Heb 800 euro op Ajax staanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:58 schreef KingRoland het volgende:
dit gaat nog wel 2-2 worden
@:lange_lans wat denk jij? ik heb trouwens een twitter ban dus upd van je hond?
Het zou ook mooi zijn dat je stroom er voor 45 minuten uit ligtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:58 schreef -Chakotay- het volgende:
ik zou het een mooi scenario vinden als hunterlaar 10 minuten voor het einde met een 1-2 stand
de winnende maakt.. en dan feest gaat vieren in de duckout van reaal
Twee helften zijn nooit hetzelfde, twee wedstrijden ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heeft hij altijd foto's bij zich? Dat vind ik wel wat vreemd.
Janine is ook echt lekker lekkerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Daar is Ludo inderdaad vaak te vinden. Janine ook. Geile milf wel.
Duck out, dat is het voetbalmagazine van de Donald duckquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:58 schreef -Chakotay- het volgende:
ik zou het een mooi scenario vinden als hunterlaar 10 minuten voor het einde met een 1-2 stand
de winnende maakt.. en dan feest gaat vieren in de duckout van reaal
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duck out, dat is het voetbalmagazine van de Donald duck
Beter wel is haramquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben weer vergeten te weddenWas laat thuis dus helemaal niet meer aan gedacht.
het zou ook mooi zijn als je zusje aan mijn balzak liktquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zou ook mooi zijn dat je stroom er voor 45 minuten uit ligt
Ziedend.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het is real he. Met de Scheids of goor op het laatst. Thuis ook 2x goor
Je bent er natuurlijk ook nog lang niet. Dat beseft iedereen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Real hoeft maar 1 pingel mee te krijgen en het staat weer gelijk...
Alleen heeft real nu een aanval bestaande uit 2 gehandicapten en Benzemaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Twee helften zijn nooit hetzelfde, twee wedstrijden ook niet.
Dat dus.. Ik vind de tussenstand natuurlijk fantastisch maar heb me al vaak genoeg vergist met dit soort wedstrijden in het verleden. Bijna altijd trekt de 'grote' ploeg toch aan het langste eind.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het is real he. Met de Scheids of goor op het laatst. Thuis ook 2x goor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |