hoop het niet![]()
Qua temperatuur is het deze winter goed te doen moet ik wel zeggen
En glad......quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen sneeuw is altijd goed
Want koud
Ajax heeft gisteren gewonnenquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik denk toch steeds dat jij een extra reden hebt om extra enthousiast te zijn
Ha ha okee danquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:54 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Ajax heeft gisteren gewonnen![]()
![]()
![]()
En ik ben gewoon een enthousiast persoon, maar ben nu wel toe aan koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |